| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-11-16 20:13:36 Nie , nie Panie i Panowie.Nie takie z filmów, ale bardziej przyziemne.
Może ktoś z szanownych kolegów orientuje się z jakim momentem należy dokręcać śruby w głowicy w 2,5 TD i w jakiej kolejności? I czy "stare" śruby po odkręceniu zastępujemy nowymi? Powinno to wszystko być w TISie, ale niestety ciągle borykam się z dostępem do klubowego ftp Będę wdzięczny za pomoc Pzdr Paweł |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-11-16 21:40:23 Z jakimi momentami i w jakiej kolejności to powinno być w książce osługi Omy(50zł w księgarni),a odnośnie śrub to piszą ze zawsze powinny iść nowe,ale ja tam zawsze starymi przykręcałem.Tylko trzeba pamiętać które były przy wydechu a które przy dolocie. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-11-16 21:45:08
Tylko że to Oma B 2,5 TD, a z tego co wiem to takie wydawnictwo jeszcze się nie ukazało Z tym pamiętaniem, to będzie kłopot. Wszystkie na kupie leżą Ale mimo wszystko dzięki Seba. |
DrA eS ... | 2004-11-16 21:45:29 Wszystkie sruby w silniku sa jednorazowe. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-11-16 22:03:37 No to kwestię śrub mam rozwiązaną.
Dzięki Dra. Czy ktoś jeszcze orientuje się w pozostałej części tematu? |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-11-16 23:28:58
Jeśli byłby ktoś tak uprzejmy?........ |
Prowo LOB WETERAN ![]() Kura Indian ze wsi (OPO) | 2004-11-17 11:07:22
![]() ----------------- Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-11-17 18:14:59 Prowo
Jesteś WIELKI!!!!! Ogromne dzieki!!!! |