Czy to poważne błędy ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, diś się odwarzyłem i sprawdziłem błędy w ECU. Myślałem że będą 2 może 3 ale jest ich 8 no tak pechowy miesiąc
Błędy w kolejności w jakiej zostały odczytane: 19, 13, 135, 87, 13, 89, 136, 46
19 - czujnik indukcyjny - gdzieś znalazłem że pojawia się podczas sprawdzania błędów przy wyłączonym silniku
13 - lambda - to pewnie gazowników sprawa coś na kombinowane jest, jakiś dodatkowy kabelek łączy obie sądy
135 - co to jest ??!! coś z ECU??
87 - klima przekaźnik - niskie napięcie <- co to oznacza zwarcie do masy??
13 - lambda znowu ale ten komp uparty przecież już to zanotowałem , a może to o drugą sondę chodzi
89 - lambda sensor podgrzewający - to chyba nie gazownicy tylko faktycznie sonda padła
136 - K&%^$A co jest znowu ECU??
46 - tego to najstarsi górale nie wiedzą

Czy dobrze rozszyfrowałem te błędy?? Czy to poważne błędy??

Pozdrawiam Shinobi
  
 
Cytat:
2004-08-21 22:16:54, Shinobi pisze:
W
19 - czujnik indukcyjny - gdzieś znalazłem że pojawia się podczas sprawdzania błędów przy wyłączonym silniku



019 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał

Nie wiem nic wiecęj.Montay gasu?

Cytat:
13 - lambda - to pewnie gazowników sprawa coś na kombinowane jest, jakiś dodatkowy kabelek łączy obie sądy



Hehe odłaczyli Ci ją, zacne chłopaki.

Cytat:

135 - co to jest ??!! coś z ECU??



Lampka kontrolna zbyt niskie napiecie

No a jak myślisz podłączenie gasu i oszukanie kilku czujników obędzie się bez stresu?

Cytat:
87 - klima przekaźnik - niskie napięcie <- co to oznacza zwarcie do masy??



Poprostu zwarcie do masy, po polsku przebicie. Albo ktoś w to cos wpiął np gasownik, po coś, ale po co?

Cytat:
13 - lambda znowu ale ten komp uparty przecież już to zanotowałem , a może to o drugą sondę chodzi



No brak sygnału przecież masz gas, więc co sie dziwsz?
Sonda została odłączona, proste.

Cytat:
89 - lambda sensor podgrzewający - to chyba nie gazownicy tylko faktycznie sonda padła



No padła, wymień ją a nie poczujesz różnicy.
No chlopki dobrze zrobili jeździsz na gasie więc o co chodzi?
Potem sie pisze takie bzdury "Na gasie jedzie lepiej niż na beznzynie", bo na beni jezdzi w trybie awaryjnym.

Cytat:

136 - K&%^$A co jest znowu ECU??



A po co ci ECU? Masz teraz system gaźnikowy w aucie z wtryskiem
kontrolki odlacyone, więc po co ci ECU?

Cytat:
46 - tego to najstarsi górale nie wiedzą



Niestety gorale i ja tez.

Cytat:
Czy dobrze rozszyfrowałem te błędy?? Czy to poważne błędy??



Prawie. Niech inni zobacza jak daleko sa posuniete ingerencje gaswonikow.Nie sa powazne w twzm pryzpadku, no moze ten od klimy.
  
 
no tak wszystko wina gazu, bardzo mi to pomogło. Olać wszystko poza klimą, która i tak pewnie spieprzyła się od gasu. Pewnie ten czujnik temperatury zewnętrznej co ostatnio mi się popsuł to też wina gasu - olać go.
Tylko że samochód nie bardzo chce odpalić na benzynie jak jest zimny - no ale to wiadomo wina gazu. To że sąsiada samochód też nie chece odpalić to też wina gazu bo się unosi w powietrzu jak moja oma stoii obok.

46 - Air Pomp Relay Voltage High <- jaka pompa powietrza i gdzie ten przekaźnik??

Wielkie dzięki.
  
 
Nie ma za co!!!

Shinobi masz emulowane lub odłączone czujniki. Tak naprawdę to niewidomo co zrobili jeszcze, skąd ja mam to wiedzieć?. Zrobili Ci to świadomie ludzie zakładający gas, więc o co chodzi? Chcesz się obraźić na cały świat, że auto Ci nie odpala na benzynie?
Teraz coś się wysrało i nie wiadmo co. Gdybyś jeździł tylko na benzynie, niebyłoby problemu.
Tu masz opisane co spotkało jednego leta po montażu chipa i olaniu palącej się kontrolki check.
Sytuacja trochę odmienna od twojej lecz polegająca na ingerencji w układ wtrysku.
  
 
no pompa to taka jak napisane powietrza

gdzie ona ?? ano pod zderzakiem przed przednim lewym kołem

a gdzie przekażnik tego to ani ja ani najstarsi górale nie wiedzą

ale jak nie znajdziesz to wywal wszystko razem z kablami - potrzebne to jak umarłemu kadzidło
  
 
Cytat:
2004-08-23 16:05:08, dARTi pisze:
no pompa to taka jak napisane powietrza

gdzie ona ?? ano pod zderzakiem przed przednim lewym kołem




Hmm, masz na myśli kompresor od nivo?
Robert

[ wiadomość edytowana przez: Nixon dnia 2004-08-23 16:11:55 ]
  
 
było minęło

[ wiadomość edytowana przez: dARTi dnia 2004-08-23 16:59:38 ]
  
 
Jak się nie mylę to kompresor jest po prawej stronie.
  
 
nie panowie - nie kompresor nivo bo on nie ma nic wspólnego z powietrzem

chodzi o kompresor doładowujący powietrze do dolotu przez jakąś minutę od odpalenia silnika - potem się wyłącza i robi za balast


Doświadczone empirycznie: czy jest czy go nie ma - ja nie widzę różnicy... więc poco przepłacać
  
 
Cytat:
2004-08-23 16:24:51, dARTi pisze:
chodzi o kompresor doładowujący powietrze do dolotu przez jakąś minutę od odpalenia silnika - potem się wyłącza i robi za balast



Aaaa, to to jest to co o mnie pracuje jak piła tarczowa
Zawsze się zastanawiałem ki diabeł, poprzedni właściciel mówił coś od rzeczy o pompie wodnej, coto niby na początku tak pracuje (nie uwierzyłem); a jeden gość w ASO coś mgliście zeznawał o "dodmuchu", i że toto ma chodzic tylko przy zimnym starcie.

BTW kompresor nivo w omie A ('91) jest właśnie po lewej, a w B ('98 ) po prawej, stąd moje pytanie.

pozdr,
Robert