| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Lukasz128 F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 128 3p Tarnowskie Góry | 2004-06-26 15:01:51 Witam
Ja stawiam na zamaly luz zaworow ssacych |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2004-06-26 15:04:21 moze kable wysokiego napiecia sie przegrzewaja ch**j wi i Ci przerywa - albo gaznik cos odwala ale to ja juz nei wiem co tam moze byc. |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-06-26 15:08:03 zajrzyj do dyszy wolnych obroto(elektro zawor)mialem tak kiedys pare razy zawsze to byla dysza:albo byla zatkana albo prad do niej kiepsko dochodzil albo ta gumka co ja uszczcelnia byla porwana |
M_L_O_D_Y Był 126p,Obecnie CC7 ... Poręba | 2004-06-26 15:09:46 Witam.
A może poprostu do przewodów paliwowych dostaje ci sie "lewe' powietrze? U mnie kiedyś też był taki obiaw jak piszesz i była to wina przewodów bo były za słabo skręcone |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-06-26 16:53:55 u kolegi ostatnio były podobne objawy...rozwiązanie okazało się śmiesznie proste - rdza z baku zatkała filtr paliwa....obejrzyj wężyki, czy jest w nich paliwo!! |
armata F&F Sympatyk CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2004-06-27 00:03:43 spotkałem sie juz pare razy z takim objawem w elegantach. I okazywało sie że to nanoplex świrował. Jeśłi miałbyś możliwość to spróbuj przełożyć nanoplex z innego bolidu na próbe....
przy tym nie mówie ze to jednyna opcja. Zaworki jak najbardziej też mogą być przyczyną... |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-06-27 10:10:52 Nanoplex. |
Chudy89 F&F Sympatyk Polonez Caro 1.6GLI Katowice | 2004-06-27 10:43:08 A membramy w pompie paliwowej? Jeżeli vprzerywa na wysokich obrotach.
A na wolnych też gaśnie? |
armata F&F Sympatyk CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2004-06-27 11:28:50 no tak ale problemy zaczynają sie gdy sie nagrzeje. gdyby to byla pompa to temperatura silnika nia miałaby wplywu na jego prace... |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2004-06-27 12:34:08 też stawiam na nanoplex,kumpel miał to samo,i też wlaśnie w ELegancie z 95,odziwo po przekatowaniu silnika przestawało |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-06-27 12:42:40
u 2r'a czasami podobnie sie dzieje, wystarczy go naprawde skatowac i mocno rozgrzac to pozniej smiga juz do 140kmh wlacznie |
Leju Fiat 126p El Wrocław | 2004-08-04 09:29:37 WItam! Uważam że powinieneś zwiększyć luz zaworów ssących, a jak to nie pomorze to może być to wina nanoplexa.
Pozdrawiam |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-08-04 12:40:52 Mam to samo, dzieje się tylko w lecie. Przerywa, gaśnie, szrpie na 3 i 4 przy wiekszym obciążeniu. Na autobanie od 90kmh w górę szaleje. Wymieniłem swiece, kable ustawiłem luzy zaworowe. Gaźnik wyczyszczony i ustawiony. Zostaje mi nanoplex. |
Piter126p Fiat 126p&126el Łódź | 2004-08-05 00:46:29 ja mam to samo przy wiekszych obciazeniach na 4 biegu .Predkosc kolo 100 kmh .Przypuszczam ze pompka paliwa ma problem z dozowaniem odpowiedniej ilosci paliwa.Zmiana podstawki pod pompke paliwa i popychacza powinna pomoc. Zauwazylem jednak ze kiedy zmniejszam obroty szarpanie zanika . [ wiadomość edytowana przez: piter126p dnia 2004-08-05 00:47:44 ] |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-08-05 00:58:08
IDENTYCZNE objawy sa u 2rotora. faktycznie zostaje tylko moduł chyba.. |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-08-05 13:39:26 Po wymianie odułu problem (odpukac) jakby się rozwiązał. Przynajmniej u mnie.
DO MODÓW: Może da się scalić te 2 wątki o przerywaniu w elegantach ? |
PitusK F&F Sympatyk audi a3 Krakow | 2004-09-07 13:50:27 witam usunolem problem przestalo prtzerywac po zmianie popy pailiwa!!!!cisnoelm go naprawde mocno i jest OKI wszytko |
2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2004-09-07 14:41:02 U mnie tez zmiana pompy pomogła i splanowanie podłkadki, a wszyscy psioczyli na bidnego nanoplexa |