| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-08-24 13:34:45 wiem ze ten temat pewnie byl walkowany ze 100 razy, za co z gory sorry, ale czy nie wie ktos dlaczego mi spadaja na luzie po przegazowaniu do ok 700,bo zaczyna mnie to juz tak wku.... ze juz nie moge |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-08-24 14:16:21 700 na luzie to dla mnie takie niezbyt normalne, dzieje sie to rowniez i na cieplym obroty spadaja a po chwili powoli dochadza do siebie al np przy dojezdzaniu do skrzyzowania to to juz nie jest takie wesole bo czasami chce zgasnac jak mu walne sprzeglo lub luz |
trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2004-08-24 15:37:59 A silini to gaźnik czy wtrysk. Czy tak sie dzieje na benzynie też czy tylko na gazie. Jeżeli tylko na gazie to filtr gazu może być brudny, może trzeba wymienić filtr powietrza, a może masz cos źle wyregulowane te magiczne dwie srubki od reduktora których nigdy nie moge znaleźć jedna to właśnie obroty druga to skład mieszanki. Tylko ja mam gaźnik to nie wiem czy jest tak na wtrysku. Jeźdże teraz troche 1.6 GLI i czasami też się tak dzieje, ale wiem że musze filtr gazu wymienić. |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-08-24 18:06:10 800 obr/min to norma. Tyle powinien miec rozgrzany silnik na wolnych obrotach. |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-08-24 19:01:42 co do waszych pytan tojest to silnik na wtrysku boscha 1.6 GLI, filtr powietrza wymieniany niedawno co do filtru gazu to ma moze z 10 tys to nie wiem czy do wymiany chyba raczej nie bo co 30 tys sie wymienia na benie tez delikatnie spada ale tylko troszeczke , a na gazie to tragedia, tez mysle o regulacji co do rury od powietrza to schowana na bok, przyczylam sie do podpowiedzi cyprysa objawy sie zgadzja przygasa na skrecie 90 a szczegolnie w prawo jezeli to robie ostro i szyblo to na bank zgasnie, prosze o dalsze sugestie, a co do wolnych to u mnie ma wiecej niz 800 |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-08-24 20:00:22 reduktor powinien byc ok bo ma rok i moze z 15 tys., a na stacji shell to mnie nie widzieli bo mam daleko |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-08-24 21:25:21 cyprys kopsnij sie na chata to pogadamy bo forum to mi chodzi jak flaki z olejem |
trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2004-08-25 10:13:57 Więc zacząłbym od regulacji w jakimś zakładzie do którego masz zaufanie. Wiem, ze o takie trudno, ale przeciez gdzieś gaz serwisujesz .
A polski gaz to syf bo nie ma norm jakościowych na niego, z drugiej strony na benzyne są a różne wynalazki leją i tez można powiedzieć syf |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-08-25 10:30:17 racja, o dobry serwis trudno |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-08-25 12:18:25 scooby daj jakies instrukcje ktorymi srobami co ustawiales, bo jedna jest do mieszanki a druga do wolnych chybai jescze od reduktora wychodzi taki waz na ktorym tez jest jzawor |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-08-25 12:26:57 o to kicha bo ja tam niemam nic takiego mam tylko na wezu taki zaworek ale on daje wiecej albo mniej gazu ityle |