1.6 DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chcialbym sie dowiedziec od znawcow tematu paru zdan na temat silnika 1.6 DOHC z fiata 124 sport. Silnik jest kwadratowy 80x80 z tlokami na wysokie sprezanie...
  
 
ja jako twój przyjaciel moge ci powiedzieć ze ten silnik ma żółty blok
  
 
tyle to ja tez wiem . . .. ajjjjtttttt
  
 
no coz wiertarka od 4000tys wkreca sie jak glupi kreci sie nawet do 8000 to juz hardcore ale co tam... ogolnie to coz.. tak jak DOHC zawiedzie w najmniej odpowiednim momencie
czesci sa oprocz tlokow 80mm bo chyba o taki silnik ci chodzi.
co jeszcze wiecej chcesz wiedziec??
  
 
Stasiek co kombinujesz ??? masz moze taki silnik ??? a nie znalazl bys 2 dla mnie ??? serio pytam !!


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2004-09-25 01:19:47 ]
  
 
Czyli co, jeszcze w miarę oryginalny, piekny klasyk tak jak się spodziewałem już będzie coraz mniej zabytkowy i oryginalny? Najpierw felgi, teraz silniczek a potem co?
  
 
potem przyjdzie duzo szpachli plastixow i waty szklanej... tak jak to przeciez normalne w lodzi
  
 
Ogólnie jak każde DOHC nie trzyma mocy


[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-09-25 08:07:49 ]
  
 
Cytat:
2004-09-25 01:15:16, PG pisze:
czesci sa oprocz tlokow 80mm bo chyba o taki silnik ci chodzi. co jeszcze wiecej chcesz wiedziec??



a tlokow z poldka 1,6 nie dalo by sie zaadoptowac? srednica tloka to 80mm srednica sworznia 22mm trzeba by posprawdzac reszte wymiarow i moze cos z tego bedzie
  
 
teoretycznie niby by mozna. ale trzeba by zobaczyc w praktyce jak by to wyszlo. napewno trzeba wyfrezowac je zeby zawory nie uderzyly.
  
 
nie widzialem tlokow fi=80mm od 1,6 dohc, ale poldkowe 1,6 sa bardziej plaskie niz tloki z 1,5, wysokosc denka wynosi 4,5mm wiec zapewne duzo frezowac by nie trzeba.

Czy te tloki 80mm maja taka sama odleglosc osi sworzania od gornej krawedzi tloka jak inne dohc (wg. katalogu euromotofan 38,45mm) ?
Jezeli tak to lipa bo dla tloka silnika 115C ten wymiar wynosi ok 37,5mm, a tlok poloneza rozni sie tylko denkiem a pozostale wymiary ma te same.
Od biedy byloby, ale nie wiem czy ten milimetr mniej gra jakas powazna role.
  
 
mam juz tez zderz zderzaki od matiza
  
 
Cytat:
2004-09-25 09:47:59, stasiu pisze:
mam juz tez zderz zderzaki od matiza


od seicento bylyby ladniejsze
Cytat:
Czy te tloki 80mm maja taka sama odleglosc osi sworzania od gornej krawedzi tloka jak inne dohc (wg. katalogu euromotofan 38,45mm) ?
Jezeli tak to lipa bo dla tloka silnika 115C ten wymiar wynosi ok 37,5mm, a tlok poloneza rozni sie tylko denkiem a pozostale wymiary ma te same.
Od biedy byloby, ale nie wiem czy ten milimetr mniej gra jakas powazna role.


trzeba by sie nad tym zajac na spokojnie i pomierzyc wszystko. ale mysle ze napewno mozna ja zaaplikowac. szczegolnie ze oryginalnych mozna juz niedostac jak bede wiedzial cos wiecej na ten temat to napisze. moze nawet jakies fotki porobie
  
 
Stasi Ku#$%^ uszy ci z Mrukiem pourywamy jak zniszczysz to auto!!!!! Wytrzymaj jeszcze pare miesięczy to dostaniesz Monte za klasyka!!!!!! Ale nie niszcz tego auta!!!!! No chyba że wpakujesz motor bez niszczenia przedniej belki i tunelu........w co wątpie!!!!!!!!!!

A jeśli chodzi o zderzaki to tylko seicento sportink z dokładkami abartha
  
 
Cytat:
2004-09-25 11:08:48, Jesion128 pisze:
No chyba że wpakujesz motor bez niszczenia przedniej belki i tunelu........w co wątpie!!!!!!!!!!



belke zawsze mozna zmienic na wczesniej odpowiednio przerobionymi mocowaniami poduszek (bo chyba o ta belke chodzi), a silnior da sie zblokowac ze skrzynia 125p i nie trzeba rzezbic w tunelu, tylko trzeba zalatwic sobie dzwon skrzyni z poldka 2,0SLE, jest ich malo ale do znalezienia, wystarczy miec kase


[ wiadomość edytowana przez: Samael dnia 2004-09-25 11:17:10 ]
  
 
zaklada sie leb od skrzyni od lady od silnika 1.5 i nie trzeba rzezbic tunelu - belka tez sie nie zmienia - tylko jest jedno wyciecie z tego co wiem na wydech i juz. Zderzaki od seicento abarth nie pasuja do klasyka i do chromow - wiem bo z szarymn gadalem i mowi ze matiz to jest to
  
 
stasiek mam starą deske do prasowania-jak chcesz to Ci dam bedzie fajny szpojler
jak Ci mówilem jak stan jest ok do bierz,ale fakt że może lepiej byłoby kupić drugiego do swapowania,mało jest klasyków,a większość 125pdohc jest poobijana
jak chcesz to zrobie swojego i sie zamienimy,dam Ci jeszcze pare gratów...

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
mar twój to jak bity z niemiec

PS Stasiek proszę cię, nic nie kombinuj i nie modyfikuj już tego samochodu, ani nie wymieniaj się na żadne "monte".
  
 
ale za to sprawdzony w boju jest ,
stasiu zastanów sie,lepiej już 2.0 bo to do spokojnej jazdy bardziej odpowiedni silnik,1.6 ciągnie lepiej(od 1.5) ale dopiero od 3500obr
a moja oferta jest aktualna ,sie wyklepie(nie no tak serio to nowe elementy-chyba że buda sie trafi)i będzie jak nowy

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
A jak jest z 1.8DOHC to jest to samo zewnetrznie co 2.0 i jak z moca tego dużo słabszy jest od 2.0 bo byc moze bede miał okazje to kupic no i mniejsze opłaty za 1.8 niz 2.0Pozdro