W nowym Motorze o prototypach FSO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zapraszam szczególnie do lektury jutrzejszego (10 sierpnia) Motoru. Jest tam spory artykuł (2 strony) o prototypach z FSO, jeszcze większy będzie za tydzięń, będzie to aż 4 strony. zapraszam do lektury....
  
 
dzieki wielkie za takie informacje bede musial to kupic
  
 
Warto wiedzieć. Skąd masz takie dobre informacje ??
  
 
A będzie coś o przyszłości czy tylko wspomnienia? Bo jak o przyszłości to morze się dowiem na co zacznę zbierać kapuche
  
 
Wreszcie Motor powraca do swoich korzeni. Dzieki Robi za informacje


[ wiadomość edytowana przez: Dawids dnia 2004-08-09 20:32:07 ]
  
 
mysle, ze warto poczytac o przeszlosci FSO
  
 
polecam
ładna ta twoja warszawa Robi )
  
 
Szkoda ze tylko 2 strony, mysle ze za tydzien bedzie wiecej. Narazie miły wstep. W nastepnej czesci beda opisane konkretne modele.
  
 
zapraszam jutro będą 4 strony o prototypach z żerania
  
 
szkoda tylko ze ten Motor dostać u mnie graniczy z cudem ... :/ nawet w supermarketach go nie bylo o kioskach nie wspominając .. fatalny kolportaż mają chyba ...
  
 
Oczywiście skany się pojawią w niedługim czasie?


Cytat:
2004-08-09 17:27:32, Berecik pisze:
Warto wiedzieć. Skąd masz takie dobre informacje ??


I tak byś nie uwierzył .
  
 
Cytat:
2004-08-16 17:08:07, Race_D pisze:
Oczywiście skany się pojawią w niedługim czasie?



Nie wiem czy mozna skanowac aktualne numery. To grozi grzywna
  
 
Cytat:
2004-08-16 16:54:53, pablo_fso pisze:
szkoda tylko ze ten Motor dostać u mnie graniczy z cudem ... :/ nawet w supermarketach go nie bylo o kioskach nie wspominając .. fatalny kolportaż mają chyba ...


W Poznaniu pełno.
  
 
Cytat:
2004-08-16 17:20:58, Dawids pisze:
Nie wiem czy mozna skanowac aktualne numery. To grozi grzywna


ćśśśśśśś, bo sie wyda . Spoko, nikt nie musi wiedzieć. Jakoś historia pokazała już kilka takowych przypadków i żadnych problemów z tego powodu nie było. Poza tym raz gdzieś ( ) pojawił się skan artykułu przed publikacją nawet więc spoko
  
 
Jutro keirunek kiosk

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Kupilem i sie straaaaaaaaasznie zdziwilem. Pominieto takie konstrukcje jak syreny mikrobus i laminat, poloneza atu i wiele innych. Chociaz nie ukrywam ze artykul mi sie podoba (swietne zdjecia).
  
 
WItam

A ja mam pytanie o silnik tego Coupe z zaluzjami na tylnej szybie (strona 35 gora), jaki to w koncu miało silnik?
Bo tak: Tu piszą że 1300, Zieliński w Auto TM (w dziale Pojazdy znane i nie znane - czyli w nieopublikownej 2giej czesci Polskich konstrukcji motoryzacyjnych) pisze ze 1100 (i tak tez pisze cała ówczesna prasa, mam kilka wycinków z gazet i wszedzie pisze ze 1100) a w książce "Jest u nas fabryka w Warszawie..." piszą ze 1200.
Jesli przyjąc że silnik był z 128p do 1200 odpada bo były (chyba) tylko 1,3 i 1,1.
Ma ktos jakies inne wersje, pewne? Bo wychodzi ze ta rodem z samej FSo jest najgorsza

To przy okazji zapytam jeszcze o 125p LONG, czy byla jakas prawidłowosc odnośnie liczby miejsc w modelach cabrio, serdan, combi? tzn wiem ze cabrio byly 7miejscowe (2+2+3) i 8-mio (2+3+3) ale nie mam pewności co do pozostałych
Problem mam tez z ilością drzwi w wersji Long Combi, tzn czy male srodkowe mimo braku zewnetrzych klamekj byly otwierane (z obu stron) ?

Luchio

[ wiadomość edytowana przez: luchio dnia 2004-08-17 13:17:56 ]
  
 
Dziś nabylęm
  
 
od rana mam ta gazete tylko teraz bede mial chwilke zeby ja poczytac i dowiedziec sie czegos nowego jak cos bedzie oczywiscie
  
 
Cytat:
2004-08-17 11:12:40, Luchio pisze:
WItam

A ja mam pytanie o silnik tego Coupe z zaluzjami na tylnej szybie (strona 35 gora), jaki to w koncu miało silnik?
Bo tak: Tu piszą że 1300, Zieliński w Auto TM (w dziale Pojazdy znane i nie znane - czyli w nieopublikownej 2giej czesci Polskich konstrukcji motoryzacyjnych) pisze ze 1100 (i tak tez pisze cała ówczesna prasa, mam kilka wycinków z gazet i wszedzie pisze ze 1100) a w książce "Jest u nas fabryka w Warszawie..." piszą ze 1200.
Jesli przyjąc że silnik był z 128p do 1200 odpada bo były (chyba) tylko 1,3 i 1,1.
Ma ktos jakies inne wersje, pewne? Bo wychodzi ze ta rodem z samej FSo jest najgorsza

To przy okazji zapytam jeszcze o 125p LONG, czy byla jakas prawidłowosc odnośnie liczby miejsc w modelach cabrio, serdan, combi? tzn wiem ze cabrio byly 7miejscowe (2+2+3) i 8-mio (2+3+3) ale nie mam pewności co do pozostałych
Problem mam tez z ilością drzwi w wersji Long Combi, tzn czy male srodkowe mimo braku zewnetrzych klamekj byly otwierane (z obu stron) ?

Luchio

[ wiadomość edytowana przez: luchio dnia 2004-08-17 13:17:56 ]


w prototypie był silnik 1300, bo taki fiacik 128 z silnikiem 1300 został rozbity podczas prób, więc wykorzystano go do prototypu, tak przynakmniej twierdzi jeden z jego konstruktorów Watson a także Dembiński w albumie samochodów FSO

[ wiadomość edytowana przez: Robi200 dnia 2004-08-18 00:43:08 ]