(127)Ile wart ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzis ogladałem Fiata 127 Mk2 1000cm wskazuje ze jest to wersja 70 koni ale jesli 70 koni czy niejest to wersja abarth ?? fiacik był dawno temu przywieziony z niemiec ma 25 latek ile moze byc wart ??
  
 
Nie 1000poj,tylko jak juz 1050.A po czym wnosisz że to jest abarth?Może oglądałeś 1050 70PS Sporta?Sport miał gażnik 2 gardzielowy 34 dtmr 250,potem zobacz od kolektora wydechowego czy jest dwururka.To tak z silnika na pierwszy rzut oka.W środku chyba wiesz jak sport mk2 wyglada. Jaka cena? Zależy od stanu.Wiem pod Poznaniem fiata 127 mk3 1300 rok hmmm z 83w stanie 4+ full oryginał,ale jest problem bo jest on na papierach od 903 z 73 roku,jest na nowym dowodzie ale to przy kontroli nie przejdzie cena 450zł.
  
 
ma dwó rurke na gaznik nie zerkałem srodek troche inny od sporta ciekawostka jest to ze ma dwie pompy hamulcowe jedna tył druga przód czy w Mk2 tak byly rozwiazane hamulce ??
  
 
W mk2 nie bylo dwoch pomp hamulcowych.
  
 
mufaz a w wersji Abarth ??? koles twierdzi ze to włassnie abarth widziałem dwie pompy hm ciekawe i napewno to Mk2
  
 
taa abarth.. pewnie oryginalna gr2 mistrz wloch z 1980 roku.... dwie pompy hamulcowe mozna dosc latwo zamontowac w 127 chocby dlatego ze nie ma serwa, zrobic widelki od popychacza na dwie pompy i gotowe jakie te pompy ma zamontowane? jednoobwodowe? pewnie pompy sprzegla od dfa starego... w Polsce kazda usportowiona wersja fiata to "oryginalny abarth" trzeba sie do tego przyzwyczaic i potem juz jest latwiej nie wybuchnac smiechem jak ktos cie "przekonuje" do tego ze auto ktore chce ci sprzedac to originale scuderia abarth....
  
 
Bart na jednej pompie jest servo na drugiej niema a auto tak jak napisałem przyjechało z Niemiec dosc dawno temu moze podaj jakies szczegóły co do Abartha to postaram sie bardziej pogladac
  
 
Acha i niemam zamiaru go kupic za duzo bym miał tych 127 (mam juz 2) tylko koles mie zaczepil jak zobaczył moja Mk1 i pokazał mi swoja i stwierrdził ze to Abarth a te dwie pompy mie zaskoczyly jeszcze z servem jechałem z nim kawałek ta 7 i bylem mile zaskoczony Bart podaj jakies szczegóły co do abartha postaram sie upewnic ewentułalne foty
  
 
Jak bedziesz chciał sprzedać silnik z niego to sie odezwij chętnie kupie?potrzebuje do bestii(malczaka)mam już tarczowe hamulce i hydrauliczny ręczny to czas na motor!!!w całości myśle że jest wart od1000 do 1500zł.
  
 
Cytat:
Jak bedziesz chciał sprzedać silnik z niego to sie odezwij chętnie kupie?potrzebuje do bestii(malczaka)mam już tarczowe hamulce i hydrauliczny ręczny to czas na motor!!!w całości myśle że jest wart od1000 do 1500zł.



A może tak teraz to czas żeby serie porządnie zrobić, co???
Już mi zaczyna być szkoda ze serca 7ek kończą tak strasznie, w budzie malucha
  
 
Jesion mam dwie jedna niestety dawca druga bedzie jezdzic
  
 
Cytat:
2004-09-01 14:51:38, Jesion128 pisze:
Cytat:
Jak bedziesz chciał sprzedać silnik z niego to sie odezwij chętnie kupie?potrzebuje do bestii(malczaka)mam już tarczowe hamulce i hydrauliczny ręczny to czas na motor!!!w całości myśle że jest wart od1000 do 1500zł.



A może tak teraz to czas żeby serie porządnie zrobić, co???
Już mi zaczyna być szkoda ze serca 7ek kończą tak strasznie, w budzie malucha




Jesion absolutnie sie z Toba zgadzam, wszystcy szukaja tylko silnikow ze 127 a naprawde niewiele osob sie nimi interesuje.
Zal,ze tak wspanialy samochod jest niejednokrotnie ciety na drobne kawaleczki a tylko sam silnik dal potencjalnych "rajdowcow: ma jakakolwiek wartosc.
Nikt nie zauwaza faktu, ze 127 pod kazdym wzgledem jest lepsze od malucha!
Ale co zrobisz, mnie tez kilka osob pytalo, czy nie chcialbym sprzedac swojego silnika...ale twardo sie upieram i po skonczonym remoncie znow wroci na swoje miejsce. Chyba,ze uda sie znalesc jego ABATH'owski odpowiednik, w tym wypadku sielnik bedzie ne sprzedaz...ale tylko dla posiadacza 127