| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krin Fiat 126 Wesoła | 2004-01-13 22:02:30 Na wiosne planuje zrobić przeszczep i bardzo bym Was prosił i informacje co do osiągów malców z silnikami 900 i 1100.
Tak mniej wiecej kro ma swapa zrobionego jakie ma przyspieszenie i v-max. Z góry dzieki. |
Krin Fiat 126 Wesoła | 2004-01-13 22:31:18 O własnie o to mi chodziło dzieki .widzę ,że się opłaca w to wchodzić .Może jeszcze ktoś.....? |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2004-01-13 22:43:02
a co on ma tam zrobione w silniqu? pewnie conieco wiesz na ten temat |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2004-01-13 23:27:18
ja zmienilem ostanio dyfer na ten 126p (qwa jak wyl tak wyje [ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2004-01-13 23:28:16 ] |
Krin Fiat 126 Wesoła | 2004-01-13 23:41:16 kurcze a jak on Ci sie trzyma przy 150? |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-01-13 23:51:45
Lepiej zapytaj jak in sie trzyma przy 170 Jakos sie trzyma |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2004-01-14 00:08:28 Ja mialem 900, 900turbo, 1050 i polecam 900 jak chcesz spalanie max do 10l i osiagi do 180 na skrzyni malucha serii (z góry , na prostej ok 160) silnik super lekki po obrotach sie kreci ale ze 127 ew uno nie CC ani SC |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-01-14 00:13:18
Chyba ze napiszesz program odcinajacy przy 8krpm, bo v-tech odcina przy 7,5krpm |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2004-01-14 00:14:46
Zgadza sie żuraw |
Krin Fiat 126 Wesoła | 2004-01-14 00:31:31 170 to już cud! Jak by na trasie mnie taki maluch jebnął to bym chyba usiadł i zapłakał z wrażenia.Żuraw nakręć jakiś filmik o swoim malcu. |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2004-01-14 00:36:26
kiedys juz chyba byla o tym mowa, z reszta aura nie sprzyja grzebaniu przy autku, ale napisz |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-01-14 00:58:43 Walek ataujacy i kolo talerzowa to para kol zebatych, wiec nalezy je wymieniac parami, gdzys indywidualnei sie do sosbie dobieraja. jesli wymieniles tez talerz na inny to juz jest problem halasu. A co do samej regulacji, to trzeba to zrobic doswiaczalnie - pod manzetami masz duze nakretki, ktorymi regulujesz luz miedzyzebny oraz luz lozyskowy dyfra. Jesli wydaje ci sei ze dobrze wyregulowales (czyt. skasowales luzy) to jedziesz, sprawdasz, wracasz, porpawiasxz, jedziesz, sprawdzasz, wracasz, porpawiasz i tak do skutku, az przetsnie wyc (hoc po wymianie talerza to raczej malo prawdopodne - co najwyzej halas moz ezmniejsyzc, ale nie wyeliminuje go calkowicie).
Tak wiec do dziela. Ciesz sie ze za kazdym razem skrzynki wyciagac nie trzeba.... |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2004-01-14 01:34:46 Dlaczego lepszy jest silnik 900 z 127, uno niz z SC/CC |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2004-01-14 01:47:49
oczywiscie zmienilem atak razem z kolem (komplet )
THX |
klr 126p 1231231io23y81238y | 2004-01-14 02:06:25
co ma znaczyc to 900turbo? miales takie cos w maluchu czy w czyms innym? pytam bo jestem, ze tak powiem nowy tu (i tam) i jakos nie znam "polskich wynalazkow" tee.. a drugie moje pytanie do Zurawia... Zurawiu, mozesz mi powiedzec, czy da sie jakos "normalnie" jedzic maluchem z predkosciami rzedu 140-170 ? zakladajac, ze tyle poleci.... np taki swap... chodzi mi o tzw duza czulosc na podmuchy wiatru.... taka jazda to jakis max hardcore, ktora odbywasz raz na jakis czas, czy da sie tak na codzien jezdzic ? oczywiscie zakladam, ze bez zrobienia zawieszenia + dobre kapcie sie nie ma co porywac... bo wiem, ze jazda standardowym maluchem z gorki pozdrawiam |
Maczos Fiat 126p Rzeszów | 2004-01-14 09:04:58 Mam pytanie. Jak mozliwe zeby maluch 900 mial 11s - 100kmh ? Chyba ze Zuraw pisales o swojej 1100. Troszke wyniki sa dla mnie dziwne poniewaz Tico ma 41km i wazy 640kg a przyspieszenie to 17s - 100kmh Dla porownania Seicento 900 ma 39km i wazy 730kg a przyspiesza w 18s-100kmh. Dlatego liczac ze z silnika 900cmm masz te 40km a maluch wazy po odchudzeniu minimum 550kg. to powinien miec najszybciej jak sie da 14s-100km/h z szkrzynia krotka czyli maluchowska - w porownianiu z CC czy SC. Opieram sie na danych wpisanych w papierach oczywiscie.
Moge sie mylic dlatego chcialbym zeby ktos mi to wytlumaczyl. To w takim razie jaki ty masz czas Zuraw w swoim 1.1 ? Byl bym wdzieczny jak by sie ktos wypowiedzial jaki mniej wiecej ma czas z tymi 40km. Moze jakas 800-ka ze splanowana glowica ? Albo DaymoN na maluchowskim silniku ktory tez ma okolo 40km. P.S Myslalem ze to jest topic o swap-acha nie o dyfrach |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2004-01-14 09:28:43
To było w maluchu |