126 - Info o swap-ie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na wiosne planuje zrobić przeszczep i bardzo bym Was prosił i informacje co do osiągów malców z silnikami 900 i 1100.
Tak mniej wiecej kro ma swapa zrobionego jakie ma przyspieszenie i v-max.
Z góry dzieki.
  
 
Wszystko zalezy jaka masz skrzynie - serie czy krotka. na seryjnej o-100 okolo 11s, Vmax~160, na krotkeij odpowiednio mneij i mniej. Podalem parametry dla znanej mi 900, przy czym akurat ta wciaga mnei bez trudu. Nie zdziw sie wiec, jesli twoje parametry beda neico gorsze.
PS. Gdyby ktos pytal co to za 900, to jest dokladnie ta, na podstawie ktorej zrobiony jest opis budowy 900 n mojej stornie.
  
 
O własnie o to mi chodziło dzieki .widzę ,że się opłaca w to wchodzić .Może jeszcze ktoś.....?
  
 
Cytat:
2004-01-13 22:22:55, Zuraw pisze:
Podalem parametry dla znanej mi 900, przy czym akurat ta wciaga mnei bez trudu.



a co on ma tam zrobione w silniqu? pewnie conieco wiesz na ten temat
  
 
A nic - po prostu ma seryjna skrzynke, a czasami i krotka zarzuci jak na jakis kjs jedzie. To typowa rajdowka - wychudzony samochod. Moj to samochod turystyczny, wiec i tapicerka jakas i niewychudzony na maxa.. Ja stawiam na komfort na trasie niz na kjsy z konczaca sie skrzynka przy 130... Najfajniejsza frajda to wlasnie zaczac wyprzedzac przy 150
  
 
Cytat:
2004-01-13 23:17:41, Zuraw pisze:
A nic - po prostu ma seryjna skrzynke, a czasami i krotka zarzuci jak na jakis kjs jedzie. To typowa rajdowka - wychudzony samochod. Moj to samochod turystyczny, wiec i tapicerka jakas i niewychudzony na maxa.. Ja stawiam na komfort na trasie niz na kjsy z konczaca sie skrzynka przy 130... Najfajniejsza frajda to wlasnie zaczac wyprzedzac przy 150



ja zmienilem ostanio dyfer na ten 126p (qwa jak wyl tak wyje ) i na trasie mam wrazenie ze ciagle na 3ce jade Choc ta skrzynka od bisa/cc niewiele dluzsza ale jednak... Moze przystawka 5go biego? Da sie to jeszcze gdzies kupic - caly kit??


[ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2004-01-13 23:28:16 ]
  
 
kurcze a jak on Ci sie trzyma przy 150?
  
 
Cytat:
ja zmienilem ostanio dyfer na ten 126p (qwa jak wyl tak wyje ) i na trasie mam wrazenie ze ciagle na 3ce jade


Zapewne po wymianie dyfra nei wyregulowales luzu miedzyzebnego walek-talerz - nie wiem czy mam ci tlumaczyc jak to zrobic czy wiesz...
  
 
Cytat:
2004-01-13 23:41:16, Krin pisze:
kurcze a jak on Ci sie trzyma przy 150?


Lepiej zapytaj jak in sie trzyma przy 170
Jakos sie trzyma
  
 
Ja mialem 900, 900turbo, 1050 i polecam 900 jak chcesz spalanie max do 10l i osiagi do 180 na skrzyni malucha serii (z góry , na prostej ok 160) silnik super lekki po obrotach sie kreci ale ze 127 ew uno nie CC ani SC
  
 
Cytat:
silnik [...] ze 127 ew uno nie CC ani SC


Chyba ze napiszesz program odcinajacy przy 8krpm, bo v-tech odcina przy 7,5krpm
  
 
Cytat:
2004-01-14 00:13:18, Zuraw pisze:
Cytat:
silnik [...] ze 127 ew uno nie CC ani SC


Chyba ze napiszesz program odcinajacy przy 8krpm, bo v-tech odcina przy 7,5krpm





Zgadza sie żuraw
  
 
170 to już cud! Jak by na trasie mnie taki maluch jebnął to bym chyba usiadł i zapłakał z wrażenia.Żuraw nakręć jakiś filmik o swoim malcu.
  
 
Cytat:
2004-01-13 23:44:22, Zuraw pisze:
Zapewne po wymianie dyfra nei wyregulowales luzu miedzyzebnego walek-talerz - nie wiem czy mam ci tlumaczyc jak to zrobic czy wiesz...



kiedys juz chyba byla o tym mowa, z reszta aura nie sprzyja grzebaniu przy autku, ale napisz wiedzy nigdy za duzo To kolo talerzowe i atak nie sa tez u mnie w idealnym stanie, wiec nie wiem czy wina lezy po stronie luzu czy wyjechanych zembatek... najgorzej jest na 4 - praktycznie nie slysze silnika
  
 
Walek ataujacy i kolo talerzowa to para kol zebatych, wiec nalezy je wymieniac parami, gdzys indywidualnei sie do sosbie dobieraja. jesli wymieniles tez talerz na inny to juz jest problem halasu. A co do samej regulacji, to trzeba to zrobic doswiaczalnie - pod manzetami masz duze nakretki, ktorymi regulujesz luz miedzyzebny oraz luz lozyskowy dyfra. Jesli wydaje ci sei ze dobrze wyregulowales (czyt. skasowales luzy) to jedziesz, sprawdasz, wracasz, porpawiasxz, jedziesz, sprawdzasz, wracasz, porpawiasz i tak do skutku, az przetsnie wyc (hoc po wymianie talerza to raczej malo prawdopodne - co najwyzej halas moz ezmniejsyzc, ale nie wyeliminuje go calkowicie).
Tak wiec do dziela. Ciesz sie ze za kazdym razem skrzynki wyciagac nie trzeba....
  
 
Dlaczego lepszy jest silnik 900 z 127, uno niz z SC/CC
  
 
Cytat:
2004-01-14 00:58:43, Zuraw pisze:
Walek ataujacy i kolo talerzowa to para kol zebatych, wiec nalezy je wymieniac parami, gdzys indywidualnei sie do sosbie dobieraja. jesli wymieniles tez talerz na inny to juz jest problem halasu.




oczywiscie zmienilem atak razem z kolem (komplet )


Cytat:
2004-01-14 00:58:43, Zuraw pisze:


Tak wiec do dziela.



THX

  
 
Cytat:
2004-01-14 00:08:28, kaza pisze:
Ja mialem 900, 900turbo, 1050 i polecam 900 jak chcesz spalanie max do 10l i osiagi do 180 na skrzyni malucha serii (z góry , na prostej ok 160) silnik super lekki po obrotach sie kreci ale ze 127 ew uno nie CC ani SC



co ma znaczyc to 900turbo? miales takie cos w maluchu czy w czyms innym?
pytam bo jestem, ze tak powiem nowy tu (i tam) i jakos nie znam "polskich wynalazkow"

tee.. a drugie moje pytanie do Zurawia... Zurawiu, mozesz mi powiedzec, czy da sie jakos "normalnie" jedzic maluchem z predkosciami rzedu 140-170 ? zakladajac, ze tyle poleci.... np taki swap... chodzi mi o tzw duza czulosc na podmuchy wiatru.... taka jazda to jakis max hardcore, ktora odbywasz raz na jakis czas, czy da sie tak na codzien jezdzic ?

oczywiscie zakladam, ze bez zrobienia zawieszenia + dobre kapcie sie nie ma co porywac... bo wiem, ze jazda standardowym maluchem z gorki z predkoscia kolo 130-135 to zdeka za fajna nie byla, zwlaszcza jak z naprzeciwka pomykal jakis TIR.


pozdrawiam
  
 
Mam pytanie. Jak mozliwe zeby maluch 900 mial 11s - 100kmh ? Chyba ze Zuraw pisales o swojej 1100. Troszke wyniki sa dla mnie dziwne poniewaz Tico ma 41km i wazy 640kg a przyspieszenie to 17s - 100kmh Dla porownania Seicento 900 ma 39km i wazy 730kg a przyspiesza w 18s-100kmh. Dlatego liczac ze z silnika 900cmm masz te 40km a maluch wazy po odchudzeniu minimum 550kg. to powinien miec najszybciej jak sie da 14s-100km/h z szkrzynia krotka czyli maluchowska - w porownianiu z CC czy SC. Opieram sie na danych wpisanych w papierach oczywiscie.

Moge sie mylic dlatego chcialbym zeby ktos mi to wytlumaczyl.
To w takim razie jaki ty masz czas Zuraw w swoim 1.1 ?

Byl bym wdzieczny jak by sie ktos wypowiedzial jaki mniej wiecej ma czas z tymi 40km. Moze jakas 800-ka ze splanowana glowica ? Albo DaymoN na maluchowskim silniku ktory tez ma okolo 40km.

P.S Myslalem ze to jest topic o swap-acha nie o dyfrach
  
 
Cytat:
2004-01-14 02:06:25, klr pisze:


co ma znaczyc to 900turbo? miales takie cos w maluchu czy w czyms innym?
pytam bo jestem, ze tak powiem nowy tu (i tam) i jakos nie znam "polskich wynalazkow"




To było w maluchu zresztą Kaza powinien dostać Order Orła Białego za unowocześnianie maluchów teraz ma.... wszyscy wiedzą co w maluchu