Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Vincent LPG User Opel Omega Sedan 2.0 ... Szczecin | 2004-08-05 23:24:34 Witam
Interesuje mnie Wasze zdanie i rada jaką instalcję założyć do Golfa III 2.0 16V. Waham się między II generacją za którą przemawia ekonomia a wtryskiem gazu - tu cena jest wyższa ale za to potencjalnie bezproblemowa eksploatacja... Jaka może być różnica cenowa między III a IV generacją...gdzieś doczytałem się że III generacja po wejściu na rynek IV jest już sporadycznie oferowana... |
![]() Vincent LPG User Opel Omega Sedan 2.0 ... Szczecin | 2004-08-09 10:55:57 Witam
A nie ma ktoś passata z tym silnikiem? 2 litrowy 16 zaworowy Motor ABF o mocy 150 KM montowany byłzarówno w Golfach jak i Passatach... ...bo będę zmuszony jeździć na benzynie ![]() |
![]() Vincent LPG User Opel Omega Sedan 2.0 ... Szczecin | 2004-08-13 12:21:54 ...jeśli chodzi o typ zasilania jest tam zastosowany Digifant 3.2 a więc nie ma mowy o wtrysku mechanicznym...
więc może teraz jakieś sugestie...bo sprawa nadal otwarta... |
![]() Vincent LPG User Opel Omega Sedan 2.0 ... Szczecin | 2004-08-28 18:23:56 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi ![]() ...ale sytuacja już opanowana...dla potomnych napiszę że wzykła instalacja II generacji w tym silniku nie jest polecana z powodu zbyt długiego dolotu. Trudno wyeliminować ew. strzały, a zastosowanie zbyt dużej zwężki na dolocie czyni z tego mocnego na wyjściu auta - muła... Nie pozostaje nic innego jak sekwencja i tak też została zainstalowana - koszt 4000 tys. |
![]() Vincent LPG User Opel Omega Sedan 2.0 ... Szczecin | 2004-09-05 11:16:57 Witam
A powiedz mi jaki masz silnik...16 zaworowy 150 KM ABF czy też wersję 8 zaworową o mocy 110 KM? Pozdrawiam Vini |
arni7 Poznań | 2004-09-06 10:31:13 8 zaworową o mocy 110 KM |