MotoNews.pl
9 Instalacja do GOLFa III 2.0 (58354/0) - NT
  

Instalacja do GOLFa III 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Interesuje mnie Wasze zdanie i rada jaką instalcję założyć do Golfa III 2.0 16V.
Waham się między II generacją za którą przemawia ekonomia a wtryskiem gazu - tu cena jest wyższa ale za to potencjalnie bezproblemowa eksploatacja...
Jaka może być różnica cenowa między III a IV generacją...gdzieś doczytałem się że III generacja po wejściu na rynek IV jest już sporadycznie oferowana...
  
 
To jest K-jetronic? Wtrysk mechaniczny? Jesli tak to probelm sie jakby sam rozwiazal bo nie bedzie jak pobrac sygnaly wtryskiwaczy w tym typie wtrysku. Pozostaje II gen. Z doswiadczenie wiem ze lepiej nie odcinac pompy paliwa tylko odciac to na zespole wtryskowym - mniejsze prawdopodobienstwo pozniejszych problemow. Pozdrawiam ziomala
  
 
Witam
A nie ma ktoś passata z tym silnikiem?
2 litrowy 16 zaworowy Motor ABF o mocy 150 KM montowany byłzarówno w Golfach jak i Passatach...
...bo będę zmuszony jeździć na benzynie
  
 
...jeśli chodzi o typ zasilania jest tam zastosowany Digifant 3.2 a więc nie ma mowy o wtrysku mechanicznym...
więc może teraz jakieś sugestie...bo sprawa nadal otwarta...
  
 
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi ...
...ale sytuacja już opanowana...dla potomnych napiszę że wzykła instalacja II generacji w tym silniku nie jest polecana z powodu zbyt długiego dolotu. Trudno wyeliminować ew. strzały, a zastosowanie zbyt dużej zwężki na dolocie czyni z tego mocnego na wyjściu auta - muła...
Nie pozostaje nic innego jak sekwencja i tak też została zainstalowana - koszt 4000 tys.
  
 
moj problem to
problem jest nastepujacy autko jak wyzej numer silnika 2E445 instalacja na urzadzonku STG 50 , mikser Lovato , objawy sa takie ze autko strzlea po dodaniu gazu oczywiscie dzieje sie to na zimnym jak i rozgrzanym silniku zupelelnie przypadkowo czasami w trakcie ostrej jazdy a czasami w trakcie powolnej jazdy i wyskakuje mi oslona przeciwwybuchowa i dodatkowa dwa weze. Instalatorzy polecili wymienic swiece - wymienilem obecnie sa NGK 3 elektrodowe o szczelinie 8 mm filtr powietrza wymieniony juz na poczatku autko strzela nadal .Polecili wymienic palec i kopulke - wiec wymienilem na oryginalnego Bosha - objaw nadal ten sam , dodam jeszce ze wymieniony jest takze rozrzad tuz przed instalacja gazu tj jakies dwa dni wczensiej , a i dodam jeszce ze na beznzynei autko idzie tak jak potrzeba zrywne itd. Obecne radza mi zrobic dwie rzeaczy zdjac oslonki z kabli te metalowe i zmniejszyc przerwy na swiecach do 6 mm ja sie na tym nie znam ale moj brat twierdzi ze oslonki nic nie dadza a wy jak myslicie co moze byc powodem tego i czy zalecenia ich dadza cos czy nie
  
 
Witam
A powiedz mi jaki masz silnik...16 zaworowy 150 KM ABF czy też wersję 8 zaworową o mocy 110 KM?
Pozdrawiam Vini
  
 
8 zaworową o mocy 110 KM