| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robo_ddr_radom Omega B Radom | 2004-09-09 18:03:41 Miałem kiedyś bmw 735 z automatem i tam można było kręcić spokojnie do 4000 - 5000 |
kristo zielono/złoty Warszawa | 2004-09-09 21:07:21 2000 - 2500 wytrzymuje... wiecej ciezko utrzymac hamulcem. |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2004-09-09 21:18:53 Dzieki za info, boje sie zeby nie rozwalic skrzyni przy probach...
2500 nie mam zamiaru przekraczac |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-09-09 21:54:23 Słuchaj się Krista chłopak dpbrze pisze.Kumpel ma taka Ome tylko sedana i jest dokładnie tak samo |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2004-09-09 22:02:13
podniesie adrenalinke a czasy te same... pozdr. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-09-09 22:04:39
no to chyba, że tak jak ktoś lubi w aftomatach dłubać to jego sprawa |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2004-09-09 22:08:53 heh, nie wiem, nie znam sie...
poprostu wydaje mi sie ze ruszajac z wyzszych obrotow efekt bedzie lepszy, tak jak i w manualu lepszy start zrobi sie startujac ostro niz, hmmm, "emerycko" moze to kiepski przyklad (roznica mocy itp) ale po kiego czorta np. czarna Supra Wallyego (auto obecnie na Łotwie) startowala na wyscigach wlasnie z power braking, wymienia sie konwentery na mocniejsze itp... Robiliscie pomiary i czasy rzeczywiscie byly identyczne? |
kristo zielono/złoty Warszawa | 2004-09-09 22:40:35 bryka startuje zdecydowanie lepiej... Chociazby dlatego, ze silnik rusza z wyzszych obrotów, a cisnienie w skrzyni wyzsze. Jak czasy macie te same, to radze pociwczyc. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-09-09 22:53:32
to te 7,6> to mierny wynik jak na ruszanie z 2,5 tyś obr z 230KM na karku i z masą 1420kg, skoro caravan bez "strzałów" z 700 obr z 200 KM i masą 1590 kg robi w 8,2 - 8,3 sek, a MV6 caravan jeszcze lepiej a masę ma jeszcze większą niż C30SEJ caravan |
Maciey BMW 730i Słupsk | 2004-09-10 00:09:34 kiedys probowalem podobnie tylko ze ja z ta roznica ze nie puszczalem tego hamulca w ogole i nawet kola sie obracaly a stal jak sie udalo w miejscu ruszyła - mysle jest ok jade dalej a tu tyk.....tyk........tyk...... kurde co sie dzieje? jade szybciej : tyk.tyk.tyk - cholera! przejechalem z 60 kilometrow i brzdęK!!!! diagnoza - most szlak trafil juz wiecej tak nie robie |
kristo zielono/złoty Warszawa | 2004-09-10 00:24:02 Widze Mega, ze lepiej wiesz ile moja bryka wazy...
zejdz w automacie z 8,2 na 7,6 a potem powiedz ile wiecej mocy na to potrzeba. dane z katalogu Opla, ktory zalaczali z autem: limuzyna 3000 z klima i automatem 1507 kombiak 3000 z klima i automatem 1547 A pomiary, ktore podajesz to pewnie z G - techa... poczytaj jego instrukcje odnosnie tolerancji. |
Prowo LOB WETERAN ![]() Kura Indian ze wsi (OPO) | 2004-09-10 09:59:31 Mega - daj spokój.
Przecież przeczytaliśmy, usłyszeliśmy i widzieliśmy już wszystko.
Itd. itd. itd... No i po co? "Temat" był szeroko dyskutowany i mamy przecież swoje zdanie - wyrażane m.in. w 'innych" wątkach. ----------------- Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec |
boogie LOB SYMPATYK M6 warszawa | 2004-09-10 10:11:10 Ja tam nie wiem....
Pomiar masy w ASO miałem, z bakiem paliwa w 40% i gratami typu sktzynka, zapas, foteli, papiery wyszło mi 1470 kg. Miałem pomiar osttnio tez, przy badaniu zawieszenia, i z gościem w srodku (spory facet z 90 kg mial na bank) wyszlo 1580, graty były w aucie... |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2004-09-10 11:35:29 A ja mam jeszcze jeden pomysł. Na neutralu w obroty i D. |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2004-09-10 11:38:30 sposob dobry, ale na cos przeciwnego niz chce - tak rozwalisz skrzynie w trymiga |
Robo_ddr_radom Omega B Radom | 2004-09-10 11:42:23
W ten sposób zafundujesz sobie lepsze przyspieszenie na słomczyn po skrzynie. Nigdy nie wolno tak robić mój kolega już tak przemielił swoją |
stapoz Omega 2.5V6+gaz, Mon ... Poznań | 2004-09-10 14:39:41 Wciskanie gazu przy wciśniętym hamulcu bardziej niszczy most niż skrzynię. Wał napędowy przenosi wtedy ogromny moment na przekładnie satelitarne, które są zablokowane przez koła - efekt zużycie przeniesienia napędu w moście i w krótkim czasie całkowite i nieodwracalne (mostów się nie naprawia) uszkodzenie mostu. |
psinthos LOB NET MEMBER SternenFlotte Warszawa | 2004-09-10 16:43:07
uuuuuuuuu.... az mnie ciarki przeszly jak sobie pomyslalem, co sie wtedy dzieje. |