| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-08-31 22:02:13 |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-09-01 09:05:12
Dobre, przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać. |
OLOBONO Opel Omega B 2.0 16v ... Toruń | 2004-09-01 22:37:51 dzieki za rade, zrobie jak mowisz |
Cortanus omega rzeszów | 2004-09-02 10:37:43 [ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-09-02 13:26:26 ] |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-09-02 10:44:16
Dlaczego gaz ma większą temp spalnia? Dlaczego można kompresję podnieść? Ja wiem, iż więcej oktanów tym kąt wyprzedzenia zapłonu mniejszy. Nie jest tak? |
Cortanus omega rzeszów | 2004-09-02 10:56:20 [ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-09-02 13:26:08 ] |
Cortanus omega rzeszów | 2004-09-02 10:58:03 [ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-09-02 13:26:17 ] |
Cortanus omega rzeszów | 2004-09-02 10:58:40 nie im więcej oktanów tylko im kompresja większa |
Cortanus omega rzeszów | 2004-09-02 11:02:38 [ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-09-02 13:25:54 ] |
alicia LOB MODER | 2004-09-02 12:00:17 Prowo - ty coś piszesz - niesamowite |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-09-02 12:02:44 Cortanus jesteś niezły wiesz, że dzwoni ale nie wiesz w którym kościele Gaz jest odporny na spalanie stukowe? Jak się on uodpornił? [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-09-02 12:04:48 ] |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2004-09-02 12:09:20 hmm - myślę, że gaz jest tak samo odporny na spalanie stukowe jak paliwo o wyższej liczbie oktanowej - jeżeli ma ponad 100 oktanów to znaczy, że można by odpowiednio zwiększyć kompresję w silniku bo obaw o spalanie stukowe...
Cortanus miał zapewne na myśli planowanie głowicy... a nie "wajchę" |
Cortanus omega rzeszów | 2004-09-02 12:24:48 [ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-09-02 13:25:17 ] |
Cortanus omega rzeszów | 2004-09-02 12:27:36 [ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-09-02 13:25:28 ] |