[126] Silnik przerywa przy 6000 obr/min

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ekspertow.
Mam problem, silnik przerywa przy okolo 6000 obr/min. Jaka jest tego przyczyna? Mam glowice splanowana 2mm, zawory ssace od CC, dysze 117, kolo troche ponad 4 kg, zaplon 10 stopni. Do tego Nowy uklad paliwowy/ zbiornik, czujnik poziomu paliwa, wezyki, pompa paliwa, gaznik po regeneracji i nowy aparat zaplonowy oraz nowe swiece/. Ciagnac silnik na II biegu zaczyna przy 60 km/h przerywac, a czuje ze wyraznie jeszcze by sie krecil. Co zrobic?
  
 
a do ilu bys chcial aby sie wkrecal ? do 11 tys ? przecierz to maluch
sprawdz przerwe na przerywaczu ustawienia zaplonu izaworow i poziomu paliwa w gazniku przejedz sie bez filtra powietrza jak nie masz odmy w butelce to o moze Ci sie juz filterek zasyfil
  
 
A jaki masz wąłek rozrządu? na seryjnym raczej wyzej go dużo nie pokręcisz
  
 
No.... mam seryjny! A czy myslisz ze to wina walka?
  
 
Ja to tak czuje jakby bylo malo paliwa, albo aparat zaplonowy nie nadazal z podawaniem iskry na swiece. Tak to czuje, ale walek??? Nie rozumiem juz nic.
  
 
no seryjny wałek wysoko nie ciągnie, chociaz powinien wyciagnoąc powyżej 6000. mój na seri ciągnie na 2 do 6000 ale mam serie koło zamachowe, może gaźnik nie domaga
  
 
moze rzeczywiscie gaznik? Ale na fabrycznym bylo tak samo, zamienilem na regenerowany i wymienilem w nim dysze na 117 podnioslem poziom paliwa i ..... echoooooo. To samo. Nie sadze aby byla to wina walka.
  
 
moż eto wina tego poziomu paiwa? Ustaw seryjny i zobacz wtedy
  
 
seryjny poziom paliwa byl juz i byla kupa. po podniesieniu na 6 mm tez jest kupa. Co robic? HELP!
  
 
to moze byc wina walka za krotka zawory otwiera np.
  
 
napisz jak ci przerywa czy co??
czy poprostu juz dlaej nie moze??
jelsi sie poprostu konczy...to daj mniejsza dysze paliwa...byc moze poprostu sie zalewa...
ja tak milem..ale na walku 555..i z dyszy 125 musilem zejsc na 115...
i jak reka odjal...
  
 
Też mi się wydaje, że rozrząd niedomaga. Może zmiana na któryś z serii GT od Świątka (www.swiatek.com.pl) pomoże. Wydatek rzędu 250-300 (wiem dużo ale to jest na prawdę bardzo solidny sprzęt)
  
 
Czy naprawde nikomu nie przytrafil sie taki problem w maluchu? Wszystkie po lekkim tuningu silnika kreca na wysokich obrotach do oporu???? Nie wierze!!!!
  
 
Na seryjnym wałki to poprosty zaraz po 6000 obr/mon się dławi bo więcej nie wydoi.
Zmień wałek to bedzie dobrze
  
 
A przy 170 km/h zapala się kontrolka oleju????

P.S.
Zmień wałek
  
 
Nie narzekaj bo mi do 5000 tylko wyciąga...
  
 
Zostaw 117 daj 180, ponadto daj zawory na 0,20 0,20 zapłon ustaw jak masz serie na stroboskopie na 10 stopni i testuj, nie zapomnij że jak masz wydech serie to kupa.............
  
 
to ja Ci powiem że dobrze że ci sie nie kręci powyżej6000 bo przy 6400 to można w plot wjechać!!
serio

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
2004-07-01 20:00:55, DaymoN pisze:
Zostaw 117 daj 180, ponadto daj zawory na 0,20 0,20 zapłon ustaw jak masz serie na stroboskopie na 10 stopni i testuj, nie zapomnij że jak masz wydech serie to kupa.............



Wydaje mi się, że DaymoN ma rację. Przecież Ty masz serie wydech. Zacznij od tego. Zapewne on dławi silnik
  
 
To nie jest standard wydech!!! On tylko tak wyglada z zewnatrz - swiadomie zreszta. Srodek jest pusty ma tylko po polowie z dwoch przegrod. A propos przerywania / oczywiscie silnika / to przygotowalem wlasnie rurke emulsyjna 101 z zalutowanymi dwoma otworami na dole. /Opis na stronie Deniora/ Niebawem sprawdze jak to dziala i czy zgodnie ztym co napisal Denior przestanie przerywac.
RoybeR Jak nalepki?