| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-09-03 13:04:17 hmm ja zakładałem w Ponym '91 i było tak:
najpierw pojechałem do miejscowej firmy tuningowej i założyłem sam stozek i żadnej różnicy nie było wg. mnie jedyne co może wystąpic z problemów jak założysz sam stożek to to że kontrolka "CHECH ENGINE" może Ci sie palic bo komputer bedzie źle interpretował to że silnik dostanie większą dawke zimnego powietrza |
mormon HF MEMBER HYUNDAI ACCENT Kraków | 2004-09-04 14:19:26 Ja mam zamontowany stożek u siebie i czuję różnicę w osiągach autka (oczywiście "in plus" )..
Założenie stożka u mnie polegało na odkręceniu oryginalnej puszki z filterm wkładkowym i założeniu stożka na oryginalnej rurze dolotowej + stalowa przejściówka (tzn, musieli mi tylko do tej rury - przejsciówki długości ok. 4 cm dospawać stalowy wspornik, żeby stożek nie wisiał w powietrzu, bo waży jednak te 0.5 kg i rura mogłaby po jakimś czasie nie wytrzymać..) Problem Check Engine pojawił się u mnie ale dopiero po ok. 10.000 km jazdy od założenia stożka.. Oj dużo mnie to kosztowało nerwów zeby ten problem zlikwidować.. Ale to już inna historia (min. miałem podobnie jak doogas wadliwą fabrycznie serie przepływomierzy ) W każdym razie teraz nic mi nie świeci.. i pomogło czyszcxzenie filtra.. Trzeba go czyścic co ok. 10.000 - 12.000 km.. Bo przy zabrudzonym rzeczywiście pojawia się check engine... pozatym polecma stożki z atermiczną obudową i montować jak najdalej od silnika.. |
Mortek HF MEMBER Renault Megane II Tarnów | 2004-09-08 00:50:14 Witam.
Zapodaje fotki mojego dolotu zamiast opisywac gdzie jest jaki czujnik, mam nadzieje ze na tych zdjeciach widac gdzie one sa i proszę o jakieś wskazówki i opinie czy faktycznie jest tak źle z montażem tego stożka, mam nadzieje, że zdjęcia Wam pomogą coś mi doradzić. Pozdrawiam www.star.net.pl/~mortek/hyundai/dolot1.jpg www.star.net.pl/~mortek/hyundai/dolot2.jpg [ wiadomość edytowana przez: Mortek dnia 2004-09-08 10:22:24 ] |