(126p)Czy ktoś widział malca na wtrysku z allegro.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos widział wie lub zna tego malca na wtrysku wystawionego na allegro?malec

[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-09-08 11:31:58 ]
  
 
Niestety nieznam i na żywo nie widziałem ale ten wtrysk ciekawie wygląda, jestem tylko ciekaw co zrobił z pozostałumi wtryskiwaczami zaślepił czy odprowadził paliwo z powrotem do baku, przy dwuch cylindrach jest troche akrobacji ale do silnika np 1116, z kolektorem myśle, że z powodzeniem udało by mnie sie przeprowadzić taki zabieg no i zawsze to wtrysk wielopunktowy z małą ilością elektroniki i możliwością samodzielnej regulacji.
Przywiozłem z niemiec Golfa na K-jetronicu, ale silnik i buda jest za dobra żeby go wymontować, no chyba że bym chciał skubanego zagazować to wtedy lepiej zmienić na gaźnik bo wtrysk mechaniczny niezabardzo współpracuje z gazem.
  
 
tych pozostalych dwoch to wogole tam nie ma bo kolektor jest przeciety na poł...tylko dwa byly potrzebne przeciez
  
 
Wiem że 2, ale z pozostałymi 2 też trza cosik zrobić no nie coś mi sie nie wydaje zeby je można poprostu zaślepić bo cały układ zacząłby fiksować, wiec pewnie są gdzieś poprostu poprowadzone pewnie do baku.
Byłem dzisiaj zapisać sie na szkolenie z Mechatroniki samochodowej i mają tam silnik maluchowski przygotowany pod wtrysk tylko niewiem jaki elektroniczny czy mechaniczny w każdym razie otwory pod wtryskiwacze są już wywiercone w głowicy tylko niema kto skączyć projektu, firma zajmuje sie budowa modeli systemów elektronicznych w samochodach wiec cześci mają od cholery. Bede sie mósiał zabrać za ten silnik mają tam takich megamózgów że niepowinno być problemu. Niestety świątek już śmiga malcem 800 na wtrysku deklaruje moc ok 65KM wiec pionierem niebęde
  
 
cos ta 800 na wtrysku nie smiga
powiedzmy ze dopiero jezdzi...
smiga to "sawicki" z wawy..na 652ccm na wtrysku
  
 
Cytat:
2004-09-08 22:18:08, Madcar pisze:
smiga to "sawicki" z wawy..na 652ccm na wtrysku


800ccm na wtrysku wielopunktowym
  
 
Jakieś bliższe informacje poprosze, jakieś foto. Światek też ma na 2 punktowym tyle że jeden za drugim bo jeden wtrysk niedaje rady a mono zabiera cenne konie.
  
 
Sawicki neistety sie nie chwali swoim sprzetem itd. Wiadomo ze dwa wtryskiwacze od lanosa i ze silnik to 800ccm... samochód jest cholernie mocny ale niestety nikt do konca nie wie co tam siedzi
  
 
Cytat:
2004-09-08 22:46:34, Kuner pisze:
Sawicki neistety sie nie chwali swoim sprzetem itd. Wiadomo ze dwa wtryskiwacze od lanosa i ze silnik to 800ccm... samochód jest cholernie mocny ale niestety nikt do konca nie wie co tam siedzi



ta i jest mega-bucem to trzeba dodac, widzialem kolesia na "after-party" brodnicy jak sie odezwal i cos probowal komentowac to poszedlem byle dalej.. granatem od pluga oderwany, te 2 cylindry calkiem fajnie mu smigaja trzeba przyznac, ale w generalce byl 12ty a ja 4ty tak czy siak chyba najbardziej wypasiona 2 cylindrufka w polsce, za to mu respect, za sama osobe..bez komentarza
  
 
Cytat:
2004-09-08 22:46:34, Kuner pisze:
Sawicki neistety sie nie chwali swoim sprzetem itd. Wiadomo ze dwa wtryskiwacze od lanosa i ze silnik to 800ccm... samochód jest cholernie mocny ale niestety nikt do konca nie wie co tam siedzi


To dlaczego on był sklasyfikowany w klasie pierwszej .


Cytat:
2004-09-09 00:28:42, ZoLt4R pisze:
(...) ale w generalce byl 12ty a ja 4ty (...)


Ale prolog pozamiatał w generalce . Szkoda, że Ty miałeś taryfe na pierszym przejeździe, bo jakoś nikt inny nie byl w stanie gościa objechać...
  
 
Noo właśnie! Świątek też jechał w I klasie... i też podają 650ccm
  
 
Bo nie kazdy jest na tyle uczciwy zeby powiedziec ze ma w dowodzie 650 a na prawde 800
Zreszta Ci co maja 650 na 3 szlif tez nie powinni jezdzic w klasie 1
  
 
Chyba dlatego że silnik jest zbudowany na bloku 650
  
 
hmmnn..po pierwsze primo..Swiatek podal 652ccm...ale uczciwie jechal w klasie 2...
po drugie primo ...jak ktos ma 3ci szlif to wsio jest oki...ma 662ccm...a to jest zgodne z przepisami..bo ma homologowane czesci...i wg mnie jesli uda sie komus zrobic rozwiert na homologowanych do malca czesciach 800ccm..to tez niech jezdzi w klasie 1 ...
po trzecie primo
jesli sawicki ma rzeczywiscie 800...to powinien sie zglosic sam do klasy drugiej..patrz primo pierwsze
  
 
Musi być zachowany blok silnika z 650 lub 600tkii tyle... sory ale jeśli rozwierciłbym na 800ccm to jest tylko i wyłacznie moja sprawa a wg. przepisów jestem w 1 klasie i tyle
  
 
Cytat:
2004-09-09 00:28:42, ZoLt4R pisze:
ta i jest mega-bucem to trzeba dodac, widzialem kolesia na "after-party" brodnicy jak sie odezwal i cos probowal komentowac to poszedlem byle dalej.. granatem od pluga oderwany



No i dlatego do końca nie wiadomo co tam siedzi u niego w silniku. A i z tego co jeszcze od niego się udało wyciągnąć to fakt że jeździ na seryjnej skrzyni nie skróconej. I to tak zapieprza.
  
 
no to u was sa jaies porabane przepisy...
u nas jest pojemnosc...
jakby ktos zlozyl protesta to by mu sprawdzili i byloby po klopocie...
a ciekaw jestem jakby towrzystwo ubezpieczeniowe mu sie dobraloby do skory...
  
 
Cytat:
2004-09-09 18:05:38, Madcar pisze:
no to u was sa jaies porabane przepisy...
u nas jest pojemnosc...
jakby ktos zlozyl protesta to by mu sprawdzili i byloby po klopocie...
a ciekaw jestem jakby towrzystwo ubezpieczeniowe mu sie dobraloby do skory...



Nie ma takiej opcji.. to nie rallycross albo PZMot.. to KJSy.. nikt nikomyu silnika nie rozbierze... szanujmy sie.. znasz jakis przypadek ze na KJSie kogos rozebrali?? Chyba sam nie wiesz co mówisz...

To samo dotyczy towazystwa ubezpieczeniowego... Szanujmy sie ludzie, szanujmy...
  
 
Cytat:
2004-09-09 15:53:58, Strongi pisze:
Cytat:
2004-09-09 00:28:42, ZoLt4R pisze:
ta i jest mega-bucem to trzeba dodac, widzialem kolesia na "after-party" brodnicy jak sie odezwal i cos probowal komentowac to poszedlem byle dalej.. granatem od pluga oderwany



No i dlatego do końca nie wiadomo co tam siedzi u niego w silniku. A i z tego co jeszcze od niego się udało wyciągnąć to fakt że jeździ na seryjnej skrzyni nie skróconej. I to tak zapieprza.


I w to tez nie uwierze... Nie uwierze w nic co Sawicki powie po tym jak Przemkowi wciskał ze sama głowica kosztowała go 1600... jakos forek u nich w warsztacie serwisuje swojego cienkiego i sami rzeźbili ta głowice i kosztowało ich top grosze.. i komu tu wierzyc?

tak samo jak podobno jeździ na Krośnie zwykłym olejowym.. jaasssnnee... Chłopak lubi wciskac kit...
  
 
Cytat:
2004-09-09 18:59:58, Kuner pisze:
Cytat:
2004-09-09 18:05:38, Madcar pisze:
no to u was sa jaies porabane przepisy...
u nas jest pojemnosc...
jakby ktos zlozyl protesta to by mu sprawdzili i byloby po klopocie...
a ciekaw jestem jakby towrzystwo ubezpieczeniowe mu sie dobraloby do skory...



Nie ma takiej opcji.. to nie rallycross albo PZMot.. to KJSy.. nikt nikomyu silnika nie rozbierze... szanujmy sie.. znasz jakis przypadek ze na KJSie kogos rozebrali?? Chyba sam nie wiesz co mówisz...

To samo dotyczy towazystwa ubezpieczeniowego... Szanujmy sie ludzie, szanujmy...



u nas w okregu bydgoskim raz rozkrecali dwa silniki..oczywiscie temu co zglaszal protest..i ten co niby mial cos "nieprzepisowego"...
rozbirali astre GSI i cos tam jeszcze...
astre rozebrali...potem jak zaczeli brac sie za tego co niby mial jakis przekret ...to gosc sam sie przyznal..i nie pozwolil silnika wyyjac...ale zostal wykluczony...i musial zaplacic za rozbiorke GSI...czyli ok 1000zł wtedy to bylo...
byli to zawodnicy z licencjami...kiedys mogli jezdzic od sezonu 2004 juz nie moga..i ceny za protest spadly do ok 150-200zł...

a po ktores tam...jak mamy sie szanowac jak ci co wygrywaja...robia wlasnie takie "przekrety" ??
to jest niby wporzo??jak udało sie przemycic cos niedozwolonego??
bezsensu...
dobrze ze ja traktuje KJSy jak zabawe..a nie na powaznie jak co niektorzy...