MotoNews.pl
  

Centralny zamek a alarm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. Mam problem z alarmem. Zamontowalem ostatnio alarm, do MK4, i nie wiem gdzie podlaczyc centralne zamki, tak by sie otwieraly z pilota alarmu. Nie wiem gdzie w samochodzie jest jakas centralka do ktorej nalezalo by podlaczyc 2 przewody z alarmu.
Prosze o jakas pomoc.
Z gory wielkie dzieki.
  
 
Witam !!!

Nie wiem jak to jest u Ciebie rozwiazane ale ja ostatnio zakladalem sterowanie i elektryk podlaczyl pod przewody od drzwi kierowcy, a przekazywaniem na reszte drzwi zajela sie oryginalna centralka
  
 
Shibby też będzie wiedział. Walczył z tym kiedyś i wygrał
  
 
jakie kolory przewodow ida do drzwi ?? jesli zolty i bialy = centralny sterowany masa, jesli inne, plusem...
jaka masz centralke alarmu (producent, typ, model)
nie pamietam jaki central jest w MKIV
centralki centralzamka nie szukaj nie ma jej
Opisz typ alarmu jaki masz, reszta to betka.

Niby Ford gowno wort... ale nie kazda morda pasuje do forda

Ford Taunus 1.6 Ghia, Escort MK7 1.6 zetec
  
 
Musze to jeszcze sprawdzic jakie kolory, ale chyba wlasnie bialy i zolty. Firmy alarmu nie pamietam, ale wychodza z niego 2 kabelki wlasnie do sterowania centralnym. Co do reszty to dowiem sie w weekend, bo bede przy tym grzebac i probowac.
Dzieki z gory za pomoc, Najbardziej przydala sie informacja ze zamki sterowane sa "-", moze jakos sobie poradze. Dzieki.
  
 
Cytat:
2004-08-31 20:44:18, WilK pisze:
Shibby też będzie wiedział. Walczył z tym kiedyś i wygrał



Oj wygrał, wygrał po calym dniu walki i z Wilkiem live na gadu skonczylem ok 1:30 w nocy
  
 
jesli z centralki alarmu wychodza 2 przewody (prawdopodobnie bialy i brazowy) to jest to wlasnie sterowanie CENTRALKĄ centralzamka, zalecalbym 2 przekazniki malej mocy (tranzystory w alarmie moga tego nie wytrzymac), reszte zalatwia same silowniki, czas zamykania/otwierania nie moze przekraczac 2 sek., w przeciwnym wypadku silownik sie "zapetla", jak juz wspomnialem, nie szukaj centralki centralzamka bo jej nie znajdziesz , wykorzystaj przewody ktore biegna zaraz pod plastikiem nad pedalami (tam mozna je troszke naciagnac) eeeee to chyba tyle powodzenia
  
 
Posłuchaj RSP ,wie co mówi, to prawda że nie ma tam centralki(jeżeli masz fabryczny cenral) U mnie od roku chodzi bez przekażników,ale to zależy od alarmu (jak długo tak będzie)POZDRO
  
 
Wszystko się zgadza, tyle że sterowanie oryginału jest plusem. Natomiast alarmy obecnie produkowane mają wyjście na centralny masą.
  
 
a ja z uporem maniaka staram sie dowiedziec jaka gosc ma centralke alarmu :/ jesli cos typu FOX lub MAGICAR to nie ma problema, jesli polskie wynalazki z rodziny Fortec to proponuje zastosowac dodatkowe przekazniki, ale wciaz jest pytanie: czy central jest sterowany minusem czy plusem ?? wczesniejsze centralzamki sterowane byly minusem a ja hehe z racji wieku mam prawo nie pamietac
beda szczegoly, bedzie odpowiedz, proste ?
  
 
sorki ze nie pisalem, ale mnie nie bylo.
Rzeczywiscie mam alarm typu FOX, i starowanie zamkami mam masa, zrobilem maly przekaznik i dziala dobrze, poza tym, ze wczesniej zrobilem jakies zwarcie i teraz mi tylko zamyka, otwierac musze kluczykiem, ale dobre i to, narazie wystarczy.
W kazdym razie dzieki za pomoc.
  
 
Walczyłem z tym tematem tydzień temu , w końcu oddałem do elektryka powalczył 2 godziny i zrobił za 50 zł , te fordowskie zamki sterowane sa pluem i trzeba zakładać jakieś przekaźniki , co zmieniają prąd. Czy coś takiego ,
Nie wiem ja spaliłem ze 20 bezpieczników i nie udało mi sie dojść samemu co i jak
  
 
FOX to i tak malo mi mowi, jaki model alarmu ? kompaktowy czy dwu czesciowy ? 900T moze sterowac dowolnym typem zamkow. Jesli inny, zawsze na sterowanie centralzamka bedziesz mial "minus", czyli zadnych dodatkowych dupereli nie dokladasz, ma dzialac i koniec. Jesli chodzi o central to podpinasz sie do białego i żółtego (wiazka z drzwi), nie pamietam ktory zamykanie ktory otwieranie. Najlepiej steruj sygnalem bezposrednio z alarmu i z dobra masa a bedzie dobrze
  
 
Podajcie mi jeszcze jakies adresy z centralnymi zamkami do essiego (po za starmach.pl)

Pozdrawiam
  
 
Ja ostatni też walczyłem z tym tematem Zakładałem Skorpiona oczywiście musiałem kupić sterownik do centralnego. Wpiełem się w przewody centralnego idące w drzwiach W MK5 są cztery przewody Czerwony stały "+" ,Żółty i Biały to sterowanie i bronz bodajrze masa. Ja wykorzystałem trzy pierwsze i chodzi bez zarzutu........Teraz już jestem bogadszy o doświadczenia związane z alarmem ale gdyby nie MAD to by była klapa.