| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
danielek77 Miłośnik FSO fso 125pME+LPG & Ka ... Łuków | 2002-11-09 19:02:21 Ostatnio widziałem cos takiego na shrocie tyle ze od starej ładzianki...Są dosyc podobne ciekawe czy by pasowało??? |
Koniu CRX Kraków | 2002-11-09 21:42:57 taki grill bedzie pasował jesli bedziesz kupował sam grill bez kierunków. Jesli bedziesz kupował z kierunkami to wowczas musisz zmniejszyc wneki na kierunki zaspawac albo jakos sprtynie zaszpachlowac.
roznice widac na zdjeciach kierunki w oldtimerze sa węższe i bardziej wypcniete na wierzch |
malusi FSO1500 Gliwice | 2002-11-10 13:12:57 nie wiem czy niebędziesz miał problem z zamontowaniem ale próbuj powodzenia ja też takiego poszukuje. |
karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2004-01-05 12:01:21 Chodzi mi generalnie o to czy atrapa ta stalowa z pierwszych fiacikow wejdzie do Kanta 81 . I jak ta atrapa jest montowana???
Bo wiem ze te takie zaraz po tych metalowych mialy zaczepy na gorze ale jak jest w tych ..? |
Kroolik Miłośnik FSO 3x FSO 1x FIAT Poznań | 2004-01-05 12:36:27 Nie pamiętam dokładnie ale wygląda to mniej więcej tak.
Atrapa jest przykręcona od góry chyba 3 wkrętami natomiast od dołu posiada wypusty wchodzące w otwory w przednim pasie dodatkowo przychodzi jeszcze na dół listwa metalowa chyba wciskana. |
korek Miłośnik FSO Polski Fiat 125p Gdańsk/Warszawa | 2004-01-05 13:53:10 metalowa atrapa nie do kńca pasuje ale bez przeróbek da sie zrobić. Bedzie troche luźna |
karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2004-01-05 21:20:48 korek co masz na mysli??
|
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2004-03-10 17:33:02 Czy ktoś ma patent jak reanimować metalową atrapę chłodnicy od DF?
Problem w tym że poszczególne elementy nie trzymają się kupy, zdaje się ze była znitowana. Bardzo bym chciał ją doprowadzić do stanu używalności, a lutowanie czy spawanie nie wchodzą w grę bo zostały by przegrzane ślady i musiałbym ją oddać do ponownego chromowania, a to już za duży koszt. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-03-10 19:31:19 Vazyl-atrapa w klasyku nie jest chromowana!nie wszystko chrom co się świeci Niestety nie wiem jak naprawić takową atrapkę,żeby wyglądało to przyzwoicie.Jeżeli by ja pospawać-trzebaby dać do chromowania,a to troszkę bez sensu w przypadku "nierdzewki".Ja bym chyba po prostu "poskręcał" ją na delikatne druciki również z nierdzewki-nie powinno byc tego mocno widac,a wytrzymałośc wystarczająca. Odnośnie chromów-w "ociakającym" chromem klasyku,ze wszystkich "błyszczących" zewnętrzych elementów chromowane są: -zderzaki+kły -rameczki reflektorów(nie okulary) -łaczniki kierunek/postojówka -spryskiwacze -klamki -kratki nawiewów na słupkach -zamek tylnej klapy -kołpaki -ramki lamp tylnych -znaczki "polski fiat" i "125p" Reszta to albo polerowana nierdzewka albo takież aluminium (listwy progowe) Sorki za tyle gadania ale tak mnie naszło |
nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-03-10 22:23:44 to jakie ja mam listwy jesli sa z polerowanej nierdzewki?? |
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2004-03-11 13:24:22 Chmmmm.....
Na druciki to chyba skręcać nie będe. Spróbuję z jakimś klejem typu Poxilina z zatopionym drucikiem od strony chłodnicy, ale nie wiem jak to wyjdzie. A tak przy okazji to do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze lusterek i spryskiwaczy w chromie. Kolego kaovietz - oby każdy chciał się tak wypowiadać, mieli byśmy raj. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-03-12 13:32:59
|
karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2004-03-16 23:36:52 moim zdaniem i tak najlatwiejszy i najlepszy sposob to oddac do zgrzewania i przynajmniej pozniej sladu nie ma |