Kupilem e-34 525 TDS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ,
jakis czas temu pisalem na forum o problemie z numerem VIN tego samochodu, wszystko sie wyjasnilo, i auto kupilem
Wczoraj przywiozlem je na lawecie do siebie, (nie ma ubezpieczenia, itp itd).
Autko ma CHIP tuning BOX'a 170km 330nm przy 2200obr/min i jest obnizone(zaj..) zawieszenie.
Jest z 1992 roku, a jest w takim stanie ze glowa boli (chodzi o stan mechaniczny) lakierniczy nie gorszy (do malutkich poprawek )
Szczerze powiem mialem e-36 coupe z 1995 roku w is'e(ukradli mi oczym tez pisalem na forum) i nie dosc ze przy tym to byl wół to jeszcze du|o gorzej si prowadzi. Powiem tak jestem zachwocony... No ale.. Wczoraj jak przyjechalem chcialem sie przejechac, po paru km, zaswiecilo sie ladowanie i zgasl.. Kreci ale nie chce zapalic.. Juz raz mi sie zdazylo ze nie chcial zapalic , ale wtedy bylo cos z immobilaiserem(nie krecil wogole), zdjelem kleme, zalozylem i bylo ok.. Teraz nie pomaga.. Wlacza sie alarm i nie che wylaczyc sie.. MOze to byc wina akumulatora?? Samochod dlugo stal..
Dzieki , pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-07-05 14:14:33, wazik pisze:
...Teraz nie pomaga.. Wlacza sie alarm i nie che wylaczyc sie.. MOze to byc wina akumulatora??



oczywiście.
  
 
Cytat:
2005-07-05 14:14:33, wazik pisze:
Autko ma CHIP tuning BOX'a 170km 330nm przy 2200obr/min i


Gratuluje i uważaj na głowice...
Cytat:

Kreci ale nie chce zapalic..


mi jak akumulator padał to też kręcił ale zapalic nie chciał. Poprostu on ma zaje...cie szybko zakręcić, jeżeli jest trochę wolniej, nawet minimalnie, to już są problemy z odpaleniem. Zanim aku wymieniłem odpalał mi za 3 a tuż przed wymianą nawet za 5 razem, w dzień wymiany już nie odpalił, po zakupie nowego zapalił za pierwszym, mam dwie świece do wymiany i mimo wszystko pali za pierwszym(zazwyczaj). Ja też stawiam na aku. pzdr
  
 
A ile kosztuje taki akumulatorek(jakiej firmy???), bo z tego co zdazylem sie zorientowac to jest on calkiem spory..

p.s. faktycznie kreci duzo wolniej..

Dzieki..
pzdr.
  
 
Cytat:
2005-07-05 14:40:28, wazik pisze:
A ile kosztuje taki akumulatorek(jakiej firmy???), bo z tego co zdazylem sie zorientowac to jest on calkiem spory.. p.s. faktycznie kreci duzo wolniej.. Dzieki.. pzdr.


no to zapomnij o odpaleniu. A akumulator ja mam 92Ah 720A koszt 276zł. ale kupiłem w najdroższym sklepie w Żorach. Może znajdziesz za 250zł. Firmy nie pamiętam jakiej... ważne że 24miesięcy gw
  
 
Moja coupe pali zawsze za pierwszym razem ale wiem bo widac golym okiem ze akumulator mam mniejszy i slabszy niz miec powinienem. Jaki akumulator jest odpowiedni do E-36 1.8is??
  
 
Cytat:
2005-07-05 15:32:21, gie_rappa pisze:
Moja coupe pali zawsze za pierwszym razem


Nawet jak aku jest słabszy to benzyna zapali, a w dieslu niestety jest inaczej, mi jak aku padł pierwszy raz(później był ładowany) to nawet na kable miałem problem z zapaleniem. A kable były podpiete do nówki akumulatora w polonezie benzynie.
W dieslu stan akumulatora ma ogromne znaczenie przy odpalaniu, w benzynowcu mniejsze.
Cytat:

wiem bo widac golym okiem ze akumulator mam mniejszy i slabszy niz miec powinienem


poczym poznałeś?
Cytat:

Jaki akumulator jest odpowiedni do E-36 1.8is??


jak pali Ci ok i kręci ok, to czym się przejmujesz? Zostaw jak jest
  
 
Myślę że aby nie narażć się na niepotrzebne koszty związane z kupnem aku poprostu spróbuj zapalić go na zaciąg jeżeli odpali szubko to aku a jeśli nie ................ szukaj usterki pozdr.
  
 
Cytat:
poczym poznałeś?



Jeztom... poznalem po tym ze moj akumulator jest mniejszy o wiele niz ta polka na akumulator i ten aku co mam teraz jest zamocowany takim pasem bialym. Zobacz sobie na foto




  
 
Cytat:
2005-07-05 15:53:25, piotrfire pisze:
Myślę że aby nie narażć się na niepotrzebne koszty związane z kupnem aku poprostu spróbuj zapalić go na zaciąg jeżeli odpali szubko to aku a jeśli nie ................ szukaj usterki pozdr.


Albo poprostu prostownikiem ładowac 12h powiedzmy i spróbowac odpalić, ja ze swoim tak miałem, rozładowanego podpiołem ładował się jak byłem w pracy(w między czasie kumpel latał za świecami żarowymi - bo myślałem że to ich wina- całe szczęście, że nikt Boscha nie miał heh)przyszedłem po pracy, podłączam aku i... zapalił na "dotyk" i wtedy doznałem akumulatorowego olsnienia, zamiast kase na świece wydać to wydałem na akumulator...
Cytat:

jest mniejszy o wiele niz ta polka na akumulator


a może półka nie jest oryginalna... Napisz parametry akumulatora jakie masz to ktoś napisze czy ma takie same, może na ETK będzie pisac Sprawdze jak czas pozwoli pzdr
  
 
Co do akumulatora to zgadzam się z Jeztomem - 92Ah będzie idealny, ale spróbuj wcześniej poładować ten co masz przez całą noc, jak autko długo stało to może się po prostu rozładował ale jest jeszcze do urzytku na jakiś czas.
Jeżeli chodzi o Chipa 170KM to super sprawa, ale jak masz skrzynie automatyczną to zanim ruszysz wywal to na śmietnik bo możesz ją uszkodzić.
  
 
Gie rappa, moim zdaniem masz dobry aku. Do 2.5 powinien być już większy ale do 1.8 Ci starczy. A półeczki na aku BMW po prostu robi do budy E36 jednego rozmiaru (lepiej mieć większą niż mniejszą w razie czego).
Pozdrawiam
  
 
Gratuluje zakupu. TDS nie zaleznie czy w automacie czy tez nie jeździ zarąbiaszczo (pod warunkiem, że nie nastawiamy sie na "wyczynową jazdę").
  
 
Cytat:
wyjasnilo, i auto kupilem
Wczoraj przywiozlem je na lawecie do siebie, (nie ma ubezpieczenia, itp itd).
Autko ma CHIP tuning BOX'a 170km 330nm przy 2200obr/min i jest obnizone(zaj..) zawieszenie.

z tego co mi wiadomo to tds był produkowany od 93r więc ty masz td w orginale 115km więc skąd sie wzięła ta moc 170km czyżby jakiś cód

[ wiadomość edytowana przez: hz10 dnia 2005-07-05 22:10:35 ]
  
 
Cytat:
2005-07-05 22:09:53, hz10 pisze:
z tego co mi wiadomo to tds był produkowany od 93r więc ty masz td w orginale 115km więc skąd sie wzięła ta moc 170km czyżby jakiś cód [ wiadomość edytowana przez: hz10 dnia 2005-07-05 22:10:35 ]


to żle ci wiadomo
  
 
Cytat:
2005-07-05 22:09:53, hz10 pisze:
z tego co mi wiadomo to tds był produkowany od 93r więc ty masz td w orginale 115km więc skąd sie wzięła ta moc 170km czyżby jakiś cód [ wiadomość edytowana przez: hz10 dnia 2005-07-05 22:10:35 ]



2,5 tds byl od 1990 roku.
  
 
Cytat:
2005-07-05 22:22:53, tolo84 pisze:
2,5 tds byl od 1990 roku.



TDS były produkowane dosyć wcześnie, nie mam pewności ale chyba coś od ok 1990r. Były równieć 525 TD o mocy 115KM tak jak 524TD
  
 
pomyslcie sobie co to byl za silnik w roku 1990 jak teraz robi on jeszcze wrazenie jednak bmw to bmw zawsze wyznacza droge motoryzacji
  
 
Cytat:
2005-07-05 23:05:32, pawełO pisze:
pomyslcie sobie co to byl za silnik w roku 1990 jak teraz robi on jeszcze wrazenie jednak bmw to bmw zawsze wyznacza droge motoryzacji


Do dzisiaj niektóre diesle niby super Comon Rail Citroena czy innych podobnych nie mają takich osiągów co TDS
  
 
Witam,
Wczoraj zdecydowalem sie wyjac ten akumulator. Jest to bosch 85 AH, czyli troche za slaby. Bo faktycznie jest tak jak mowi Jeztom powinien byc 92AH. Po wyjeciu akumulatora sprawa wydaje sie byc jasna.. Musialem dolac ponad 1 litr wody destylowanej, bo byla tam prawdziwa susza !! Postawilem go na ladowanie i dzis jak wroce z pracy to sprawdze jaki jest efekt.. Mam nadzieje ze calkeim dobry, oby..
Dam znac o rezultacie tego zabiegu..

P.S. Jestem caly czas pod wrazeniem tego smochodu.. W srodku panauje cisza jak makiem zasial, zadnych stukow i pukow..
Ktos chyba dbal w miare o to autko, bo nawet jest oryginalny komplet kluczy BMW !! Autko jest z belgii i tam mialo tylko jednego wlasciciela.. wiec ja bede drugi, i mam nadzieje ze szczesliwy...