.. ucieczka MOBILA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a pozatym że BORYGO się "urywa" to jeszcze olej mi ucieka myslałem że uszczelniacz pod wałem - kupiłem rozebrałem a tam sucho prawdopodobiefilt oleju ciekł [bo wymieniłem na new i mniej cieknie] + do tego uszczelka pod miską olejową.
byłem w daewoo krzykneli 56 złoty za uszczelkę ale pojechałem do Japancaru a tam gosc mi krzyczy że jedna 59 złoty do 2 litrówki a druga cos koło 250 złoty - wielkie oczy na niego co to za super uszczelka - a on że są dwa rodzaje misek w esperakach jedna bez przegroby, a druga z przegrodą . oczywiscie ta z przgroda uszczelecka jest 4 razy drozsza. Wiecie cos o miskach z przegrodą w jakich esperakach są ????? czy wogóle sa ???
  
 
Ja mam z przegrodą (myślałem że wszystkie tak mają), uszczelka faktycznie kosztowała około 50 zł, była gumowa i z tzw. kołnieżem który zachodził na miche
  
 
Z przegrodą?
co to znaczy?
Bo u mnie na przeglądzie mechanik stwierdził, że warto byłoby wymienić uszczelkę, bo się pociła, miało to kosztować grosze więc się zgodziłem. No i okazało się że do spodu silnika w misce olejowej jest taka blacha, taka jakby druga miska olejowa, na którą "naciąga" się uszczelkę, a dopiero potem przykręca sie miskę olejową. No i pech chciał, że taka uszczelka (gumowa) była nie do zdobycia wówczas w Szczecinie. A auto było mi potrzebne więc mechanicy przykleili miskę na silikon... od ponad roku żadnych wycieków... odpukać!
  
 
Uszczelka pod miską (zaraz po uszczelce pod deklem zaworów) to kolejny dowód na to, że Koreańce powinni się zająć produkcją tanich mikrofalówek, a nie samochodów

a tak poważnie, to pomocny będzie nieoceniony w Espero silikon. Trzeba założyć uszczelkę i "doszczelnić" ją silikonem.

Mój mechanior mówił ,że w ASO wymieniali te uszczelki średnio co 10-20 tyś km.