Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Nav DEADSOUL Honda CR V Szczecin | 2003-11-27 20:08:50 Po czym najszybciej zdjagnozowac, ze kolektor wydechowy lub jego uszczelnienie daje dupy? |
![]() Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2003-11-27 20:12:20 otwórz maske, włącz motorek i przegazuj go troszke... słychać na kilometr jak ma jakieś przedmuchy... a najlepiej jak staniesz przy masce i ktoś za ciebie ją "przedusi" |
![]() Nav DEADSOUL Honda CR V Szczecin | 2003-11-27 20:15:04
No wlasnie...Jakie to odglosy?? Czy to prawda, ze moga one miec charakter gluchego stukania o metal? |
![]() Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2003-11-27 20:17:37 ja świst słyszałem... ![]() |
![]() Nav DEADSOUL Honda CR V Szczecin | 2003-11-28 18:24:48 Wlasnie taki o silnik mam X20XEV. Jak bylem na zmianie rozrzadu to facet bez wiekszych ogledzin po odpaleniu motorku stwierdzil po pracy silnka, ze zaczyna mi sie sypac kolektor.. Teraz nie wiem co lepsze? Kupic nowy, urzywany czy bawic sie w spawanie? |
![]() Nav DEADSOUL Honda CR V Szczecin | 2003-11-28 19:27:40
Koniki by przybyly??? A jak to by sie stalo??? Mozesz wytlumaczyc jaka jest zaleznosc miedzy w/w kolektorem, a przyrostem mocy? |
Grisza75 DEADSOUL Zafira & Agila Łódź | 2003-11-29 08:05:43 kolektorek od OPC ma troche inną budowę ![]() Pozdro Grisza |
![]() ZAWA Opel Omega B Caravan Grójec | 2003-12-01 16:26:29 Navtex ja bawilem sie w spawanie peklo prawie w tym samym miejscu co poprzednio kupilem uzywany tez pek po kilkunasu tysiacach wiec teraz kupilem nowy i na razie mam spokuj. moim zdaniem nie ma co sie pchac w spawanie ani uzywane przynajmniej ja mam takiedoswiadczenei a tez mam silnik X20XEV
Pozdrawiam Piotrek |
![]() ZAWA Opel Omega B Caravan Grójec | 2003-12-01 16:26:42 Navtex ja bawilem sie w spawanie peklo prawie w tym samym miejscu co poprzednio kupilem uzywany tez pek po kilkunasu tysiacach wiec teraz kupilem nowy i na razie mam spokuj. moim zdaniem nie ma co sie pchac w spawanie ani uzywane przynajmniej ja mam takiedoswiadczenei a tez mam silnik X20XEV
Pozdrawiam Piotrek |
![]() Nav DEADSOUL Honda CR V Szczecin | 2003-12-01 18:48:47
Widze, Zawa, ze w Twoim przypadku sprawdzilo sie powiedzenie, "pazerny traci dwa razy" wydales pieniadze na wszystkie 3 opcje ![]() Mysle, ze najlepszym rozwiazaniem bedzie kupno nowego, no chyba, ze jak to Prowo pisze problem jest w wykrzywionej plaszczyznie i wystarczy drobny szlif... Nie bawem sie to okarze ![]() ![]() ps. Czy ktos moze to jakos wytlumaczyc dlaczego te kolektory tak czesto sie sypia? |
![]() ZAWA Opel Omega B Caravan Grójec | 2003-12-01 20:28:40 masz racje zrobilem te trzy opcje ale za sawanie nic nie placilem bo robil mi to znajomy za uzywany dalem 100zl wiec nie wydalem fortuny na to ale bylo to zbedne i tylko czas stracilem. Wiec na prawde nie oplada sie kupowac akurat tej czesci uzywanej. A to jest podobno wada fabryczna jakis zyl odlew albo cos????
Pozdrawiam Piotrek |
![]() elvizz13 2nd to none Świdnik | 2003-12-03 20:16:55 może już za późno, ale:
dobry spawacz zrobi tak,że będzie dłużej służył. Najlepiej jak zaleje się oczyszczone miejsce stopem mosiądzu (np lutem do lutowania rur ocynkowanych Castolin). ja osobiście przejechałem ok 50 tyś zanim się rozpadł. Pozatym przed lutowaniem należałoby szczelinę powiększyć aby lut mógł wniknąć wnią, rozgrzać kolektor do odpowiedniej temp i po lutowaniu zasypać w piachu o tej samej temp i zostawić do ostygnięcia. Potem splanować powierzchnie i będzie działał jakiś czas. Efekt zależy od fachowca. Ale jest to rozwiązanie tymczasowe, lepiej kupić niepęknięty. Pozatym słyszałem, że w x20xev jest to normalka. pozdr |
![]() elvizz13 2nd to none Świdnik | 2003-12-03 20:20:49 może już za późno, ale:
dobry spawacz zrobi tak,że będzie dłużej służył. Najlepiej jak zaleje się oczyszczone miejsce stopem mosiądzu (np lutem do lutowania rur ocynkowanych Castolin). ja osobiście przejechałem ok 50 tyś zanim się rozpadł. Pozatym przed lutowaniem należałoby szczelinę powiększyć aby lut mógł wniknąć wnią, rozgrzać kolektor do odpowiedniej temp i po lutowaniu zasypać w piachu o tej samej temp i zostawić do ostygnięcia. Potem splanować powierzchnie i będzie działał jakiś czas. Efekt zależy od fachowca. Ale jest to rozwiązanie tymczasowe, lepiej kupić niepęknięty. Pozatym słyszałem, że w x20xev jest to normalka. pozdr |
![]() elvizz13 2nd to none Świdnik | 2003-12-03 20:22:05 może już za późno, ale:
dobry spawacz zrobi tak,że będzie dłużej służył. Najlepiej jak zaleje się oczyszczone miejsce stopem mosiądzu (np lutem do lutowania rur ocynkowanych Castolin). ja osobiście przejechałem ok 50 tyś zanim się rozpadł. Pozatym przed lutowaniem należałoby szczelinę powiększyć aby lut mógł wniknąć wnią, rozgrzać kolektor do odpowiedniej temp i po lutowaniu zasypać w piachu o tej samej temp i zostawić do ostygnięcia. Potem splanować powierzchnie i będzie działał jakiś czas. Efekt zależy od fachowca. Ale jest to rozwiązanie tymczasowe, lepiej kupić niepęknięty. Pozatym słyszałem, że w x20xev jest to normalka. pozdr |
![]() elvizz13 2nd to none Świdnik | 2003-12-03 20:22:28 może już za późno, ale:
dobry spawacz zrobi tak,że będzie dłużej służył. Najlepiej jak zaleje się oczyszczone miejsce stopem mosiądzu (np lutem do lutowania rur ocynkowanych Castolin). ja osobiście przejechałem ok 50 tyś zanim się rozpadł. Pozatym przed lutowaniem należałoby szczelinę powiększyć aby lut mógł wniknąć wnią, rozgrzać kolektor do odpowiedniej temp i po lutowaniu zasypać w piachu o tej samej temp i zostawić do ostygnięcia, co zlikwiduje naprężenia wewnętrzne. Potem splanować powierzchnie i będzie działał jakiś czas. Efekt zależy od fachowca. Ale jest to rozwiązanie tymczasowe, lepiej kupić niepęknięty. Pozatym słyszałem, że w x20xev jest to normalka. pozdr |
![]() Nav DEADSOUL Honda CR V Szczecin | 2003-12-03 20:43:05
Hehe nigdy nie jest za pozno ![]() Ale ladnie podkresliles to, ze zabrales glos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ps. mimo to dzieki za rady spawalnicze |