CrX del Sol - pytanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej,
czy ktoś się mozę orientuje jakie w/w aucie silniki montowali i ewentualnie jakie były osiągi. Mam nadzieję, że o dobrym aucie (taki obły CRX to chyba del Sol )

Pozdrawiam!!!!
  
 
Pierwsza odpowiedź z Google.
  
 
Kurcze z tego co patrzę, to najsłabsza jest 125 KM i ma 9,3 do setki. Ale właśnie o tą Hondę chodzi Nie było może jakiejś słabszej
  
 
Poszukałem jeszcze trochę o tych CrX'ach i faktycznie innych silników nie było. Tyle, że ta słabsza była w automacie i do 100 ma 12s. Mam jeszcze jedno pytanko. Ścigał się może ktoś Espero z CRX'em?? Myślę, że z takim w automacie Espero mogło by mieć sznase

Pozdrawiam!!!!
  
 
Cytat:
2004-09-18 18:25:12, slayer86 pisze:
Poszukałem jeszcze trochę o tych CrX'ach i faktycznie innych silników nie było. Tyle, że ta słabsza była w automacie i do 100 ma 12s. Mam jeszcze jedno pytanko. Ścigał się może ktoś Espero z CRX'em?? Myślę, że z takim w automacie Espero mogło by mieć sznase

Pozdrawiam!!!!



No jasne, myślę ,że nawet możnaby się spróbować z F14 Tomcat
  
 
moze byc powiedzial laskawie o co chodzi a nie tak sie czaisz z tymi pytaniami zalozyles sie z kims ze objedziesz crx??..jesli tak to powodzenia bedzie ci potrzebne
  
 
kiedys jechalem takim CRX'em - niezle to chodzi
  
 
Hehe bo ostatnio takiego spotkałem. Stałem Sobie na światełkach (on lewy pas, ja prawy) - zrobiony styling, fele, Lexy z tyłu itp. No i mówie do kumpla z którym jechałem no to ładnie w dupe dostaniemy No i jak zielone się zaświeciło to dałem trochę w palnik - wystartowałem pierwszy, on zamną. Na jedynce byłem z przodu, ale słysze, że gościu ciśnie (chyba, że miał głośny wydech i nie kręcił go aż tak wysoko ). Na dwójeczce też byłem z przodu, więc sie zdziwiłem. Po zapięciu trójki niestety na pasie na którym byłem dogoniłem resztę samochodów no i mnie wyprzedził. Chociaż powiem, że różnica się zmnieszała ciągle, jego do mnie (ale nie jakoś szybko ) Więc dlatego byłem ciekaw jakie to silniki miało A może to automat był. A zdziwienie moje było tym większe, że Calibra V6 po tuningu ledwo radziła Sobie z takimi CRX'ami, ale w najmocniejszych wersjach.
  
 
Bo najmocniejsze mają poniżej 7 sekund... A Calibra poza letem nie ma nic tak szybkiego... Zresztą let-owi też brakuje...

Duże fele, staroć dobity, zaspał start... I co się dziwisz ?
  
 
Cytat:
2004-09-19 13:08:00, Zoltar pisze:
Bo najmocniejsze mają poniżej 7 sekund... A Calibra poza letem nie ma nic tak szybkiego... Zresztą let-owi też brakuje...

Duże fele, staroć dobity, zaspał start... I co się dziwisz ?



Bo Espero ścigaczem nie jest

A co tej Calibry, to ona jest odchudzona - waży 1241 kg. Ma chip Irmschera 182 KM (tyle na chamowni wyszło) a setkę wtedy robiła w 6,2 s. Teraz już jest więcej modsów w Niej, jak skrzynia biegów i koło zamachowe od LET'a
  
 
6.2

Stoperem, czy źle skalibrowanym G-techem ?

Marzyciele...
  
 
Cytat:
2004-09-19 14:33:14, Zoltar pisze:
6.2

Stoperem, czy źle skalibrowanym G-techem ?

Marzyciele...




chyba stoperem z telefonu Nokia
  
 
Cytat:
2004-09-19 14:33:14, Zoltar pisze:
6.2

Stoperem, czy źle skalibrowanym G-techem ?

Marzyciele...



G-techiem of corz



Dorzuce jeszcze może coś takiego, żeby nie być gołosłownym http://www.ct-krakow.strefa.pl/lenin-strefa/400m.mov

http://www.izet.pl/~calibra/viewtopic.php?t=9460&highlight=

Aha za to 6.2 sekundy przepraszam - mój błąd - było 6.4 o czym świadczy w/w link

[ wiadomość edytowana przez: slayer86 dnia 2004-09-19 19:01:40 ]