Skrzynia biegów - ucieka olej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kurde wczoraj dolałem prawie pół litra oleju do skrzyni (przestałem aż zaczał się wylewać z otworu kontrolnego)
Najgorsze jest to , że nie widać , aby gdzieś tak mocno leciał olej, trochę mokro jest przy drążku który dochodzi od lewarka do skrzyni. Może ktoś wymieniał tam już uszczelkę i napisze ile z tym roboty
  
 
Dwa dni temu wymienialem zimmering przy skrzyni bo mi sie troszeczke pociło, oni na to mówili, że to zimmering przy wodziku czy jakoś tak. Wymiana kosztowala 20 PLN a sam zimmering 25 - ale mozna to zrobic samemu bo jest to banalne tylko trzeba wiedziec jak
  
 
Olek ze skrzyni wycieka tylko dwoma miejscami , no chyba że skrzynia jest pęknięta.

Albo przy simeringu wodzika ( jak było u kolegi ) i wtedy olej podcieka przy gumie wodzika.
Albo na simeringu wałka atakującego , ( bardzo żadki przypadek ) wtedy olej wylewa sie na wałek i okładziny tarczy sprzęgła , i cieknia w dół skrzyni , wyciek widać między silnikiem a skrzynią w miejscu łączenia jednego i drugie , w otworze odprowadzającym nieczystości.
Niestety tą samą drogą leci olej gdy mamy pękniety simering na wale głownym silnika.

Postaw samochód na czystym kawałku aswaltu na pare godzin , potem odjedź i zobacz gdzie zostawiłeś plame oleju.
  
 
Cytat:
2004-09-16 10:57:06, RedCar pisze:
Albo przy simeringu wodzika ( jak było u kolegi ) i wtedy olej podcieka przy gumie wodzika.




No właśnie przy tej gumie widac olej. Będzie trzeba się tym zająć.
  
 
Nie wiem jaka masz skrzynie ale w RS-ie MTX75 ma simering zakładany od środka skrzyni więc jest to przerabana robota , cala skrzynia na stól dla jednego głupiego simera.
  
 
nie strasz mnie
jak sobie przypomnę ile roboty przy wyjmowaniu skrzyni to kurde aż ciarki po plecach przechodzą
  
 
Cytat:
2004-09-16 10:57:06, RedCar pisze:
Olek ze skrzyni wycieka tylko dwoma miejscami , no chyba że skrzynia jest pęknięta.

Albo przy simeringu wodzika ( jak było u kolegi ) i wtedy olej podcieka przy gumie wodzika.
Albo na simeringu wałka atakującego , ( bardzo żadki przypadek ) wtedy olej wylewa sie na wałek i okładziny tarczy sprzęgła , i cieknia w dół skrzyni , wyciek widać między silnikiem a skrzynią w miejscu łączenia jednego i drugie , w otworze odprowadzającym nieczystości.



no i jesczze uszczelniacze polosi napedowych - jak jest u mnie
  
 
Olej Ci cieknie pod ośkami napędowymi, ato wynalazek musisz miec nieze wyrobione oski i simery zeby juz tamtedy uciekało.