C20XE zamiast C20NE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam szanowne grono!

Otóż podczas ostatniej wizyty u znajomego przez przypadek potknąłem się o jakieś auto... okazało się, że był to kadziol z C20XE pod maską... Czy ktoś orientuje się może co trzeba zmienić w Bestyjce, aby wrzucić tam ww. motor? Wydaje mi się, że skrzynia i tylny most wytrzymają nacisk 150KM... na 100% komputr trza ruszyć, ale co jeszcze??

z góry dzięki za odp.

pozdr. Piotr
  
 
czy silnik jest kompletny? c20xe mialy chyba chlodnice oleju...
poza tym znma przypadek wlozenia do kadetta silnika bodajze 20se zamiast martwego c20ne i problem byl chyba tylko z innymi mocowaniami (ze wzgledu na ulozenie wzdlozne -> poprzeczne).

[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2004-09-21 23:40:34 ]
  
 
Max gleba 150KM killer sie szykuje

Ladnie, ladnie...
  
 
Mlody..pomyśl ...taka przekladka bedzie Cie kosztowala wiecej niz omega 3.0 , a i tak dalej bedziesz mial biednego LS'a z mocniejszym silnikiem
  
 
jeśli kompik bedziesz przekładał to napewno tez i wiązkę elektryczną....kolega tak robił w crx-ie
  
 
Cytat:
2004-09-21 23:42:26, DrA pisze:
Max gleba 150KM killer sie szykuje Ladnie, ladnie...



No - i do tego na 17" (o ile pamiętam )


-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Cytat:
2004-09-22 08:58:09, Prowo pisze:
No - i do tego na 17" (o ile pamiętam )



Nie u każdego w tym roku ziemniaki obrodziły, żeby MV6 jeździć... a kadziola z C20XE mam za 200ojro... z tego co widziałem silnik jest OK... a blache na złom... no chyba, że się przesiądę na coś mojego rozmiaru

pozdr.
  
 
Hehehe - tych kilka krzaczków ziemniaków stonka wp..liła.

Trza się chyba na inne krzaczki będzie przerzucić

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Prowo... zdaję sobie sprawę, że nie będę miał w ciągu najbliższych 5-ciu lat ani C30SE ani MV6... nawet 2,5... więc nie drwijcie z takich pomysłów... jak mam możliwość załatwienia całości z montażem za 1,5tyś- 2tyś, to czemu nie? Muszę się tylko dokładnie dowiedzieć co i jak. Jak ty zaczynałeś od 2,0 to nikt nie kpił z ciebie... Dra jeździł maluchem... to rozumiem... mieć moc a stać w miejscu 150kucy z moim ciężarem mogłoby ciekawie wypaść...

btw. dzięki za pomoc.
  
 
Ja też jeździłem maluchem (posagowym ) - jakoś nikt nie kpił (hmm - ciekawe dlaczego? )

Nie zauważyłem tu jakichś kpin dotąd, ale żeby podtrzymać tę miłą skądinąd wymianę myśli to:

Jak ja miałem 2.0, to fele miałem 15" (a nawet 14" w poprzednim egzemplarzu )
Za to miałem w porządku blachę, bez czarnej folii, gleby, diabełka na szybie, dziurawego tłumika i pewnie innych o których nie wiem (zapomniałem).

Ale oczywiście każdy ma prawo wyboru na co wywalić kasę.



-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec



[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2004-09-23 09:00:54 ]
  
 
Cytat:
2004-09-22 15:26:17, Mlody_Omega pisze:
z tego co widziałem silnik jest OK... a blache na złom... no chyba, że się przesiądę na coś mojego rozmiaru pozdr.


czemu blache na zlom? tragiczny stan czy nie masz innych pomyslow na zagospodarowanie?
znajomy z wa-wy szuka gsi na bialych blachach niekoniecznie z silnikiem. jak cos to daj znac na priv...

pozdrawiam
  
 
Cytat:
Dra jeździł maluchem



NO BA

Caly czas go mam jeszcze