LPG Oplu Astrze II - kilka pytań

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Od tygodnia jestem posiadaczem LPG w mojej Astrze II 1,4 16V, instalacja to BRC II generacji, jak na razie nie narzekam, owszem na mocy troche stracił, no ale to zawsze taniej. Mam dwa pytania w związku z gazem w moim aucie:
1. pod zauważyłem, że gozownicy zlikwidowali bezpośredni wlot powietrza z przodu, wyciągneli rure z obudowy filtra, teraz wlot jest przy samej obudowie, powietrze pobierane jest w zasadzie spod maski, czy to jest prawidłowo ? gosć powiedziałże tak ma być, moze mi ktoś pomóc i powiedzieć dlaczego tak sie robi jeśli ??
2. Ile gazu na 100 powinna palić taka Astara ?, na razie przejechałem 500 km i odnotowałem spalanie od 8,5 do nawet 10,5 l

Z góry dzięki za odp.

Z gazowym pozdrowieniem ..... !!
  
 
likwidacja wlotu jest jak najbardziej prawidłowa. spalanie to inna kwestia.
  
 
u mnie tez odłączyli wlot powietrza,a ja dodatkowo wsadziłem rure skierowaną do tyłu.

co do spalania,u mnie w 1.6 16V wychodzi 10/100,ale przy dosc cięzkiej nodze.Myslę,ze gdybym jeździl wolniej na trasie spadłoby do 7-8l itrów
  
 
Nie jest to prawidłowe jeśli chodzi o wlot powietrza, ale oszczedza się na kosztach nie wkładając takiego dziwnego kolanka które odpowiada za tkz zdmuchiwanie gazu, generalnie traci się jeszcze więcej na mocy, spróbuje się dowiedziec jak to guwinko się nazywa. Jak ono jest to wlot może byc bezposrednio. Pojedziesz i kazesz zamontowac i juz. Sprawa byla juz przetestowana w innych oplach, a domyslam sie ze nie tylko w nich sie sprawdza.
  
 
fajnie by było
dzięki
  
 
Witam ponownie
Dzieki za posty.
ramzi_pl, dobrz by bylo gdybys podał nazwe tego kolanak, mozę nam sie przydać, kupiłbym nawet cos takiego. Z tego co piszesz znaczy że dolot nie powinien być odcięty tylko w pewien sposób ograniczony tym kolanem... wydaje mi sie że wyjdzie na to samo, chociaż zasysane powietrze moze być chłodniejsze ....?? nie wiem, jak ktoś wiem prosze pisać

po drugie. mam jeszcze jedno pytanie, jak to jest z przełączaniem na gaz po odpaleniu, u mnie w Astrze ustawili 2500 tys ob., i faktycznie jak tylko dojdzie grzecznie sie przełącza, tylko pytaniem jest temperatura, czy silnik powinien nabrać pewnej temperatury?? ja odpalam i choćby silnik był super zimny to i tak gdy dojdzie do 2,5 tys od razu sie przełącza, w poprzedniej bryce miałem tak że po odpalenie i osiagnieciu odpowiednich obrotów nie przełączało sie od razu na gaz, dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, kiedy sielnik nabrał temperatury wskakiwał gaz, teraz jest innaczej... a jak powinno być ???

Proszę o odpowiedź, jestem przed I regulacją i wszelkie uwagi moge wykorzystać na serwisie...

Gazowo pozdrawiam !!!
  
 
U mnie jest tak samo-poprostu nie wstawili czujnika temperatury.
Ja rano ja odpalam,to przejezdzam troche na benzynce,jak czuje ze z nagrzewnicy idzie ciepłe powietrze to przełączam na gaz.
  
 
witam.
generalnie jest lepiej jeśli przełaczenie jest po osiagnięciu pewnej temperatury bo reduktor gazowy i silnik dłuzej pojeździ