Tapicerka w DF 125

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam zamiar zmienić troszke tapicerke w fiacie a kontretnie tą część co z niej wychodzi lewarek zmiany biegów.Czy podejdzie mi cały ten środek od poloneza,z tym że nie mam zamiaru zmieniać starej deski wraz ze schowkiem,a jedynie tą środkową część z lewarkiem i popielniczką i zapalniczką,bo ta fiatowska mnie troszke wkurza.
  
 
Dżizus, zlituj się i nie pakuj konsoli z Poldka do DF'a...


ps. DF to inaczej PF 125 wiec nie trzeba tego łaczyć .
  
 
hmmmm no to po kolei....

1. wejdzie
2. musisz zmienić cięgna sterowania nagrzewnica na polonezowskie bo orginalne z df'a sa za krótkie...
3. wygląd... chyba jednak gorszy niz org.
4. przestrzeń - zdecydowanie mniejsza niż w wypadku org.
5 funkcjonalność - o wiele lepsza....

Wymiana jej to rzecz gustu.... jakbym mial df'a w orginale (zwłaszcza jakiegoś starszego) to nie wiem czy bym wymienił... a że nie mam i funkcjonalność org. (przełączniki) mnie strasznie wkurza to wymienię... (tyle że w moim wypadku, biorąc pod uwagę reszte zmian będzie to niewielka "zbrodnia"


EDIT: a tak przy okazji - to się nazywa "Obudowa tunelu środkowego"



[ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2004-09-22 00:23:02 ]
  
 
Mam u siebie zamontowane takie "cudo" =) Funkcjonalność wzrasta bardzo mocno. Można sobie np zamontować tam radio - o wiele wygodniejsze rozwiązanie niż orginalne "fiatowskie" miejsce.
Montaż nie jest aż taki trudny.
Największy problem może sprawić przedłużenie kabelków do przełączników oraz podłączenie ciegien od nagrzewnicy. Jest z tym troszkę roboty, ale da się zrobić =)
Do tego dochodzi, przynajmniej u mnie tak było, dorobienie jednego przełącznika - tzn znalezienie dla niego miejsca.
U mnie w konsoli polonezowskiej zabrakło miejsca dla włącznika światła przeciwmgielnego tylnego. Jako, że nie papierosów palę to wkomponowałem go w popielniczkę. Nie zamontowałem jednak orginalnego przełącznika bo taki sięnie mieści - kupiłem w sklepie inny, nieco mniejszy.
wygląda to mniej więcej tak:
włącznik

deska 1

deska 2



[ wiadomość edytowana przez: czeczun dnia 2004-09-22 10:22:32 ]

[ wiadomość edytowana przez: czeczun dnia 2004-09-22 10:25:53 ]
  
 
konsola od poldka to bardzo dobre rozwiazanie ale tylko do fiatow ze skrzynia z ukosnym drazkiem, w oryginale ta ukosna dzwignia wyglada jak póldupy z za krzaka

fiat z prostym drazkiem wyglada zajebiscie i nie trzeba nic przerabiac
  
 
Cytat:
2004-09-22 10:15:54, czeczun pisze:



Tak z ciekawości - jak robiłeś obwódki zegarów.... ???
  
 
No wiecie po tych wszystkich wypowiedziach to ja się jeszcze zastanowie nad wymianą tego tunelu,bo wydaje mi się że przy tym jest troszke roboty.
  
 
Cytat:
2004-09-22 11:07:04, Samael pisze:
konsola od poldka to bardzo dobre rozwiazanie ale tylko do fiatow ze skrzynia z ukosnym drazkiem, w oryginale ta ukosna dzwignia wyglada jak póldupy z za krzaka fiat z prostym drazkiem wyglada zajebiscie i nie trzeba nic przerabiac


Najładniej wygląda Fiatowska konsola z prostym drążkiem, ale jak skośną masz przerabiaj jak najszybciej!!!
  
 
jeszcze jeden przyklad zastosowania konsoli srodkowej z PN:
  
 
witam ja też amm zamontowana konsole od PN w DF i powiem szczerze że jestem zadowolony!! a w mijsce polonezowskiego radia zamontowałem dodatkowe kratki nawiewów!! (rozwiazenie to szczerze polecam bo wnetrze auta dużo szybciej sie nagrzewa!!)
  
 
ja konsole zakladalem po to by miec radio pod reka, a z wlotami to nie jest taki glupi pomysl, chociaz ten sam efekt uzyskuje sie przy otwarciu nawiewu na nogi (oczywiscie zawor musi dobrze dzialac tzn otwierac)
  
 
szybkość nagrzewania jest podobna ale weź pod uwagę że jak wsiądziesz w zimie i na butach bedziesz miał sniegi i skierujesz na nie gorące powietrze to zaraz bedziesz miał zaparowane wszystkie szyby!!