| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2004-09-21 13:11:54 Co to znaczy padła? Cieknie, czy nie grzeje? |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-09-21 15:17:42 ale w ktorym miescu ciekna? spod lacza tej mosieznej rurki z nagrzewnica? czy gdzies z zeberek?
|
chudson Polonez Gorzów Wlkp | 2004-09-21 15:31:23 Jeżeli jesteś pewien ,że to nagrzewnica a nie węże to tylko dwie możliwości przychodzą mi do głowy. ZByt wysokie cisnienie w układzie chłodzenia lub masz w chłodnicy zamiast płynu jakiś dobry kwas |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-09-21 16:56:38 Jak miałem za duże cisnienie w układzie to też pierwsza poleciała nagrzewnica-możę tu poszukaj |
t_kucyk Miłośnik FSO Peugeot 406 Toruń | 2004-09-22 08:23:04
No dobrze, czym może być spowodowane zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia - tylko nie mówcie żebym wymieniał chłodnicę Korki na chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym są nowe. A płyn chłodniczy to stare (to znaczy świeże, sprzed roku |
t_kucyk Miłośnik FSO Peugeot 406 Toruń | 2004-09-22 08:24:27
Cały ambaras polega na tym, że najpierw musiałbym rozłożyć pół wnętrza auta żeby się tam dostać. |
Lafaar Miłośnik FSO MR93 / Vitara / Berl ... Toruń ZOK | 2004-09-22 09:04:23
eeee tam od razu pół, tylko konsole musisz wyjac... |
Bialy (A) Miłośnik FSO ![]() wawa | 2004-09-22 09:11:26
W tej kwesti zapraszam do FSOFAQ - z głównej strony forum Tam znajdziesz odnośnik do tematu o wys.ciśnieniu w ukł. chłodzenia. ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-09-22 17:17:16 "Stare dobre różowe BORYGO" |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-09-22 17:20:45
Jeśli juz to musiałby być zatkany przelot na amen, badź zaworek upustowy. Syf mozę najwyzej utrudniac oddawanie ciepła. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-09-22 20:17:51
a co jest zlego w tym eko-borygo? co on zawiera ze jest taki straszny? wlasnie takiego uzywalem dotej pory i nie zauwazylem zadnych niepokojacych objawow, wiem tylko ze zajebiscie oczyszcza uklad z kamienia, przed wyjeciem silnika jak spuscilem ten plyn to normalnie byl koloru rudego, a kanaly chlodzenia byly czysciutkie, jedynie zatkany byl kanalik do korka spustu plynu z bloku i jak sie go odkrecilo to nic nie lecialo i musialem podlubac srubokretem, ale nie wiem czy to ma cos wspolnego z tym rozowym borygo bo juz zatkane bylo jak kupilem to auto wiec ktore borygo lepiej uzywac? zwykle czy eko? |
nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-09-22 20:29:30
ani jedno ani drugie... z polskich dobre jest niebieskie petrygo do -35oC |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-09-22 20:59:10
ale dlaczego? |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-09-22 21:05:55 Wszystko tylko nie borygo |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-09-22 21:13:15
Dobry tez jest orlenowski Qal [ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2004-09-22 21:14:12 ] |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-09-22 21:35:44 dobrze, ale moze ktos napisac dlaczego to borygo jest takie zle? czy to moze jedna z tych prawd "bo tak" ? |
dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2004-09-22 22:59:36
Nie odpowiem, bo leję zielone borygo odkąd fiata posiadam i nic mi nie ciekne, nic się nie zapycha a wszyscy mi mówią żebym zmienił na petrygo ale dotąd nie wiem dlaczego. |
chudson Polonez Gorzów Wlkp | 2004-09-23 16:10:43 To że spuszczony płyn był koloru rudego ,to nie jest efekt dobrego czyszczenia tylko zardzewiałych kanałów. |