Osłonka na przewody przy drzwiach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuję rady jak ją sciągnąć. Jakiś przewód mi pękł i gdy otweiram drzwi do końca to mi włącza się centralny zamykająć zamki ostatnio po małym zadarzeniuwy mieniałem z PZU u blacharza jedną rzecz to zamknęły mi i ktoś drzwi pchnął a kluczyk w środku. Na szczęście miałem awaryjny.
  
 
Chodzi Ci o ten gumowy pokrowiec w którum są przewody?

Jeśli tak to musisz pociągnąć i on (pokrowiec) sam wyskoczy z drzwi i z drugiej strony ze słupka.
Wyciągasz delkatnie tyle ile sie da przewody i lukasz gdzie jest przerwany przewód. Następnie lutujesz, izolujesz no i po kłopocie.
Ja miałem przerwany w tylnych drzwiach i nie działało ni podnoszenie szyb gdy miałem otworzone drzwi.
  
 
Dzięki spróbuję tak zrobić
  
 
Ja też miałem taki przypadek w tylnych prawych drzwiach i nie działał mi centralny. Mogę potwierdzić, że faktycznie nie ma z naprawą większego problemu (poza tym, że na polku zimno).
Swoją droga to ciekawe, że pękaja przewody tylnych drzwi. Pewnie koreańczycy zaoszczędzili na przewodach. Nie zdarzyło mi się coć takiego nigdy więcej (odpukać ).
  
 
Witam.
Mnie się coś takiego przydarzyło, to znaczy nie mogłem zamknąć tylnej lewej szyby, narobiłem sobie sporo bigosu bo przy włączonym silniku chwyciłem za ta gumową osłonę i poruszałem w górę i w dół. Szyby nie zamknąłem a nastąpiło zwarcie i silnik zgasł. Potem okazało się, że stopił się przekaźnik w autoalarmie, przypaliła się kostka w stacyjce i przycisk od zamykania szyb .
Przestrzegam aby wyjmować wiązkę z drzwi i słupka przy wyłączonym zapłonie a najlepiej odłączyć aku.
Kobar