Astra II

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od trzech tygodni mam gaz w astrze II 1,6 (motor ośmio zaworowy). W pierwszym tygodniu wszystko bylo ok,byłem zachwycony.Póżniej pojawił się problem:gdy motor jest dobrze rozgrzany to spadają mi obroty prawie do zera po czym szybko wracają do około 1000 i zapala się kontrolka emisji spalin.Cała ta sytuacja występuje w czasie jazdy ,w momęcie zdjęcia nogi z pedału gazu.Zdarza się też,że obroty zatrzymują się na 2500 i nie spadają.
Czy ktoś mi może podpowiedzieć jak rozwiązać ten problem?
  
 
witam.
z którego roku masz tą astrę.
  
 
1998r.-108000 km. prrzejechane,100 tys. u Niemca
  
 
witam.
jeśli nie byłeś na regulacji pomontażowej to jest to konieczne.
możesz mieć przypchany stabilizator wolnych obrotów.
lub jest niezlikwidowany bezpośredni wlot powietrza z przodu
  
 
Witam
Tak czytam twoją odpowiedź. Niedawno zakładałem gaz w mijej Astrze II i jak na razie wszystko chodzi, tylko zastanawia mnie fakt czemu goście w serwisie slikwidowali bezpośredni wlot powietrza z przodu, wyjęta jest rurka wlotowa do filtra i powietrze w zasadzie pobierane jest spod maski. Czy to jest prawidłowe ??
  
 
Tez tak mialem na poczatku a mam astre II 1.4 16V tez migasla jak spadaly obroty tuz po montazu i okazalo sie ze mialem za bogata mieszanke, wyregulowal i wszystko jest ok - pali sie tylko kontrolka od emisji spalin (za katalizatorem) ale to podobno normalne poniewaz gaz ma wyzsza temp spalania...
pozdro
Snake
  
 
witam.
bezpośredni wlot powietrza w twoim autku zaklóca prace mixera gazowego który działa jak zwężka Venturiego czyli im wieksze w niej podcisnienie tym wiecej jest pobieranego paliwa. zdejmując noge z gazu prawie jest gaz nie zasysany wiec wieksza ilość zasysanego powietrza do układu dolotowego powoduje zubożenie mieszanki a co za tym idzie przygasanie silnika na gazie.