| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-01-16 22:05:20 Po bliskim spotkaniu 3 stopnia z ogromną dziurą i pęknięciu amrtyzatora nadszedł czas na remont generalny przedniego zawieszenia i porządne przygotowanie przedniej części nadwozia pod przyjęcie nowego serducha
Poniżej dwie fotki na zachętę:
Reszta --TUTAJ-- |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2005-01-16 22:23:22 uuuła to moja mirka nie byla w aż takim złym stanie jak ją oceniłem ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-01-16 23:13:20 nizla dziorka |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-01-16 23:21:03 W mojej dwudzwiowce tez nie wygladalo to dobrze:
podluznica lewa prawa podluznica Zdjec po naprawie niestety nie mam, ale to sie mam nadzieje wkrotce zmieni. Chociaz moze lepiej zaprezentowac od razu efekt koncowy? P.S. przepraszam za wielosc zdjec [ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2005-01-16 23:24:49 ] |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-01-16 23:41:28 Jak wygląda sprawa z podłużnicami do tak rzadkiego auta?Dorabiacie je sami?? czy może łatacie to wszystko na kupę |
antyk_wariat Fiat 124 Spider CS0 Jarosław | 2005-01-18 17:25:01 Ehh az sie boje... tez mnie czeka spawanie ;] |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-01-20 00:54:49 a tak to wyglada u mnie:
![]() |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-01-20 11:41:21 ale zainteresowanie.... |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-01-20 11:49:42 A co się mamy podniecać tym twoim pognitym paszkwilem
|
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-01-20 14:03:43 mi sie dziwnie wydaje ze u Sera te podluznice to lekko na odpier&*** sa zrobione... te spawy na kantach pozatym... podluznice punktowo? moze ja mlody jestem... ale to sie robi przecierz porzadnie ciaglym na plaskiej powierzchni a nie na laczeniu blach pod katem 90 stopni...
natomiast u Kosy widze calkiem ladnie dopasowane podluznice od poldka ) tak sie sklada ze mam ferie zwiazane z pracami blacharskimi (podloga w VW T3) i wiem jakie trudnosci sprawia pasowanie blach ![]() |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-01-20 14:09:07
Dobry jesteś!!!1 Ja po tych malutkich zdjęciach w życiu bym nie poznał że to są podłużnice od poldka i do tego ładnie spasowane!!!!!!! |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-01-20 15:59:37
Hmmm....Podłużnice były w takim stanie, że gdzie indziej nie dało się ich pospawać-to po pierwsze. Po drugie gdyby można było kupić do 131 przednie podłużnice, to nie było by żadnego problemu-po prostu wymieniłbym je w całości i tyle. Ja tam się nie przejmuję W podłużnice są wsadzone przecięte na pół rurki dla usztywnienia całej konstrukcji. Poza tym w poldku identycznie zrobiłem podłużnice i trzymają się do dziś już kupę lat. |
Cichy_polonez Golf Gliwice | 2005-01-20 21:14:52 z tym spawaniem ciaglym to nie do konca bo ... jak dasz pkt to przy stluszcze puszcza te pkt i tylko sie blacha pognie a jak masz ciaglym to auto idzie do kasacji bo cale uderzenie idzie w reszte nadowozia |
AdrianK F&F Sympatyk Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-01-20 22:36:55 a tak to aktualnie wyglada u mnie:
Przy okazji- podluznice od poldka sa dluzsze o jakies 40-50cm, a to napewno tez wplynie na sztywnosc nadwozia... To pisalem Ja Kosa
P.S. jakby kogos ciekawilo to reszta zdjec jest tutaj: remont [ wiadomość edytowana przez: AdrianK dnia 2005-01-20 22:42:31 ] |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-01-21 00:47:37
tyle godzin pod kantem przesiedzialem to rozpoznaje ten charakterystyczny luk na laczeniu z przednimi teraz na tapiecie mam VW... też podloga, w T3 :/ ale to prawie klasyk, '81 tam na szczescie podluznice sa z gruuubej blachy i tylko nadkola i podloga ponadgryzane ciekawe ile łatek wstawie w sumie... u Kosy fajnie wygladaja te wszystkie kolorowe łatki ten blacharz ma cos wspolnego ze mna, tez uzywa szarego unikoru ![]() |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-01-21 12:10:10
nie chce nic mowic ale Nikus ma racje. Podobnie jak Ty robilem podluznice w kombiaku i na dluzsza mete jest to nienajlepsze rozwiazanie. Podluznica stanowi profil zamkniety. powinna byc wiec sztywna. Spawy punktowo i to na krawedziach niestety tego nie zapewnia. Mozna bylo to pospawac tak jak Ty to zrobiles, po czym na krawedzie nalozyc nakladki z blaszek zagietych pod katem 90stopni i przyspwawac je na plaskiej powierzchni wstawionych wczesniej latek. Wiem ze to kupa roboty dlatego prosciej jest zaadaptowac cale podluznice z innegop auta (np z poldka). Nie mowie ze to co zrobiles nie bedzie sie 3mac lub rozpadnie sie po pol roku, ale napewno lepiej byloby gdybys zrobil to troche inaczej. Przednei podluznice masz zrobione w miare ok, ale to przescie z przednich w te pod podloga (chyba najwazniejsze miejsce w 131- tam zwykle nie ma podluznic i caly przod sobie chodzi wzgledem reszty auta) hm.. ni chcialbym miec dzwona takim autem- lacuch jest tak mocny jak mocne jest jego najslabsze ogniwo- zamniast poskladac sie przod, wjedzie on na ladnych pare centymetrow do kabiny. No ale co by nie mowic jest duzo lepiej niz bylo ![]() |