| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KiLeR CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-09-27 07:06:41 Na wstepie witam i pozdrawiam kolegow z sasiedniego forum na motonews'ie.
Nosze sie z zamiarem kupna samochodu do jazdy na codzien (tzw. przeze mnie dupowozu). Wybor jeszcze jest nie dokonca dokonany, ale w moim przdziale cenowym (max. 15tys. zl) Espero jest bardzo ciekawa propozycja. Mam w zwiazku z tym pytanie: jaki model (silnik wybrac). Niby 1,5 ma 2 walki i 16 gwizdkow, ale mnie kusi 2,0 (pojemnosc to pojemnosc). Tak wiec prosze o opinie. Mysle, ze pytam w najlepszym z mozliwych miejsc. Z gory dziekuje za konstruktywne porady! |
KiLeR CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-09-27 07:59:58 Wlasnie poczytalem sobie troche podobnych (albo wrecz identycznych) tematow. W zwiazku z tym przepraszam za zasmiecanie forum Postu jednak nie kasuje, bo moze dowiem sie czegos nowego. Z dotychczsowych obserwacji wyszlo mi, ze najlepiej wziac 2,0. Dodam tylko, ze auto albo bedzie kupione z gazem, albo zagazowane. |
Kiniusia Opel Vectra 2,2 dTi Kraków/ Trzebinia | 2004-09-27 08:11:24 Też myślę, że 2,0 litry to 2,0 litry, nie ma to jak okrągła cyferka. Poza tym jeśli bedziesz miał zagazowany wozik to z pewnością wiele na tym nie stracisz. |
KiLeR CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-09-27 08:26:53 Z tego co widze po ogloszeniach to najwiecej jest 1,5 a najmniej wlasnie 2,0...
Czy jest to spowodowane tym, ze ludzie nie chca sprzedawac dwojek, czy moze tym, ze bylo ich po prostu sporo mniej wyprodukowanych? Czy ktos wie, jak to bylo z ilosciami poszczegolnych modeli? |
KiLeR CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-09-27 08:37:18 |
KiLeR CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-09-27 17:46:58 Czyli caly czas potwierdza sie moja wczesniejsza opinia.
Dzieki za rady... Jak wroce do kraju za 3 tygodnie to zaczne sie na serio rozgladac. Pozdrawiam! Czy ktos wie w koncu jak to bylo z ilosciami poszczeglnych silnikow? |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2004-09-27 23:04:31 Kiler, za 15 tys. mozesz raczej spokojnie znalezc niewytluczonego esperaka z gazem z rocznika '99. Ja trafilem na silnik 1.8, ale kolega ma 1.5 i zbiera sie tylko troche gorzej. Przesiadlem sie z Lady 2107 i chociaz na silniczek w tym autku nie mozna narzekac (165 na prostej bezproblemowo z cala zaloga) to jednak smiga mi sie duuzo przyjemniej BTW. To chyba Ty parkujesz notorycznie na chodniku kolo MEL-u przy Koszykowej? |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2004-09-28 00:50:56 nie bede oryginalny w tym co powiem ale..silnik oczywiscie wazna rzecz..ale jesli to ma byc dupowoz to zaryzykuje stwierdzenie ze mimo iz roznice w osiagach sa zauwazalne..to nie sa az tak kolosalne zwlaszcza po zagazowaniu..reasumujac..proponuje nastepujacy algorytm
1 krok: wybierz najlepszy stan techniczny 2 krok: wybierz najlepszy stan blacharski 3 krok: wybierz trzy najlepsze oferty z krokow 1,2 4 krok: if roznia sie wyposazeniem wybierz najbogatsze else wybierz najwiekszy silnik dupowoz to dupowoz..ma jezdzic byc wygodny i w miare niezawodny..nie jest to rolls ani wyscigowka..ale ma zalety pozdrawiam.. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2004-09-28 01:25:45 A ja proponuję poszukać za granicą (zachodnią oczywiście) zadbanej swulitróweczki Espero, ściagnąć do Polski i założyć LPG....jeżeli Ci się nie pali (a widzę że masz czym jeździć) to chyba była by dobra pomysła
...Wczoraj rozmawiałem z człowiekiem, który podszedł bo widział, że wysiadam z Espero...zapytał mnie jak się jeździ tym autem i jak się ogólnie sprawuje?? ...bo on właśnie szuka jakiegoś niedrogiego a dużego w miarę samochodu...a właściwie szuka mu brat mieszkający chyba we Francji albo w Niemczech (nie dociekałem gdzie dokładnie) i wypatrzył mu Espero (full opcja, stan idealny!) 1997r.-sprzedaje je sąsiad brata (1-szy właściciel, posiadacz w sumie 3 aut )..przebieg auta 40tys.km! a cena mam być tam max ok.2000 Euro Aaaah!....pewnie udało by się łączny koszt zamknąć w 10 tys zł....czyli Esperaczek "za darmo" ! |
KiLeR CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-09-28 17:34:18
Notorycznie?? Juz ponad 3 miesiace nie parkowalem w tym miejscu... bo nie ma mnie w kraju Tak na serio to nie chce rozstawac sie z Fiatem, tylko przeznczyc go do wyzszych celow! Do tego wlasnie potrebuje samochod do jazdy na codzien... jak to ktos napisal - nie rolsa, nie wyscigowke - ot po prostu przyjemnysamochodzik do sprawnego i bezawaryjnego przmieszczania sie w przestrzeni. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2004-09-29 09:18:22
Tego raczej nikt nie wie. Ale na pytanie "dlaczego jest mniej 2,0?" odpowiedź jest prosta. Te samochody nie były montowane w Polsce. Na Żeraniu składano esperaki tylko z silnikami 1,5 16V i 1,8. |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-09-29 18:29:18 Co tu się oszukiwać:
2,0 - najmocniejszy, najbardziej elastyczny, trwalszy od 1,5, samochody w nie wyposażone nie były składane w Polsce, zazwyczaj były też najlepiej wyposażone. minusy: starsza konstrukcja niż 1,5, niektóre części są droższe (niż w 1,5) 1,8 - identyczny jak 2,0; rózni się tylko mocą i elastycznością (w małym stopniu), zazwyczaj samochody 1,8 miały gorsze wyposazenie od 2,0. 1,5 - największy wybór na rynku, więc łatwo wyszperać coś w dobrym stanie, niższe spalanie niż 1,8/2,0; zazwyczaj gorsze wyposażenie, niższa trwałość, droższe remonty, minimalnie tańsze części. |
rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2004-09-29 23:17:41
??????????????? |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2004-09-30 01:40:56
no wlasnie JACO..skad ten wniosek?? tlumacz sie |
KiLeR CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-09-30 01:58:10 No to ta wiadomosc przekonala mnie jeszcze bardziej do silnika 2,0!!! Skladane wszedzie, tylkonie w Polsce. Nie to, ze nie jestem patriota, ale samochody to my potrafimy pierdolic jak malo co... |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2004-09-30 03:19:24 eeetam co cie przekonalo?? JACO?? |