Brak termostatu w obudowie filtra a nagrzewanie silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mam do Was następujące pytanie, jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia w temacie to proszę o odpowiedź
Mam wywalony termostat z obudowy filtra powietrza i klapke zblokowaną w pozycji "na zimno". Jaki to ma wpływ na szybkośc nagrzewania się silnika w niskich temperaturach? zostwić jak jest czy na zime założyć spowrotem termostat?
Silnik w obecnych temperaturach rano po wymianie termostatu na 87st. nagrzewa się dość szybko ale jak będzie jak przyjdą mrozy???
  
 
Cytat:
2004-10-11 23:17:25, Adamski pisze:
Mam wywalony termostat z obudowy filtra powietrza i klapke zblokowaną w pozycji "na zimno". Jaki to ma wpływ na szybkośc nagrzewania się silnika w niskich temperaturach? zostwić jak jest czy na zime założyć spowrotem termostat?


Wplyw ma pomijalny Zostaw tak jak jest
  
 
Wielkie dzięki Nie chciałem zakładać spowrotem termostatu bo łapał muła o po wyrzuceniu jak ręką odjął
  
 
Nalezy zostawic jak jest. To jest zrobione ze wzgledu na gaz. Jak bys wlozyl to bedzie gaz szwankowal, bo jest podatny na zmiane doplywu powietrza i poza tym im zimniejsze powietrze tym bogatsza mieszanka czyli mniej spala gazu i zrywniejszy jest
  
 
Im zimniejsze tym bogatsza ? Chyba na odwrót - zimne powietrze jest gęstsze czyli jest go więcej a ilość gazu zostaje bez zmian.