Heh.a co innego jak nie problem?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siemano
zawsze w zimę(jak jest chłodno) czasami na gazie auto wchodzi na bardzo wysokie obroty(stopniowo aż do 5-6tys), az wkońcu zmieniam na bene o tak bedzie wył jakiś czas.no u takie coś mi sie zdarza..byłem pewny że to jest regulator biegu jałowego(chyba tak sie pisze ) i go czyszcze dbam to troche pomaga.tez to może być czujnik temperatury(ale raczj niet),dzisiaj mechanoir mi powiedział że to są zużyte membrany w parowniku i dlatego mam porblem z tymi obrotami ..nie wiem czy to ma coś wogóle wspólnego ..czekam na wasze zdanie..instalka to IIgen. na leonardo elpigaz

pozdr
  
 
A ile masz kilometrow zrobione na tym parowniku ?? Moj poprzedni po 80tys km tez sie zuzyl i rozne chocki-klocki byly a to niskie obroty a to wysokie. Zmienilem parownik na nowy i mam spokoj.

pozdr
  
 
może już mieć te 40tys.a przecież parownik sie zużywa co 120tys i powinno być gia...ale wiadomo jak poprzedni właśniciel tylko n agazie w zimie jeździł to szybko go wykończył.
więc mówisz że to parownik??hhhmmmmmmmm
jak można ile by kosztował zestaw naprawczy, sam spróbuje wymienić te membrany...

pozdr
  
 
no właśnie jak ktoś wie jakie są ceny zestawu naprawczego a nowego parownika toniech napisze........jutro sie juz dowiem w sklepie ale milo by bylo juz wiedziec
parownik to elpigaz(chyba )

pozdr
  
 

w moim przypadku (landi renzo) zestaw naprawczy wyniosl ok 120zl.
nowy parownik ok 350zl
  
 

ołkej
to zestaw se trza kupic, jak spieprze przy zakkladaniu to oddam do mechaniora i tak mi sie oplaci..mam nadzieje

pozdr
  
 
Nic nie spieprzysz Troche spokoju cierpliwosci dokladnosci i sobie poradzisz , nic trudnego.
Powodzenia
  
 
mam parownik AG- szukałem do niego zestawu naprawcze go to nigdzie ni ma.we Włocławku jeszcze nie ma takiej techniki
jak bedzie troche cieplej i troche wiecej czasu to rozbiore go , oczyszcze ,lookne jakie tam sa mechanizmy i sie zobaczy czy te membrany do wymiany.......ciekawe czy wogóle w tym AG sie je wymienia, albo pewno wymiana jest bbbardzo trudna..nie wiem.. trza było sie zaopatrzyć w jakis bardziej popularny i by nie było takich problemów.....

pozdr
  
 
To nie moze byc wina reduktora bo nawet gdyby podawal niebotyczne dawki gazu to skad bierze sie powietrze potrzebne do spalenia tego gazu?Jezeli przepustnica dziala prawidlowo to musisz miec gdzies lewy obieg mieszanki do kolektora.Skup sie na tym regulatorze wolnych obrotow i odlacz go na probe przed zapaleniem zimnego silnika.Wtedy sprawdzisz czy to on pierdzieli całą sprawe.
  
 
jestem taki że najpierw kombinuje ze wszystkim co za darmoche se zrobie, czyszcze, zmieniam a na to
Cytat:
Skup sie na tym regulatorze wolnych obrotow i odlacz go na probe



thx

ano