Wspomaganie v6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy wspomaganie kierownicy w V6 jakimś cudem ma coś wspólnego z podgrzewaniem foteli? Spalił mi się dziś bezpiecznik od, właśnie, podgrzewania tronu i przestało działać wspomaganie. Po wymianie bezpiecznika - ręką odjął. Tak to ma działać?
  
 
Możliwe, jeśli masz sterowaną elektronicznie siłe na przekłani. To można sprawdzić tylko podglądając, jaki jest typ przekładni. A może po prostu jak masz zmarznięty zadek to nie masz siły nawet palcem ruszyć?
  
 
Zauważyłem , że wraz ze wzrostem prędkości wspomaganie stopniowo maleje a dzięki temu jazda przy dużych prędkościach jest bardziej komfortowa - samochód prowadzi się idealnie.
  
 
NIe ma jak odswiezanie starych postow hehehehehe

Cytat:
Zauważyłem , że wraz ze wzrostem prędkości wspomaganie stopniowo maleje a dzięki temu jazda przy dużych prędkościach jest bardziej komfortowa - samochód prowadzi się idealnie.



W omie A tez tak jest?
  
 
teoretycznie, zgodnie z dokumentacją nie.
Ale ja tak mam.
  
 
mi tez sie wydaje ze tak jest ale przeciez to u mnie niemozliwe
  
 
Raczej bym sie sklanial ku najwyzszym wersjom - 3.0 itp.
U Ciebie raczej nie, i chyba nie w tym roczniku....
ALE.....w Omedze nigdy nic nie wiadomo, i już nie takie cuda widziałem.
  
 
Cytat:
2004-09-23 15:18:57, Maciey pisze:
NIe ma jak odswiezanie starych postow hehehehehe W omie A tez tak jest?



zdarzalo sie nawet w 2.0 np w poprzedniej omedze Piotrusia
  
 
Nie wiem jak w "A" ale w "B" montowane były trzy rodzaje przekładni w tyn SERWOTRONIC, może tak być, że kolega taką ma zamontowaną. Tutaj kłania sie zupełnie popieprzony sposób wypasażania omegi, każda inaczej, żadnej reguły.
  
 
Cytat:
2004-09-23 17:23:10, JanuszGnitecki pisze:
Tutaj kłania sie zupełnie popieprzony sposób wypasażania omegi, każda inaczej, żadnej reguły.




, reguła była. Miało się kasę to mogłeś w salonie skórę też zamówić nawet do caravanika, która to podobno niedostępna była...

P.S. namierzyłem w Polsce drugiego caravanika C30SEJ ze skórą RECARO
  
 
w omie a była przekładnia "sterowana" prędkością w modelach C26NE; 30NE; C30NE; C30SE
  
 
Cytat:
2004-09-23 17:52:07, robert_kraków pisze:
w omie a była przekładnia "sterowana" prędkością w modelach C26NE; 30NE; C30NE; C30SE



i jeszcze w C30SEJ
  
 
pewnie jest tak jak pisze Mega, wszystko zależy od tego kto kupował i jak kompletował wyposażenie.
Nowy kolega z wawy, ma np też NIVO i Tempomat w dwazero ale w aftomacie, nie będę osamotniony
  
 
Mam pytanko ??

Czy do Omy B 2,5V6 można zamontować pompę wspomagania dedykowaną do innego modelu Opla ??

Wiem że różnice wynikają z rozmiaru koła napędzającego pompę czy to koło jest wymienne ??

Ceny używanych pomp tak skoczyły że szukam alternatywnych rozwiązań.
  
 
hoop
  
 
Wiesz Cleberku, tak się zastanawiałem nad tym twoim pytaniem i dochodzę do nast wniosków. Nie ma chyba znaczenia dla pompy czy to jest R4, czy MV6, logicznie rzecz biorąc układ kierowniczy jest w obu modelach obciążony identycznie, no może są różnice wynikające z masy i Vmax, ale nie sądże, żeby OPEL zqwracał sobie głowę takimi szczegółami. Różnica istotna i decydująca będzie chyba w kształcie korpusu, szkoda, że na zlocie nie sprawdziliśmy tego, ale cóż, nadmiar zajęć .............. . Reasumując, jeżeli pasuje tzn miożna zamontować bez trudu pompę od dwazero, to myślę, że śmiało mozna ją założyć i nie będzie kłopotu.
Pozdr, Janusz
P.S. dbaj otę och......łą wiewiorkę.
  
 
chyba dupa tam

od dwazero raczej jest inna pompa (ma inaczej wyprowadzone przewody z bloku pompy)

a to nr wg EPCa :

pompa X20SE/X20XEV - 90466999 (94 80 49)
pompa X25XE/X30XE - 90531698 (94 80 72)
koło pasowe pompy do X25XE - 90409788 (95 03 17)

pogadaj z Krisem B może doradzi coś




a jak tam o...ła wiewiórka na nowy domek zareagowała??



[ wiadomość edytowana przez: mega_3 dnia 2004-10-11 21:03:22 ]