| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
thaniel LPG User Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-05-12 20:02:41 Kiedy wymieniales przewody WN i swiece ???
pozdr |
artecki LPG User BRaciSzek Choroszcz | 2004-05-13 00:11:24 zajedz do dobrych gazowników [ wiadomość edytowana przez: artecki dnia 2004-05-13 00:20:54 ] |
greg-or B-stok | 2004-05-13 00:22:29 mam nowki świece NGK i cewki zapłonowe (przewodów brak)
przepustnica lśni jak psu jajka, no nie wiem co mamjeszcze zrobić |
ElfiC Białystok | 2004-05-13 09:46:28 Tez jestem z bialego. Napisz gregor jacy gazownicy to plywanie ci zalozyli - adresik prosze i nazwe firmy - pozdrawiam |
Conrad_V6 Signum 3.0 V6 CDTI S ... Białystok | 2004-05-13 18:56:58 U mnie objawy są podbne, chociaz pływanie mam na poziomie 20-40, a nie 400 obr/min. Z komputera przynajmniej u mnie wynika nieprawidłowa praca jednej z 2 sond lambda. Na benzynce wszystko jest super, na gazie jedna sonda cały czas pokazuje bogatą mieszankę. Narazie nie wiadomo, co z tym zrobić.
Daj znać, jeśli uda Ci się rozwiązać problem. Pozdrawiam Konrad |
Conrad_V6 Signum 3.0 V6 CDTI S ... Białystok | 2004-05-14 10:39:51
Muszę Ci powiedzieć, że jednak nie pomaga, gdzie robiłeś tą regulację ? Pozdrawiam Konrad |
greg-or B-stok | 2004-05-14 16:39:52 regulację robiłem u swoich gazowników co mi montowali to się sporo poprawiło.
A i rozwiązałem problem pływania i szarpania. w moim silniku jak są zbyt gwałtowne zmiany ciśnienia w kolektorze dolotowym to reduktor i map sensor podłączone bezpośrednio do kolektora dolotowego troche wariują, ale podpatrzyłem jak to zrobione jest w instalacji BRC u kumpla Wykorzytuje się cisnienie z kolektora to które reguluje ciśnienie paliwa benzynowego (jest tam taki zawór regulujący) podepnięcie się tam rozwiązało problem Pozdrawiam |
DJCHUCKY Lębork | 2004-10-20 23:41:08 U mnie pływa na sekwencji jak dopiero co odpalę na wolnych obrotach i to tak że prawie gaśnie i do 1000 i tak oscyluje aż się uspokoi.
A tak wogóle to mi na sekwencji gubi zapłon silnikiem trzęsie moc mi spadła. Instalacja OMVL jeszcze nie regulowana bo dopiero za 1700 km. A co jak nie wyregulują bo się nie da? |
norekm VW Golf 1.8 Poznań | 2004-10-21 22:02:33
Tak jak już mówiłem - ewidentnie za bogata mieszanka... A jak zgasisz silnik na gazie i odpalisz zaraz też na gazie to właśnie tak przebiera, czuć że gubi na początku mocniej zapłon? Nie ma tendencji do gaśnięcia? Jeśli tak to za bogata mieszanka na biegu jałowym - też tak miałem... spróbuj nawet sam obrócić troszkę śrubą od regulacji składu na wolnych obrotach na parowniku -wkręcaj ją powoli i stopniowo oraz obserwuj zmiany - rób to bardzo małymi kroczkami. Myślę że to wypadanie zapłonu powinno wyeliminować |
DJCHUCKY Lębork | 2004-10-21 23:31:01 CHWILA!!!!!
Gdy silnik się nagrzeje i przejdzie na gaz to po ponownym uruchomieniu i tak odpala na benzynie. Jeszcze nigdy po ponownym odpaleniu nie odpalił mi na gazie. Czy w instalacjach sekwencyjnych również można odpalać na gazie po nagrzaniu? NIe wiem czy mogę coś sam tam regulować w parowniku Czy w sekwencji też jest śruba regulacyjna? Czasami jak przyspieszam ostro to na wysokich obrotach też wypada z jden zapłon albo seria bo poprostu czuję dziurę w przyspieszaniu taką bardzo krótką może 1/10 sek, takie szarpnięcie. To nie chodzi o to jak wciskam pedał gazu. Poprostu w czasie trwającego przyspieszaniaczsami tak szarpie ale tylko raz na kiedy. A gdy jest mało gazu w butli to mi zaczyna piszczeć i migać ten przełącznik i zmienia na benzynę podczas przyspieszania. Czy to jest normalne? [ wiadomość edytowana przez: DJCHUCKY dnia 2004-10-21 23:46:49 ] |
norekm VW Golf 1.8 Poznań | 2004-10-21 23:50:38 Możliwe że na sekwencji nie możesz zapalać na gazie....
tego nie wiem. Natomiast przy reduktorze myślę że powinna być sruba regulacyjna, ale jeśli nie wiesz dokładnie która to jest to lepiej nie kręć. Na przyszłość przypatrz się gazownikom czym regulują - lub ich zapytaj. Stawiam na zbyt bogatą mieszankę. |