| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Radzio75 Polonez caro + Warszawa | 2004-10-13 16:14:17 Czy to możliwe? tam jest jakaś uszczelka ? |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-10-13 16:31:31 Termostat ma uszczelke |
Daro75 Polonez Atu Plus GSI Wawa | 2004-10-13 16:46:21 witam napiszcie mi czy muszę do przepłukania układu ( bo mi nie grzeje w srodku a zalałem już jakąś substancją ) urzyć wody z podciśnieniem czy wystarczy lać zwykłą butelką plastikową aż będzie czysta woda wylewać się
sorry że nie na temat |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2004-10-13 17:33:54 Wymien cały termostat koszt 15 zł. Dzisjaj to robiłem padł po 70 tys. mial straszny wyglad popekany a o uszczelkach nawet nie mowie |
![]() Radzio75 Polonez caro + Warszawa | 2004-10-13 17:59:53 nie . no jasne wymienie tę cholerną uszczelkę z termostatem tylko dlaczego teraz to padło jak się zimno zrobiło!? |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2004-10-13 18:05:00 Bo teraz zauważyłeś |
Boola Polonez Caro 1.4 16V ... Kraków | 2004-10-14 00:38:02 mi tez cos dzis padlo i wylalo plyn z lewej strony chlodnicy (stojac przodem do auta) |
CAr Ford Focus 1.4 16V Silniczek śmiga po lesie :) | 2004-10-14 07:49:07 U mnie jest tak że jak wyjeżdzamy poza miasto to przed wyjazdem zaglądamy pod maskę czy coś czasami nie cieknie itd. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2004-10-14 08:10:48 Boola nie chcę Cię martwić ani krakać, ale u mnie przed wymianą uszczelki pod głowicą też wywaliło płyn ze zbiorniczka wyrównawczego. Mam nadzieję, że to nie to, ale na wszelki wypadek zrobiłbym małą próbę. Na rozgrzanym silniku, przytrzymać ok. 1-1,5 min na 3000 obrotów. Schodzisz do jałowego i ostrożnie odkręcasz korek od zbiorniczka (uwaga na ręce, bo jak chluśnie to się poparzysz). Jeśli w zbiorniczku będzie gejzer to masz walniętą uszczelkę pod głowicą. Dodam tylko, że w codziennej normalnej eksploatacji, nie było nic widać, aż do dnia dłuższego wyjazdu i wtedy temperatura zaczęła mi wariować. |
Boola Polonez Caro 1.4 16V ... Kraków | 2004-10-14 16:12:32 tyle ze ja nie tak dawno zmienialem uszczelke pod głowica dzisiaj zmienilem objemke przy polaczeniu gumowej rury z chlodnicą i narazie nie kapie... przejade sie potem gdzies to zobacze... |
![]() kowalma Polnez Caro Częstochowa | 2004-10-14 19:40:42 Miedzy obudowa termostatu a głowica masz taka papierowa uszczelke - mnie tez cieklo spod niej - nowa uszczelka zalatwila sprawe |
![]() Radzio75 Polonez caro + Warszawa | 2004-10-14 23:12:32 do Danka : a czy przypadkiem jak masz rozgrzany silnik ( płyn poszedł do chłodnicy ) to jak odkręcisz korek od zbiorniczka to normalne ze masz gejzer bo układ jest pod ciśnieniem ( dlatego płyn nie zamienia sie w parę przy 100 stopniach ) |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2004-10-15 07:23:51 Radzio owszem płyn się podniesie, może "bulknąć" ale nie powinien się pienić i wypływać w tak dużych ilościach. Znajomy mechanik mówił mi, że to jest najprostszy sposób potwierdzenia walniętej uszczelki. Trudno to opisać, ale jeśli się komuś przytrafi to raczej się zorientuje, że to właśnie tak wygląda. Towarzyszy temu wachanie (dość solidne) temperatury bo się układ zapowietrza. |