LPG do mojego Golfa 1.8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam mały problem nie wiem już jaką instalację wybrać.
Samochód VWGOLF 1.8 (90KM) na jednopunktowym wtrysku.
Na czym polega problem.
Pojechałem do jednaj stacji zakładającej LPG i powiedziano mi że koszt instalacji 1500zł ze zbiornikiem w koło.
W drugiej stacji koszt instalacji ma wynieść 1750zł. ponoć z pełnym komputerem, reduktor LAVATO, w tym też emulator i nine takie tam.
Chciałbym wiedzieć czy warto zakładać droższą instalację??
Fakt jest jeden zależy mi na dobrym funkcjonowaniu tej instalacji, żeby nie było że gaśnie, strzela i takie tam.
Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam Rafał
  
 
Cytat:
2004-10-12 10:28:17, hotdiablo pisze:
Mam mały problem nie wiem już jaką instalację wybrać. Samochód VWGOLF 1.8 (90KM) na jednopunktowym wtrysku. Na czym polega problem. Pojechałem do jednaj stacji zakładającej LPG i powiedziano mi że koszt instalacji 1500zł ze zbiornikiem w koło. W drugiej stacji koszt instalacji ma wynieść 1750zł. ponoć z pełnym komputerem, reduktor LAVATO, w tym też emulator i nine takie tam. Chciałbym wiedzieć czy warto zakładać droższą instalację?? Fakt jest jeden zależy mi na dobrym funkcjonowaniu tej instalacji, żeby nie było że gaśnie, strzela i takie tam. Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam Rafał



Witam, przygotuj sie też na to, że jeżeli auto ma już kilkanaście lat to pewnie bedziesz musiał wymienić przewody wysokiego napięcia ok 100zł, świece ok 20-60zł, ja w swoim musiałem jeszcze wymienić kopułke rozdzielacza (20zł) + palec (10zł), generalnie to tak wesoło nie wyglada. Teraz prawdopodobnie jeszcze sondę lambda - oj głowa boli....
A jeśli chodzi o instalację to oczywiście 2 generacji z jednostą sterującą, zbiornik w koło odradzam bo i tak będzei wystawał... do tego jest droższy.
Emulator wtrysku można pominąć - podobno jakiś "przekaźnik" wystarcza.
  
 
Witam
Nie wiem jak moze wystawać zbiornik w kole? Mam dwa auta ze zbiornikiem w kole i żaden nie wystaje. Jeśli zależy Ci na bagażniku to polecam tylko w kole.
O ile liczysz się ze zdaniem kobiety
  
 
Cytat:
2004-10-12 16:52:43, Ilona31 pisze:
Witam Nie wiem jak moze wystawać zbiornik w kole? Mam dwa auta ze zbiornikiem w kole i żaden nie wystaje. Jeśli zależy Ci na bagażniku to polecam tylko w kole. O ile liczysz się ze zdaniem kobiety



moj koles ma takiego golfa i zbiornik w kole wystaje, poniewaz w tym golfie jest tylko cieniutka dojazdowka.

druga sprawa ze zaplacil za instalke 2000 zl i chodzi mu bardzo dobrze, prawie nie stracil mocy, normalnie pali i nic nie strzela.
  
 
bierz stary zbiornik w kole ja żałuje że tego nie zrobiłem (astra kombi) a co do wystaje nie wystaje - wszystko można przerobić - co widziałem już w jednej dwójce

P O Z Dr O
  
 
Cytat:
2004-10-12 16:52:43, Ilona31 pisze:
Witam Nie wiem jak moze wystawać zbiornik w kole? Mam dwa auta ze zbiornikiem w kole i żaden nie wystaje. Jeśli zależy Ci na bagażniku to polecam tylko w kole. O ile liczysz się ze zdaniem kobiety



Dokładnie tak, jak powiedział mój przedmówca.
Mój kolega też ma w kole. Ja np: w swoim założyłem butle o małej średnicy (chyba ok 300 mm) lecz długą butlę o pojemności 35 litrów, udaje się ją zatankować ok 31 litrami gazu. To wystarcza na 300 km.
Jeżeli jest ktos zainteresowany mogę wysłać zdjęcie bagażnika - nie jest tak źle.
  
 
Cytat:
2004-10-12 21:52:44, sulion pisze:
bierz stary zbiornik w kole ja żałuje że tego nie zrobiłem (astra kombi) a co do wystaje nie wystaje - wszystko można przerobić - co widziałem już w jednej dwójce P O Z Dr O



Przepraszam ale co chcesz przerabiać? Wykuwać dziurę w podłodze? Z drugiej strony koło zapasowe też się "poniewiera" po bagażniku - chyba że z niego zrezygnujesz na rzecz jakiegoś środka, który umożliwia jazde po przebiciu opony.
Ja w każdym bądź razie nie żałuję wyboru. Ale jak to mówią na TVN Turbo - wybór jak zawsze pozostawiamy Państwu


[ wiadomość edytowana przez: norekm dnia 2004-10-13 10:54:38 ]