Mikrofiltr.....

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
więc na początku sie pochwale .mam C20NE.hehehehe.
dobra
przed wtryskiwaczami jest na przewodzie paliwowym taki mikrofiltr..tak mi gadano.....go sie nie wymienia bo można zapowietrzyć wtryskiwcze na amen.podobno ...co by tłumaczyło lekkie problemy po wymianie przystkich przewodów..ale tera.........uczyciel (jestem jeszcze uczniakiem)gadał że ten mikrofiltr sie wymienia..a ja na to że nie wolno i tak minęło pół lekcji i gites.......a teraz ja sie was pytam.czy sie to wymienia czy nie bo nie

pozdr

Daj chłopcze zdjęcie, to ci powiemy do czego jest i czy się wymienia.
(Fajnie masz, ja jak miałem 17 lat to tylko własny rower miałem, szanuj rodzinkę za to, że tak Cie rozpieszcza).

jak miałem 17 to też tylko rowerkiem sie woziłem, a tera 18 i zmieniłem z lekka transporter ..ja jestem tylko współwłaścicielem i chłopcem od czarnej roboty

ten filterek tojest taka okrągła puszeczka na przewodzie jakieś 30cm. od wtryskiwaczy

pozdr

Ano widzisz nauczyciel miał racje (zresztą jak zwykle) bo filterki się wymienia. A to ustrojstwo to nie filter. Niestety nie pamiętam do czego to służy (jakiaś satbilizacja przepływu benzyny czy cóś) i jest to puste w środku. W nowszych modelach chyba z tego zrezygnowano .

A ja myślałem że ja tu jestem najmłotszy Ja mam 21 latuf i teraz jestem studenciakiem . Omegafan-uczysz sie w jakimś technikum automobilowym?

A*C*H*A
a więc we wtryskiwaczach są jakieś małe filterki, które sie czyści/wymienia....tak?

ja sie męcze w samochodówce IIITsB....hehe..i nigdy więcej

i jeszcze
Cytat:
nauczyciel miał racje (zresztą jak zwykle)

&#$%@& i #@*@#$# i ^#*#$%@(zakodowane bo jeszce ktoś z was nim jest )

pozdr

Ja skończyłem samochodówke. Ale nie czuje się mechaniorem.

hehe.....
j anie czuje sie ani nigdy pewno nie bede