| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2004-10-15 11:12:06 Bardzo często przyczyną "mokrych" wtrysków jest po prostu uszkodzenie przewodu przelewowego (to takie gumowe lub gumowe w oplocie wężyki idące kolejno od wtrysku do wtrysku, nie mylić z metalowymi przewodami przykręcanymi do wtrysków idącymi do pompy wtryskowej). A w przypadku ostatniego wtrysku może dojść jeszcze uszkodzenie tej małej zaśpepki (kosztuje zdaje się ze 2.50PLN). Krótko mówiąc, zasuwaj do sklepu z częściami do Forda najlepiej, kup kilkadziesiąt cm przewodu paliwowego (najlepiej w oplocie) plus zaślepka. Całość będzie maksymalnie kosztowała kilka PLN. Wymień przewody na nowe, wymień zaślepkę, wytrzyj wtryski i przejedź się. Jeśli dalej będzie mokro, to następnymi przyczynami mogą być albo źle dokręcony przewód paliwowy (ten metalowy), co najlepiej sprawdzić w słoneczny dzień, otworzyć maskę i przy uruchomionym silniku uważnie przyglądać się wszystkiemu w okolicy wtrysków; strużki paliwa są świetnie widoczne w słońcu. Drugą przyczyną może być po prostu np. źle skręcony wtrysk po wymianie końcówki... Więcej przyczyn być nie może chyba... |
munIO Sympatyk FEFK Słupsk | 2004-10-15 18:52:58 Tutaj masz tą zaślepkę, o której mowa. Powinna być założona na ostatnim wtryskiwaczu. Proponuję też, tak jak już pisał mariobros, kupić przewodu gumowego i wymienić wszystkie przewody pomiędzy wtryskiwaczami. U mnie gdy zaczął się wyciek z jednego z nich to po 2 tygodniach pękł następny. Wymieniłem wszystkie, koszt około 10 złotych i mam spokój na kilka lat.
Jeśli nie zdobędziesz tej zaślepki na ostatni wtryskiwacz to możesz też założyć tam kawałek przewodu takiego, jaki jest między pozostałymi wtryskiwaczami i go czymś zaślepić. Cała praca powinna zająć jakieś ... hmmm ... 2 minuty |