Mazda 626 2.0TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem: jadąc na zimnym silniku strasznie szarpir po rozgrzaniu szarpanie zanika. Co to może być, kogo polecacie ?
PS 3 zakłady nie poradziły sobie.
  
 
Mój brat ma ten sam model i ten sam problem tylko, że trzęsie nawet po rozgrzaniu silnika nie wiemy co jest przyczyną - może paliwo
  
 
I nie próbuje coś z tym robić
Komputer nic nie wykazuje
  
 
Cytat:
2004-10-20 13:49:44, ignacyb pisze:
I nie próbuje coś z tym robić Komputer nic nie wykazuje



Nie bo kupuje Land Cruizera ale da ją chyba do mechanika. Wiem tylko, że zaczęło sie tak dziać kilka dni temu - klekocze niemiłosiernie. Jak będę cos więcej wiedzieć to napiszę. pozdro. M.
  
 
Hallo,tak tragicznie jeszcze nie ma,zeby nad tym ubolewac.Pare rzeczy musisz zrobic,to znaczy dac pompe dieslowska do wyregolowania.Musza mechanicy tez bezwarunkowo sprawdzic, czy wentyl sterujacy jest w porzadku,czasami nazywaja go ukladem zamknietym sterujacym.Musza byc ustawione wlot i wylot powietrza,to znaczy mieszanki powietrza.Nie wiem jaka pompa jest w Twoim Samochodzie zabudowana,ale przypuszczam,ze japonska,szkoda , bo jest dosc skomplikowana.Druga sprawa,to podwyzszenie obrotow w zimnym silniku.Ten sterownik tez musi bezblednie dzialac,ma w zimnym silniku ok.1100 obrotow.,bez wzgledu na rodzaj pompy Dieslowskiej.Kidy silnik juz uzyska wzglednie ciepla temperature , czujnik "zwalnia" obroty do prawidlowych,tzn.,ok.,850 na minute.Musisz jeszcze sprawdzic bezwarunkowo swiece zarowe,najlepiej co 80000 tys.km. .Nie zapomnij tez o filtrze paliwa,co 40000 tys. km.,wyrzuc ten zuzyty i zamontuj nowy.Nie wiem ile lat ma Twoj samochod,ale dobrze by bylo gdyby mial przy filtrze paliwa automatyczne podgrzewanie,moze mozna cos takiego zabudowac?-sprawdz to-na pewno nie kosztuje to majatek.Nie zapomnij tez o uniwersalnym oleju silnikowym , to jest o polsyntetyku , najlepiej 20W40.Narazie to wszystko,napisz co zrobiles-Adalbert
  
 
To jeszcze raz ja-Adalbert,oczywiscie chodzi o olej 10W40-mala pomylka-Sorry