Wysokość samary...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko. Co sądzicie o wysokości mojej samary z przodu i z tyłu??

Ostatnio mam wrażenie, że jest troche jak motorówka.... przód ma za wysoko....przynajmniej momentami.... na drodze sie nie buja specjalnie.... jak podejde do auta i wcisne mocno z przodu i z tyłu to nie buja sie .... tkże amortyzatory .... nie najgorsze.... ale jak złapie za nadkole i pociągne w góre to w bardzo lekki spośób mocno sie podnosi.... po czym opada i sie nie buja.... co to może być??.... sprężyny??.... ja już sam nie wiem....
....a no i tył tak jakby siadł..... ale może to przez to że przód idzie w góre.... tylko takie wrażenie....
....ogólnie jak załduje auto to światła świecą w niebo....
czy to przednie zawieszenie czy tylne jest winne???
....
...
..o rany ale namieszałem....pozdrawiam
  
 
Kiedys cos pisales, ze masz jeszcze oryginalne amortyzatory, wiec moze to byc to jednak...
  
 
...no w sumie 110kkm maja...
  
 
No wlasnie - na polskich drogach...
  
 
....oki..... to w takim razie co radzicie..... znaczy sie jakie amory??? gdzie i w jakich cenach można nabyć.... ? pewno macie jakies sprawdzone....
... ja wiem tyle ze dobry amortyzator kosztuje MIN 700PLN za sztuke.... ....co prawda do łady raczej takich nie trafie....
....no i nie mam zamiaru nawet sie tkimi interesować....
po prsotu tanio i dobrze
  
 
Tak czytam i czytam te posty o rodzajch amorków i się dziwię. Co rusz to padają nazwy jakichś Bilsteinów, jakichś Gabrieli czy Kayab, jakieś sprężyny od Niw czy Poldków, ich obcinanie itp. a ciekaw jestem ilu z Was jeżdzi sportowo i ich potrzebuje?
Moja recepta jest następująca: najzwyklejsze amorki do Łady ( w przypływie dobrego humoru Krosno Duo- Control)- ale nowe, do tego zwykłe ale nowe sprężyny, w pełni sprawne zawieszenie i to wystarcza!!!! Ja nie mam ambicji sportowych ale używam mojej Żigulki na codzień, i w mieście i na trasie, nie wariuję ale też i nie jeżdzę jak dziadek i jakoś nie odczuwam potrzeby jakichś modyfikacji zawieszenia, zwłaszcza przy seryjnym silniku.
Najpierw doprowadzcie auta do idealnego stanu technicznego a potem oceniajcie czy jest potrzeba modyfikacji.
Pozdrawiam
Andrzej
  
 
No niby masz racje Andrzej ale jednak przyznasz chyba racje że samarki mają za mięki tył a przy ostrzejszym wchodzeniu w zakręt zabardzo sie wychyla i odczuwa się lekki poślizg ,ja zwłaszcza na takim jednym zakręcie to sprawdzam dość często i niechce być inaczej prócz amorków które mierzyłem wczoraj i mają ok 67% jest taki efekt . Po obciążeniu samrki każda jedna seryjna świeci po drzewach i może oto chodzi a która firma dobra różnie to bywa nawet w najlepszej trafiają się czasem buble .
panoni
  
 
... mam w audi sportowe zawieszenie.... spręzyny OMP progresywne -40mm....amorki Sachsa.... jedna sztuka kosztuje 1400PLN
... ale to nie jedyne wydatki....oprocz tego wszystkie elementy gumowe, gumowo-metalowe itd.zawieszenia zuzywaja sie sto razy szybciej....
... ale autem jezdzi sie bosko.... jest to jeszcze Quattro....ma mocy i jest niesamowite ..... po drodze jak po torach jedzie.... zero komfortu.... ale bezpieczenstwo i przyjemnosc z jazdy..... przy 180km.h prowadzi sie lepiej niz samara przy 60....
oki koniec.... tego,....
do łady nie zamierzam nic takiego wsadzac.....przynajmniej narazie...... moze kiedys....przy nadmiarze kasy....
narazie szukam zwyklych amorkow i chciałbym wiedzieć co wybrać i za ile kasy....
  
 
Ja proponuje Delphi - cena przystepna, na przod wystarcza same wklady (przynajmniej tak radza bardziej doswiadczeni koledzy ), koszt przod 45 PLN / sztuka, tyl 85 PLN / sztuka. I od tego bym zaczal - warto to wymienic nawet ze wzgledu na bezpieczenstwo jazdy. A pozniej ewentualnie mozna szukac co jeszcze jest nie tak, ale mysle, ze to jednak amorki.
  
 
Qba_Szklarska jak bóg miły mam samarke nieco wyżej postawiona
podejżewam że jakies dobre z 5 cm,taka już była ,sprawdzalem amorki u diagnosty we dwóch siedzielismy w środku auta żeby dokładniej wykazalo, z kompa wyszło że wszystko jest spoko.Trudno powiedziec,w poprzedniej ładziance często wozilem troszke towaru w bagazniku wstawiłem wtedy do neij gumowe szklanki od golfa,była dużo sztywniejsza i dupcia jej stała lekko do góry choc wcale nie za wysoko,miałem czasami na zakrętach głupawe uczucie uciekania tyłu ale to mósiał byc bardzo powazny zakręt,i przy sporej prędkosci.W tej robiłem test łosia,oczywiście z mał.ąprędkościa zachowuje sie całkiem normalnie.widziałem nisko zawieszoną samare prezentowała sie wyjątkowo atrakcyjnie ale nie wiem dlaczego wole ten samochód zawieszony nieco wyzej.
  
 
Ja tak samo wole wyzej - na nasze drogi i krawezniki to jednak swietna rzecz Czasem z politowaniem patrze na gosci w sprowadzonych z Niemiec obnizonych superautach, ktorzy nie moga ich zaparkowac, bo krawezniki takie wysokie Poza tym to dosc charakterystyczna dla Samary rzecz i nigdy bym jej nie obnizyl
  
 
Cytat:
2004-05-02 01:19:55, misiekns pisze:
Ja tak samo wole wyzej - na nasze drogi i krawezniki to jednak swietna rzecz Czasem z politowaniem patrze na gosci w sprowadzonych z Niemiec obnizonych superautach, ktorzy nie moga ich zaparkowac, bo krawezniki takie wysokie Poza tym to dosc charakterystyczna dla Samary rzecz i nigdy bym jej nie obnizyl


To prawda a do tego niektore wa-skie krawezniki...nie liczac policjantow lezacych - nawet ojciec mi troche zazdrosci, bo jego autem to trzeba niedosc ze toczyc sie, to i po powoli, bo inaczej, to spojlerek sie przytrze (a na krawezniki to bokiem kola mozna sie wdrapac - ale co jak chcesz powoli sie wysunac z takiego -chyba z.d.m. maczal w tym palce )
  
 
Cytat:
ogólnie jak załduje auto to światła świecą w niebo....
Po obciążeniu samrki każda jedna seryjna świeci po drzewach


Proponuję użyć korektora świateł, zapewniam że pomaga
pozdr