Nowy LPG, a juz problemy na wolnych obrotach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie rozumiem dlaczego gasnie mi samochod przy nowym LPG na wolnych obrotach.Mam passata 91 silnik 1,8, instalacja BRC sequent
  
 
Czegoś ty nierozumie załorzyłeś do pasata z 1991 wartego jakieś 8 tyś inatalacje BRC Sequent za 5 tyś.????????

Albo masz zadużo kasy i niewiesz co z nią robić albo masz gazownika który po mistrowsku wcisnoł ci bajer...

Pierwsze pytanie jaki masz kolektor w 1.8 to chyba był żeliwny w tym roczniku.??



przyczyna przy tej instalacji moze być tylko jedna zła regulacja co skutkuje dosnaniem korny przez ECU i brakiem wolnych

Zresetuj kompa pomoże pewnie nie na dlugo ale pomoże

Chiba że gaziasz coś innego popier.........
  
 
A ja stawiam na to że gazownik po....dolił coś w instalce.
Autko z taką instalką powinno chodzić idealnie, nawet spadku mocy pomiędzy Pb i LPG nie powinno sią odczuć. A tu kolega pisze, że gaśnie. Jedź do gazownika i niech w ramach gwarancji zrobi tak jak trzeba.
  
 
Mam kolektor metalowy,a gaz mnie kosztowal 1500.Bylem juz regulowac i teraz wszystko smiga jak trzeba.Pozdrawiam
  
 
zara zara 1.500zł to kur.... niejest zadna sekfencja tylko zwykły przydupawy mikser... ty sie zapytaj jaka masz instalacje a nie pisz glupoty
  
 
Za 1500zł to może być nawet 1 generacje bez komputerka Jak by mu gazownik powiedział że ma sekwencje z wtryskiem w fazie ciekłej za 1500zł to pewnie tak by własnie myślał
  
 
Gasnie bo kijowato ustawiony sklad mieszanki.Z biegiem czasu nowy reduktor zaczyna sie dopiero "docierac" i moga byc takie objawy.Po paru tysiacach km powinno sie ustabilizowac.Wystarczy regulacja dawki na wolnych obrotach i nie bedzie problemu.
  
 
Sorry,ze nie jestem takim znawca jak Wy. Trudno mi okreslic jaki mam model gazu brc,na instrukcji napisane ze sequent,ale z tego co piszecie to na pewno nie jest to.Moze ktos mi pomoze okreslic jaja to generacja?Pozdr
  
 
Polecam podwieszony topik "Generacje ..."

pozdr
  
 
Siemka..!!
od kiedy tankuje na shelu nie mam problemu z wolnymi obrotami i to bez regulacji.. polecam..
pozdrówka
  
 
Cytat:
2004-10-05 12:49:37, wodniczka pisze:
Siemka..!! od kiedy tankuje na shelu nie mam problemu z wolnymi obrotami i to bez regulacji.. polecam.. pozdrówka



To sie zgadza ja tankuje na StatOilu i Shellu i nie mam problemow, jak zatankuje np na Orlenie przy ul Leszno albo przyz Geancie na Ursynowie albo przy Plaskowickiej to zaraz jest muł wolne obroty plywaja i wiecej pali

pozdr
  
 
Wy chyba macie jakiegoś świra!

Ja założyłem sekwencję OMVL do Opla Omegi 2,6 z roku 92.
Za samochód w niemczech dałem 3000 zł a za sekwencję dałem 5000 zł.
I co? Czy ja jestem jakiś nienormalny?
Ja chcę mieć przyjemność z jazdy.
Kolejne co zrobię to zmieniam silnik na 3.0 24 V.

Ja chcę tym samochodem pojeździć 4 czy 5 lat a możliwe że nigdy nie sprzedam bo gdzie jest napisane że wolno mieć tylko jeden samochód.
Taki samochód z dużym silnikiem to do końca życia można trzymać.

A wy tu się kolegi prawie zaczę liście czepiać że głupi że założył taką instalację do taniego samochodu. Takiej nie założył jak wyczytałem.

Ale wiedzcie że niektórym samochód nie służy tylko jako środek transportu z punktu A do pkt B.
Najważniejsze to aby jazda sprawiała przyjemność