| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Julz Bydgoszcz | 2004-09-30 01:58:14 Nie rozumiem dlaczego gasnie mi samochod przy nowym LPG na wolnych obrotach.Mam passata 91 silnik 1,8, instalacja BRC sequent |
Adminek To była bryka.:) budziła RESPEKT.! | 2004-09-30 08:30:33 Czegoś ty nierozumie załorzyłeś do pasata z 1991 wartego jakieś 8 tyś inatalacje BRC Sequent za 5 tyś.????????
Albo masz zadużo kasy i niewiesz co z nią robić albo masz gazownika który po mistrowsku wcisnoł ci bajer... Pierwsze pytanie jaki masz kolektor w 1.8 to chyba był żeliwny w tym roczniku.?? przyczyna przy tej instalacji moze być tylko jedna zła regulacja co skutkuje dosnaniem korny przez ECU i brakiem wolnych Zresetuj kompa pomoże pewnie nie na dlugo ale pomoże Chiba że gaziasz coś innego popier......... |
kisztan LPG User Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2004-09-30 08:39:32 A ja stawiam na to że gazownik po....dolił coś w instalce.
Autko z taką instalką powinno chodzić idealnie, nawet spadku mocy pomiędzy Pb i LPG nie powinno sią odczuć. A tu kolega pisze, że gaśnie. |
Julz Bydgoszcz | 2004-10-01 01:47:42 Mam kolektor metalowy,a gaz mnie kosztowal 1500.Bylem juz regulowac i teraz wszystko smiga jak trzeba.Pozdrawiam |
Adminek To była bryka.:) budziła RESPEKT.! | 2004-10-01 08:39:37 zara zara 1.500zł to kur.... niejest zadna sekfencja tylko zwykły przydupawy mikser... ty sie zapytaj jaka masz instalacje a nie pisz glupoty |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2004-10-01 21:25:53 Gasnie bo kijowato ustawiony sklad mieszanki.Z biegiem czasu nowy reduktor zaczyna sie dopiero "docierac" i moga byc takie objawy.Po paru tysiacach km powinno sie ustabilizowac.Wystarczy regulacja dawki na wolnych obrotach i nie bedzie problemu. |
thaniel LPG User Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-10-05 10:56:07 Polecam podwieszony topik "Generacje ..."
pozdr |
wodniczka opel omega A wałbrzych | 2004-10-05 12:49:37 Siemka..!!
od kiedy tankuje na shelu nie mam problemu z wolnymi obrotami i to bez regulacji.. polecam.. pozdrówka |
DJCHUCKY Lębork | 2004-10-20 21:53:05 Wy chyba macie jakiegoś świra!
Ja założyłem sekwencję OMVL do Opla Omegi 2,6 z roku 92. Za samochód w niemczech dałem 3000 zł a za sekwencję dałem 5000 zł. I co? Czy ja jestem jakiś nienormalny? Ja chcę mieć przyjemność z jazdy. Kolejne co zrobię to zmieniam silnik na 3.0 24 V. Ja chcę tym samochodem pojeździć 4 czy 5 lat a możliwe że nigdy nie sprzedam bo gdzie jest napisane że wolno mieć tylko jeden samochód. Taki samochód z dużym silnikiem to do końca życia można trzymać. A wy tu się kolegi prawie zaczę liście czepiać że głupi że założył taką instalację do taniego samochodu. Takiej nie założył jak wyczytałem. Ale wiedzcie że niektórym samochód nie służy tylko jako środek transportu z punktu A do pkt B. Najważniejsze to aby jazda sprawiała przyjemność |