| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
henieK29 BMW Friend BMW E-32 750i Nysa | 2004-10-17 17:30:51 Jeszcze raz dzięki Aldik za wyjaśnienie niektórych spraw. |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-10-17 20:13:46 Nie ma problemu, chociaż nie wiem czy dobrze wyjaśniłem. Nie wspominałeś o wstecznym, hmm ale to też może być wina tylnego mostu,hmm chociaż nie nie, wchodzić zawsze powinnien dobrze, conajwyżej może zgrzytać już podczas cofania - wtedy most. Bo inaczej to wina skrzyni! |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-10-17 20:19:18 No przynajmniej tak wnioskuje po naszej rozmowie, ale tak czy siak po 1wsze wjedź na kanał i dokładnie zlokalizuj wyciek! - dokłądnie! |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-10-17 20:20:35 Albo w warsztacie niech dzwigną autko do góry, tzn chociażby tył (koła napędowe w powietrzu) i wtedy zaczniesz "sztuczną" jazde, wrzucisz bieg i niech jeden w kanale obserwuje i słucha co gdzie i jak pracuje/zgrzyta! |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-10-18 18:42:32 Hmmm szczerze to nie mam pojecia co to jest! może nivo?? czyli regulowane zawieszenie? podnosi Ci się tył auta po zapaleniu? lub jak wsadzisz ciężki bagaż to pozostaje nieruszony w jednym miejscu? Hmm to by tłumaczylo rzeczywiście zgrzyt podczas skręcania i żadkość oleju który wyciekał z tyłu, no bo się dziwiłem że taki może być w moście, no ale jeszcze jedno, skąd się wzioł zgrzyt i problemy podczas wżucania wstecznego?? |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-10-21 02:56:29
takie rozwiązanie mają min niektóre ople omegi a, mercedesy 126. pozdrawiam |