Zbieżność

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w kwietniu wymieniałem przekładnię i jak ja założyłem to pojechałem sprawdzić zbierzność, gościu pomierzył i powiedział , że mieści się w normach producenta.
a dzisiaj kiedy robiłem porządek z kołami (założyłem zimówki), zacząłem oglądać moje F1 patrzę a tu kur.. mać na przednich kołach bierznik zjechany po jednej stronie , tak ze dwa razy mocniej niz normalnie
Lewe koło ma zjechaną zewnętrzną część, a prawe wewnętrzną
I jak tu k...wa wirzyć majstrom, mają jakieś stare rozpieprzone komputery , ehhh szkoda , jestem załamany
  
 
To nie zbieżność Kolego, lecz pochylenie kół...

I wątek trafia do właściwego działu.
  
 
tzw. geometria
  
 
Cytat:
2004-10-21 22:02:45, WilK pisze:
To nie zbieżność Kolego, lecz pochylenie kół... I wątek trafia do właściwego działu.



a to się nie zalicza do zbieżności
geometria??
  
 
Pochylenie koła zalicza się do geometrii, tak jak zbieżność. Ale to nie tożsame pojęcia.
  
 
a to kurcze moja wina , bo myślałem że wystarczy zbieżność spraedzić po wymianie przekładni
  
 
Zaleca się sprawdzenia całek geometrii, pomimo nikłego wpływu samej przekładni kierowniczej na ową.
  
 
qurcze Wilku... zawsze rozwijasz mi moje skroty chodzilo mi wlasnie o to, ze pochylenie kola sie zalicza do geomerii nie do zbieznosci....
  
 
Liked jeszcze trochę cierpliwości... Juz za chwileczkę nic nie będe rozwijać
  
 
Cytat:
2004-10-21 22:04:13, liked pisze:
tzw. geometria



Witam
co idzie do wymiany lub naprawy jesli geometria odbiega od normy (bo regulować sie jej chyba nie da tak jak zbieżności) ???
  
 
A może być jeszcze takie cos co mi mówił gościu w serwisie Forda, że jak pojawią się lekkie luzy w zawieszeniu (na wahaczach) to te opony mają to do siebie, zę będą się nierówno zdzierały i będą coraz głośniejsze, na początku sobie myslałem, że gościu głupoty gada, ale niestety jego teoria okazała sie trafna

p.s. tuleje w wahaczach mam już do wymiany
  
 
Cytat:
2004-10-21 22:15:33, Rick_3 pisze:
Witam co idzie do wymiany lub naprawy jesli geometria odbiega od normy (bo regulować sie jej chyba nie da tak jak zbieżności) ???



Przede wszystkim wahacze i tuleje metalowo-gumowe, tzw. silentblocki, łączniki amortyzatorów i stabilizatora.
  
 
.. ja po wymianie przekładni miałem robioną geometrie ..... ale ściągał mi troche na prawo ..... po zamianie kół przednich na tylne i na odwrót juz jest prawie oki ...... ciężko to sprawdzic na naszych drogach ...... ale mam teraz takie dziwne stuki jak jade po nierównościach ..... może wiesz cos na ten temat wilku ????
Cytat:

  
 
Cytat:
Liked jeszcze trochę cierpliwości... Juz za chwileczkę nic nie będe rozwijać


ojj.. ja sie nie gniewam... no moze troszeczke na siebie ze zawsze dzam ci sie podejsc... jak to wilkowi
  
 
Cytat:
2004-10-21 22:19:26, mily-swiety pisze:
ale mam teraz takie dziwne stuki jak jade po nierównościach .....



Musisz sprawdzić to co Wilk napisał - przedewszystkim wahacze i łączniki stabilizatora - najprawdopodobniej to łączniki stukają

  
 
Jak wspomniałem juz niebawem. 10 dni zostało.
  
 
Cytat:
2004-10-21 22:21:15, mss pisze:
Musisz sprawdzić to co Wilk napisał - przedewszystkim wahacze i łączniki stabilizatora - najprawdopodobniej to łączniki stukają



... raczej to odpada ...... jak przejeżdzam przeż śpiącego to jest grobowa cisza ..... wcześniej zanim wymieniłem to niemiłośiernie skrzypiało ....