Smieszny problem z gazem.:)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak skrecam w lewo na luzie to silnik gasnie.
Silinik nie gasnie podczas jazdy na luzie prosto czy przy skrecie w prawo.
  
 
Twój problem ma coś wspólnego z bezwładnością membrany parownika podczas skrętu,da sie to zniwelować odpowiednią regulacją.
  
 
Witam, opisywane zjawisko może mieć związek ze sposobem zamontowania parownika. Jeśli płaszczyzna membrany pokrywa się z osią podłużną samochodu to podczas wykonywania ostrych skrętów na przeponę i jej dźwignię działają siły bezwładności dodające się lub odejmujące od siły regulującej wydajność reduktora. W efekcie tego przy pewnych nastawach biegu jałowego silnik może gasnąć przy prawym zakręcie, a przyśpieszać przy lewym lub odwrotnie.
  
 
a nie jest to odwieczny problem z ustawieniem wlotu powietrza do
filtra?? moze jest tak ustawiony ze przy zakrecaniu w lewo powietrze jest wpychane, mieszanka sie zubaza i silnik gasnie...
ustaw wlot powietrza (jesli potrzeba kup rure karbowana i zaloz na wlot... najlepiej ocieplona) tak by nigdy nie byl ustwiony pod prad... najlepiej za reflektorem... bedzie lapal zimne powietrze i w miare spokojne... wyzej wymieniony problem wystepowal wlasnie na luzie, np. przy dojzdzaniu do skrzyzowania...
  
 
Osfald - rury karbowanej jeszcze nie próbowałem ale z wlotem robiłem już różne podchody - ustawiałem za reflektor - za akumulator i nic, zawsze mi cholera przygasa na luzie przy jeździe na wprost.
  
 
Trzeba przesunąć oś parownika i problem zniknie.
  
 
He he ale jajca, nieadwno mój Caro+ GLI z instalacją Elpigaz też zaczął gasnąć na luzie ale przy skręcie w prawo. W lewo i przy jeździe na wprost jest równo jak w morde strzelił 900 obr/min.
Jak tylko dojeżdzam gdzieś na luzie skręcając w prawo to 500 i mniej ma i często gaśnie. Zdarza się mu to falami, np. 2 miesiące nic a któregoś dnia co chwila, potem znowu jeździ dobrze.
Chyba się już przyzwyczaiłem
  
 
GreenAtu dobrze prawi - zaleznie od ustawieniaparownika bedzie przygasal przy skrecie w lewo albo przy hamowaniu.

Jarbar jedz do dobrego gazownika - na luzie nawet przy 130 km/h nie moze przygasac a power rura powinna byc ustawiona na wprost - jest to tylko kwestia regulacji gazowni.
  
 
Reduktor moze byćmontowany WYŁĄCZNIE wzdłuż osi samochodu - po prostu poprzeczne przyśpieszenia są najmniejsze. Jeśłi masz jazdy zę ci gaśnie to wkreć lub wykręc śrube od wolnych obrotów o 1/4 obr. w którąś strone musi pomóc. Masz tak ustawiony skład - na granicy - że malutkie wychylenie membrany daje juzmieszanke niestabilną - ba bogatą lub za ubogą.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
panowie a taki motyw strasznie wkurzajacy, po zapaleniu silnika na benie i przeganowaniu do ok 2500 sie na gaz przelancza i spada z obrotow a nawet gasnie a po chwili wraca do normy do samo przy jezdzie i wyciskanu sprzegla, co jest?
  
 
regulacja gazowni
  
 
tylko jak
  
 
ja zdaje się zawsze na gazowników ale poszukaj na forum bo np olo nie raz pisał jak wyregulować gazownie
  
 
ci gazownicy co mi zakladali gazownie to nic nie umieja bylem na orzegladzie gwarancyjnym i mowie co jest to mi tak samo chodzi jak przedtem
  
 
Cytat:
2004-10-24 19:52:43, CARORACER pisze:
panowie a taki motyw strasznie wkurzajacy, po zapaleniu silnika na benie i przeganowaniu do ok 2500 sie na gaz przelancza i spada z obrotow a nawet gasnie a po chwili wraca do normy do samo przy jezdzie i wyciskanu sprzegla, co jest?


pokręć śrubką na reduktorze - o 1/2 obrotu w jedną/w drugą.
Zapamiętaj poprzednie połozenie i sprawdź przy którym jest lepiej.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
dobra a le ktora srubke bo jest ich tam sporo, mam gas bez kompa
  
 
na redutkorze powinna być tylko jedna do składu mieszanki.
głównego narazie nei ruszaj.


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-10-23 00:59:01, dreX pisze:
Jak skrecam w lewo na luzie to silnik gasnie. Silinik nie gasnie podczas jazdy na luzie prosto czy przy skrecie w prawo.



Miałem to samo, zatankowałem i przeszło.
  
 
to ze od mieszanki jest jedna to wiem tylko ktora, na wezu idacym do miksera jest kakie pokretlo ale to napewno nie to, na reduktorzed z samego przodu patrzac od zderzaka na dole reduktora jest mala ale to chyba jak gdzies przeczytalem do spuszczania syfu, jest tez taka wieksza sruba ale to chyba ta glowna, i jeszcze jedna jak mi sie wydaje od strony silnika na dole reduktora to moze ta, jak sie nie myle,a jak tak to poprawcie mnie