Dodge Gr. Caravan 3,3 "96r strzały w kolektor ssący

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...mam instalację LPG na której przejechałem bezproblemowo 73000km.( auto łącznie ma przebieg 208000km.)lecz od niedawna motor czasami strzela w kolektor ale co dziwne to na benzynie a nie na gazie...... wydaje mi się,że dzieje się tak bardziej na zimnym silniku ....jeżdżąc wcale tego nie odczuwam i nie słyszę ....w serwisie wymieniłem kable wys. napięcia i świece zapłonowe ale to nie pomogło........wymieniono też cewkę zapłonową na inną używaną lecz było bez zmian więc mam znów moją cewkę.......co jest grane???????????????
  
 
jak wynika z tego co napisałeś to sporo dobrego dla auta zrobiłeś ale jest jedna rzecz jeszcze trzeba by sprawdzić ustawienie zaworów mimo rze to chydraulika terz czasem się to regulóje w Hondzie to była przyczyna strzałów a tam masz jakby niebyło spory kolektor ssący i ma gdzie walić jeżdżę na gazie Fordem scorpio terz z tym walczyłem i radził bym zmniejszyć przerwy na świecach
  
 

Kable i świece wymieniałem w serwisie…szef jest dobry i to mnie niepokoi bo wspominał coś o zaworach ale to,że może to być wypalony zawór.Zawory są regulowane hydraulicznie;czasem coś się zawiesi…ale wolę uniknąć takiej roboty…nie chcę wpędzić się w koszta…przerabiałem już podobne sprawy z innymi markami ..to może kosztować parę baniek a może skończyć się na paru tauzenach …prędzej sprzedam samochód.Pewien znawca powiedział mi,że to może być zły skład mieszanki.Dziwi mnie dlaczego serwis nie podłączył motoru do kompa…udam się jeszcze do gazowni celem regulacji zasilania gazowego...podłączy mnie do kompa i wyreguluje..przecież regulacja ta ma również wpływ na całość pracy silnika…emulator daje sygnał do kompa może to on zwariował??? A tak w ogóle to nic nie robiłem przez 3 lata eksploatacji samochodu na gazie…nie było potrzeby…
Dzięki za odpowiedź….