Kto ma LPG w 525i pomocy...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
właśnie zagazowałem swoją bete i mam spore problemy z tego powodu, auto chdzi fatalnie na gazie gazownicy twierdza ze to wina kopułki,przewodów i jeszcze wszystkiego innego, ale ja uwazam ze to wyłącznie wina ich niewiedzy.Podejrzewam ,że jest poprostu sp.... robota ,źle dobrany mikser itp. Jesli ktoś ma 525i 12v z gazem to prosze o kontakt chodzi mi szczególnie o umiejscowienie i typ miksera, bo mi założyli mikser płaski w obudowie filtra a wydaje mi sie że ma być za przepływomierzem gdzieś na dolocie, a nie płaski(taki jak do wtrysku jednopunktowego)
  
 
W moim autku założony jest Reduktor Landi R. Pełny komputerek z emulacją sondy.
Samochód na gazie chodzi bardzo dobrze odkąd wymieniłem świece oraz przewody. Żadnych strzałów, wielkich spadków mocy itp.
Przjechałem już na gazie 12 tyś km i odpukać nic się nie dzieje.
Także albo faktycznie masz uszkodzone przewody lub świece, albo gazownicy coś spaprali.
  
 
ja również mam instalkę z elektroniką,nowe świece NGK auto na lpg nie chce wchodzic na obroty,wystrzałow nie mam.Powiedz mi w którym miejscu masz mieszalnik (czy rurka z gazem od parownika wchodzi ci do obudowy filtra powietrza czy jest za przepływomierzem gdzieś na tym gumowym dolocie powietrza)
  
 
mam taki sam silnik jak ty toptuning i u mnie wszystko gra. mam mikser okrągły, ale kolega w e-34 525 192km ma płaski i chodzi mu ok. ja osobiscie skłaniam się ku racji gazowników. jedno jest pewne, na gazie cały układ zapłonowy musi byc malina.
pozdrawiam
  
 
Mam 525 24v z instalacją gaz i wszystko gra. Podstawa to dobre świece najlepej NGK i dobrej jakości gaz. Spróbój zalać na Statoil, jest drożej ale warto. Beemki są wybredne i wymagające. Pozdrawiam.
Cytat:

Cytat:

  
 
BeeMWe jeśli chodzi o swiece NGK to powiem ci co mnie spotkało. w zeszłym roku kiedy pierwszy raz zmieniałem swiece w swojej e-28 kupiłem własnie NGK dobrane z katalogu. niestety auto przestało jeździć, paliło ciężko. tak zrobiłem na nich ze 300 km, ale szlag mnie trafiał i włożyłem ponownie, te stare, które były w silniku przed NGK-ami, tyle że oczyszczone. auto odżyło! dodam że stare świece to BERU ULTRA X UX 79. kupiłem komplet sześciu sztuk nowych (kosztowały sporo) ale od tamtej pory autko jeździ jak trzeba i mimo przebiegu około 30 tysięcy na gazie sprawuja sie dobrze. a NGK? mam do sprzedania 6 sztuk, po dobrej cenie i ch nigdy więcej nie kupię. być może to przypadek, jednak u mnie w aucie juz nie pochodzą nigdy.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-10-26 17:55:16, MARCIN_RADOM pisze:
BeeMWe jeśli chodzi o swiece NGK to powiem ci co mnie spotkało. w zeszłym roku kiedy pierwszy raz zmieniałem swiece w swojej e-28 kupiłem własnie NGK dobrane z katalogu. niestety auto przestało jeździć, paliło ciężko. tak zrobiłem na nich ze 300 km, ale szlag mnie trafiał i włożyłem ponownie, te stare, które były w silniku przed NGK-ami, tyle że oczyszczone. auto odżyło! dodam że stare świece to BERU ULTRA X UX 79. kupiłem komplet sześciu sztuk nowych (kosztowały sporo) ale od tamtej pory autko jeździ jak trzeba i mimo przebiegu około 30 tysięcy na gazie sprawuja sie dobrze. a NGK? mam do sprzedania 6 sztuk, po dobrej cenie i ch nigdy więcej nie kupię. być może to przypadek, jednak u mnie w aucie juz nie pochodzą nigdy. pozdrawiam


potwierdzam w 100% BMW z lpg nie chodzi na NGK!!! założyłem stare przeczyszczone boszki i jest OK na NGK zrobiłem..80km

[ wiadomość edytowana przez: toptuning dnia 2004-10-26 21:20:08 ]
  
 
mam gaz w swojej bmce i mikser kwadratowy (płaski) świece z racji braku szmalu kupiłem jakies noname i bryczka chodzi laleczka, bez kłopotu wchodzi w obroty i w ogóle jest ok. Powiedział mi gazownik że te świece wytrzymają tylko około 10000km albo mniej ale podobno dobre markow eświece do gazu wymienia się co 20000km.
  
 
Moja bmka pięknie chodzi na NGK. Takie świece zalecił mi kupić mechanik w warsztacie montującym LPG, a żeby było ciekawiej na takich samych NKG jeździłem wcześniej i to nie ja je montowałem ale jeszcze Niemcy, bo niedawno sprowadziłem moją beemke. ALE dowiedziałem się też w tym samym warsztacie że praktycznie każdy rodzaj silnika "lubi" inne świece. Pozdrawiam.