MotoNews.pl
  

Jak podniesc tył w piątce

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak podniesc tył w piątce mam zamiar jutro wsadzic gumy miedzy sprezyny czy to dobry pomysl?????
  
 
Zastanów się co chesz zrobić !
Ta 5-tka to limuzyna a nie sportowy bolid !
hmm, zresztą każdy robi to co lubi tylko uważaj żebyś nie trafił na stronę "wiejski tuning"
Pomyśl dobrze zanim poniesiesz koszty a auto zamiast zyskać to spraci na wyglądzie.
Pozdrawiam
  
 
nie przesadzaj wiem co robie i wiem jak chcem zeby wygladala !!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2004-10-29 22:41:59, draiwer5 pisze:
nie przesadzaj wiem co robie i wiem jak chcem zeby wygladala !!!!!!!!!!!


no nie wiem czy wiesz
  
 
Cytat:
2004-10-29 22:41:59, draiwer5 pisze:
nie przesadzaj wiem co robie i wiem jak chcem zeby wygladala !!!!!!!!!!!



o gustach się nie dyskutuje dlatego milknę.

pffff, gratuluję pomysłu!
  
 
Witam,
Aby podnieść tył należy zastosowac podnośnik -znajdziesz go najprawdopodobniej w bagażniku
Ale to rozwiązanie tylko połowiczne -musisz gdzieś zdobyć drugi
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-10-29 22:41:59, draiwer5 pisze:
nie przesadzaj wiem co robie i wiem jak chcem zeby wygladala !!!!!!!!!!!



chyba chcesz zeby wygladala gorzej.

Ale moze zeby uzyskac podobny ale duzo ladniejszy efekt bez podnoszenia tylu obniz tylko przod?
  
 
jak obniza sie przod , i niewiem ci dzwnego jest w wysokim tyle
  
 
Hellboy, świetny pomysł! Bardzo nowatorski ale przynajmniej zero kosztów.
A tak w ogóle to jesteście bardzo niewyrozumiali...nadchodzi zima więc potrzeba będzie więcej pługów na drogach. Doradzcie coś konkretnego to będziemy mogli jeździć bezpieczniej.
hmmm, tylko nie wiem czy długo nam poodśnieża ponieważ będzie kłopot jeździć z takim tyłem w zimie
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-10-30 10:28:55, draiwer5 pisze:
jak obniza sie przod , i niewiem ci dzwnego jest w wysokim tyle



jak zostawisz przod bez zmian a tyl podniesiesz to tyl bedzie wygladac gorzej niz oryginalnie a przod dobrze bo bez zmian.

jak obnizysz przod a tyl zostawisz to przod bedzie wygladac lepiej niz oryginalnie a tyl dobrze bo bez zmian.

a jak chcesz robic z niej terenowke to kup sobie lepiej 525ix
  
 
wyjmij koło zapasowe, klucze, i wlewaj mniej benzyny to się podniesie Pozdrawiam
piotreq
  
 
Nie chce się wyśmiewać, wiem co Cie wnerwia, to że przód stoi tak wysoko, ale to już taki urok Bmw, wiele osób poportu obniża przód tyle aby optycznie wyglądał równo z tyłem, no i to uważam za nalepszy sposób.
Jeżeli chodzi o gumy to podobno nic one nie dają ale chyba trszokę podwyższają - Twoja wole rób jak uważasz, gumy w końcu zawsze można wyjąć.
  
 
po pierwsze. robi się tak jak chce draiwer5, robią tak niemcy, to tzw obniżanie w klin: przód nisko tył wysoko. walory estetyczne wątpliwe, przynajmniej dla mnie. takie podwyższanie tyłu spowoduje jego odciążenie, co jest nie potrzebne bo rozkład 50:50 jest idealny, a bmw ma bliskie temu wynikowi wartości, szczególnie e-36 gdzie jest idealnie po 50% masy pojazdu na każdą z osi. przy odciążeniu tyłu łatwiej palić gumy i ciężej ruszyć z miejsca bez zabuksowania kół tylnych. jednak jak sie juz uprzesz na podniesienie tyłu to ja zmieniłbym sprężyny.
mam jeszcze jeden pomysł co do powodów podnoszenia tyłu. może zwyczajnie chłopak się buduje i ciągle wozi cement w bagażniku.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-10-30 15:16:26, MARCIN_RADOM pisze:
e-36 gdzie jest idealnie po 50% masy pojazdu na każdą z osi.



e36 z kazdym silnikiem ma taki rozklad masy??
  
 
Cytat:
e36 z kazdym silnikiem ma taki rozklad masy??


według posiadanego przeze mnie prospektu e-36 z 1991 roku tak.
  
 
wlaśnie panie marcinie bo samochod nie moze tylko ładnnie wygłlądać czasem pownienen zarabiać tez pieniądze
  
 
to właśnie napisałem, sam czasem wożę cement. wczoraj do swojej obniżonej e-28 włożyłem 10 worków cementu (250 kg), oczywiscie do kufra. efekt był taki ze błotniki mimo podklepania ocierały o opony, a własciwie odwrotnie. i do tego akurat by sie przydało troszkę podnieść kuperek.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-10-30 18:47:24, draiwer5 pisze:
wlaśnie panie marcinie bo samochod nie moze tylko ładnnie wygłlądać czasem pownienen zarabiać tez pieniądze


to inna sprawa. Jeśli chcesz doładowywać swoją bete to gumy wystarczą(daj po 2 na sprężyne),nie podniosą ci zbytni auta ale też ograniczają ugiecie i poprzez to możesz ładować cieżary do kufra
  
 
zakładając gumy pozbawiasz się pewnej części ugięcia sprężyn a więc komfortu. przy duzym obciążeniu auto bedzie stało wyżej ale jego zawieszenie bedzie sztywne, takie jak w karcie. nie wiem czy to o to chodzi. a może pompowane amorki?
pozdrawiam
  
 
NIVO i po sprawie