Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-10-31 22:22:13 ... niop ..... jasne że powinna być zrobiona geometria ..... może to byc jeszcze wina wyrobionych tulei w wahaczach .... |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2004-10-31 22:46:40 ma twarde zawieszenie?
ustawienie zbierznosci 60 zl. geometria ponad 100zl |
![]() sirtom Essie '94 1.6 EFI Kraków | 2004-10-31 22:51:29 Jeśli chodzi o zawieszenie to raczej miękkie,choć ponoć amory nie są pierwszej młodości.Co twrdość zawieszenia może miec wspólnego z tym problemem? |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2004-10-31 22:56:55
a to ze na twardym zawieszeniu na dziurach i koleinch rzuca. |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2004-11-01 00:03:02 bodajze od mk VI ustawia sie juz geometrie... sama zbierznosc jest chyba do mkV a napewno do mkIV ![]() ![]() |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2004-11-01 00:08:56 jest nas tu wiecej.. napewno ktos mnie poprawi ![]() |
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-11-01 00:09:46 ... w MK7 nie ma mozliwości zmiany kąta pochylenia ....... chyba że kielichy bedziesz przestawiał ...... |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2004-11-01 00:11:16 mea culpa.. podalem bledna informacje ![]() (a mowilem ze sie ktos znajdzie ![]() |
![]() MSlowik Ford Escort POLSKA | 2004-11-01 00:17:18 w mkV jest tylko zbierzność
|
Henryk Kraków | 2004-11-01 00:17:37 Nic nie szkodzi....po to tu zaglądamy żeby podyskutować i wyjaśniać niejasności techniczne....oraz sie uczyć. |
![]() Shaq Sympatyk FEFK Escort (już nie ale ... Żory | 2004-11-01 00:24:26 Ja oprócz tulei sprawdziłbym również sworznie. |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2004-11-01 20:48:37 Z własnego doświadczenia. Przy dodawaniu gazu był skok w lewo (o ile pamiętam), przy zdjęciu nogi w prawo. Dodatkowo auto bardzo nerwowo zachowywało się na nierównościach, czasami uskakiwało na boki... Okazało się, że nie była dokręcona jedna śruba przy wahaczu prawym (szkoda, że nie mam zdjęcia, pokazałbym która), taka od spodu (nieważne). Wcześniej zapłaciłem 2 razy za ustawienie zbieżności, w tym raz w ASO i problem nie znikał. Dopiero jak podjechałem na stację diagnostyczną na SZARPAKI, to wyszło jak na dłoni szydło z worka. Jedź na szarpaki, zapłacisz 5PLN, a dowiesz się wszystkiego. Mi diagnosta dociągnął tę śrubę i auto przykleiło się ponownie do drogi... |
![]() kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2004-11-01 21:12:23 u mnie było dokładnie to samo ale... sprzedałem auto, ja ten problem wiązałem z luzami na przekładni kierowniczej. |