Problem z silnikiem !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam taki problem przy dodawaniu szybkim gazu przerywa lecz jesli płynnie dodajemy to sie wkreca na obroty !! aha druga sprawa silnik zagrzany(dobrze) i zatrzymujemy sie to niechce zapalić !! co to mozebyc prosze o pomoc!!
  
 
Cytat:
2004-12-30 19:25:40, Rally-fan pisze:
witam mam taki problem przy dodawaniu szybkim gazu przerywa lecz jesli płynnie dodajemy to sie wkreca na obroty !! aha druga sprawa silnik zagrzany(dobrze) i zatrzymujemy sie to niechce zapalić !! co to mozebyc prosze o pomoc!!


Czeka cię regulacja ( albo i regeneracja ) gaźnika . Najprawdopodobniej masz za ubogą mieszankę . Na początek spróbuj podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej , przez dogięcie w blaszki , która zamyka zawór iglicowy .
  
 
sugeruje rowniez sprawdzenie pomki paliwa....
ale przyczyna najwyrazniej jest gaznik
uboga mieszanka wskazuje na to ze po dobrym nagrzaniu i probie odpalenia mieszanka lepiej odparowywuje...

lecz jednak w 127ce masz pompke przyspieszacza czyli po wcisnieciu paedalu gazu powinno wtryskiwac ci paliwko do (przy szybkim wcisnieciu)

mozesz miec za niski poziom plywaka zatkane dysze...

gaznik rozebrac wyczyscic...
  
 
oki spróbuje zobaczymy jaki efekt bedzie . na razie dzięki i pozdrawiam Szcześliwego Nowego Roku aby moc fiatów zrównała sie z liczbą 2005 roku!
  
 
witam wiec chodziło tu o pompke paliwową - włożyłem do 903 od maluch i pasuje tylko musiałem gardziele przestawic i gitara wszystko dziala i jest oki 9 sek do 100km/h to jest coś maluch staje sie potworem!!
  
 
ciesze sie ze pomoglo !!
osiagi masakra

co do zdiagnozowania to jak na samuka mechanika to chyba dobrze :> oj spedzilo sie juz (moto) godzin przy silniku eh...
  
 
no wiec problem ponownie sie pojawił czy moge to byc przyczyna złej regulacji zaworów?? bo ja dodaje gazu to sa takie strzały w silniku .
  
 
tzn to jest tak
odpalam rano łazi na 3 garki przejazde z jakies ok 3km i juz łazi na 4cyl wiec nie wiem moze chodzi o podparty zawór czy mam dobre domysły??
  
 
Jezeli wczesniej sprawdziles przerwe na przerywaczu,luzy na zaworach(czy nie sa ciasne),czy przewody nie maja przebicia(ostatnio jest wilgotno)swiece ,to moze to byc przyczyna.mozna to sprawdzic:wez latarke,lampe i poswiec do wnetrza sprezyn zaworow i bedziesz widzial kawalek prowadnicy z uszczelniaczem,porownaj wysokosci wszystkich prowadnic,jezeli ktoras jest mocno zapadnieta to to moze byc to.Zdarza sie to bardzo rzadko.Wczesniej zauwazyl bys ze na jednym z zaworow robi sie wiekszy luz niz na pozostalych.Najpierw sprawdz pozostale rzeczy.
  
 
Raczej to nie jest podparty zawor. Jakby byl podparty zawor toby po rozgrzaniu "podpieral sie bardziej (dlatego sa luzy zaworowe). Sprawdzales cisnienie w cylindrach? Moze ktorys zawor nieszczelny?
Przyczyn moze byc wiele, ale zacznij eliminowac po kolei.

Gigi
  
 
ale wystepuje takie cos jak chciałem robic luz zaworowy ze jeden zawór jest nizej od spręzyny czyli sie popychacz chyba opiera na niej . wiec musze go jakos wyciągnać do góry
  
 
Napisz jeszcze raz bo zabardzo nie kumam oczym piszesz.Mam do sprzedania tlumnik z Seata 850,tlumnik ma oryginalne mocowania do bloku silnika na poduszkach,do tego jest prosty kol.wydech.(w 7-ce jest pod katem prostym).Tlumnik pasuje do 126 900.Ja juz raczej nie bede skladal 900 wiec chce sprzedac.
  
 
chodzi o to ze moze to jest wina zaworu bo gdy sciągłem pokrywe zaworów i na drugim cyl zawór jest ponizej sprezyny czyli popychacz sie prawdopodobnie moze opierać na niej ;(
  
 
Zabardzo nie rozumiem ,ale zrob tak jak napisal GIGI zmierz kompreche ,ale koniecznie na zimnym silniku , i porownaj wszystkie cylindry