Klopoty z zaplonem

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. mialem juz klopoty w moim accencie 1.5 z 95r. z zaplonem ale nie az takie . Rozrusznik krecil i nic , swiece do masy - brak iskry. Nagle nie idzie krecic rozrusznikiem, podpialem swiece krece i ODPALA. Pare razy na probe wylanczam i za kazdym razem odpala hura opanowane. Wieczorem siadam krece i NIC . Sprawdzam, brak iskry, na dolnych zaciskach cewki jest 12V masa na silniku jest. Wkurzony zamknalem klape sprawdzilem dalej nie pali to poszlem spac. Rano przed wizyta w ASO krece i PALI od razu nic nie ruszalem. Na czwartek jestem umowiony do elektryka w ASO. Moze macie jakies pomysly co by mu podsunac do sprawdzenia ??? Od tego czasu pali z duzymi oporami ale jak juz chwyci to jest OK.

Cobra JM

[ wiadomość edytowana przez: Cobra_JM dnia 2004-11-02 23:57:51 ]

Zaczal bym od sprawdzenia cewki zaplonowej,przewodow glownie tego od cewki, kopolki i palca .Wyglada jakby cos ci nie laczylo.Osobiscie sprawdzilbym czy pojawia sie iskra na przewodzie wychodzacym z cewki . Jesli nie cewka to przewod od cewki do kopolki, w innym wypadku lapal by przynajmniej nie na wszystkie gary. Jest tam jeszcze uklad tyrystorowy ,ale sprwdz najpierw czy jest iskra z cewki ,przed kopolka.Powodzenia

Ja mam zaplon elektroniczny wiec kopulki z palcem raczej nie widzialem

U mnie jest silnik taki jak u ciebie i jest, ale faktycznie accenty maja zaplon juz nowszy,choc nie jestem przekonany do konca czy w 95-tym juz byla zmiana.Poprostu sprawdz czy z prawej str. glowicy nie ma kopolki.