126 swap zamontowanie ch³odnicy z poldka

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
macie jakies dok³±dne foty jak jest zamontowana ta ch³odnica??? mam zamair sobie wkoncu ta ch³odnice za³ozyc ale nie wiem od czego zaczac ,zdjêcia by mi w tym pomog³y.
  
 
Cytat:
2004-11-03 17:53:53, fulda pisze:
macie jakies dok³±dne foty jak jest zamontowana ta ch³odnica??? mam zamair sobie wkoncu ta ch³odnice za³ozyc ale nie wiem od czego zaczac ,zdjêcia by mi w tym pomog³y.



na dnie bagaznika wiercisz dziury w ktore wklada sie takie gumowe tulejki (chlodnica od dolu ma 2 takie pierdolniki i od gory tez), analogicznie o gory, jakiesz blaszki z dziura przykrecone do wzmocnienia pasa przedniego (tam gdzie zawiasy klapy)
  
 



na przyklad tak, z tym ze ja bym jej nie przyspawal

[ wiadomo¶æ edytowana przez: lunatyk dnia 2004-11-03 18:15:49 ]
  
 
Cytat:
2004-11-03 17:53:53, fulda pisze:
macie jakies dok³±dne foty jak jest zamontowana ta ch³odnica??? mam zamair sobie wkoncu ta ch³odnice za³ozyc ale nie wiem od czego zaczac ,zdjêcia by mi w tym pomog³y.


Prosze bardzo:



Nie trzeba wiercic dziur. Najlepiej przyspawac do dna pasa przedniego rurki dlugosci 2cm i srednicy takiej, aby weszly w nie trzpienie od chlodnicy, zas na gorze nie trzeba wykonywac mocowan - przy dobrze dobranej dlugosci mechanizma zamykania klapy bagaznika zablokuje chlodnice na wlasciwym miejscu (mozna rowniez dodatkowo wykonac gorne mocowanie - wtedy bedzie od gory podwojnie zabezpieczona)
  
 
jak tylko znajde wolna chwile to zak³adam wkoncu ta ch³odnice bo normalnie to ch³odzenie doprowadza³o mnie do szalenstwa mysle ze teraz bedzie ok!! obecnie mam wycieta dziure w przedniej czesci pasa na samym dole i mysle zrobic drugi wlot nad zderzakiem podobno mam wyciac ten wlot wyzynarka z nozykiem do metalu ale i tak sie dygam ze zdupie ten wlot noi wyloty chce zrobic na dole w tej blasze gdzie jest przykrywka od pompy chamulcowej mysle ze bedzie to dobre rozwi±zanie,ciep³e powietrze ebdzie sz³o pod podwozie.
  
 
Cytat:
2004-11-03 20:16:53, Zuraw pisze:
Nie trzeba wiercic dziur. Najlepiej przyspawac do dna pasa przedniego rurki dlugosci 2cm i srednicy takiej, aby weszly w nie trzpienie od chlodnicy, zas na gorze nie trzeba wykonywac mocowan - przy dobrze dobranej dlugosci mechanizma zamykania klapy bagaznika zablokuje chlodnice na wlasciwym miejscu (mozna rowniez dodatkowo wykonac gorne mocowanie - wtedy bedzie od gory podwojnie zabezpieczona)



Na prawde dobry pomysl
  
 
Dokladnie mam tak zrobione u siebie i jest OK. Warto byloby rowniez zebys zalozyl dobra obudowe gornej czesci chlodnicy i skeirowal powietrze w dol podlogi. Dokladnei o co chodzi mysle, ze ci powie Devilmick, bo ma to zrobione u siebie w tej chwili i naprawde prezentuje sie to doskonale.
  
 
Cytat:
2004-11-03 20:24:34, Zuraw pisze:
Dokladnie mam tak zrobione u siebie i jest OK. Warto byloby rowniez zebys zalozyl dobra obudowe gornej czesci chlodnicy i skeirowal powietrze w dol podlogi. Dokladnei o co chodzi mysle, ze ci powie Devilmick, bo ma to zrobione u siebie w tej chwili i naprawde prezentuje sie to doskonale.

chodzi o to aby powietrze z ch³odnicy zdupia³o tam gdzie ma zdupiac a nie zeby sz³o do przodku i lecia³ gor±c z licznika itp noi wsumie mozna sobie cos jeszcze do tego bagaznika w³ozyc dobrze mysle??

[ wiadomo¶æ edytowana przez: fulda dnia 2004-11-03 21:18:31 ]
  
 
Cytat:
2004-11-03 20:24:34, Zuraw pisze:
Dokladnie mam tak zrobione u siebie i jest OK. Warto byloby rowniez zebys zalozyl dobra obudowe gornej czesci chlodnicy i skeirowal powietrze w dol podlogi. Dokladnei o co chodzi mysle, ze ci powie Devilmick, bo ma to zrobione u siebie w tej chwili i naprawde prezentuje sie to doskonale.


A nie grzeje od nóg za bardzo? Bo niestety jest to troszke upeirdliwe jak CI nogi sie poc±.. higiena i te sprawy.. tyle ze ja tam sie nie znam i nie wiem czy grzeje czy nie..
  
 
Mi sie tam nic nie poci Kunerku - wszystko za sprawa czestego mycia i dobrych kosmetykow Goraco polecam